کاهش قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین؛ پیش بینی قیمت ۳۰ هزار دلاری

در حالی که بیت کوین تا دیروز با قیمت ۴۲ هزار دلار خرید و فروش می‌شد، امروز به قیمت ۳۹٫۲۰۰ دلار رسید. با سقوط قیمت بیت کوین، تریدرها قیمت ۳۰ هزار دلاری را برای این ارز دیجیتال در کوتاه مدت پیش بینی می‌کنند.

همانطور که بسیاری از تریدرها پیش بینی می‌کردند، با توجه به روند خرسی بیت کوین، این ارز دیجیتال در نهایت منطقه ۴۰ هزار دلاری خود را از دست داد و ۳۹ هزار دلار رسید. این اتفاق پس از عملکرد ضعیف بیت کوین در هفته گذشته رخ داد و تمامی آمار و ارقام روندی نزولی را برای این رمزارز پیش‌بینی کردند. البته این کاهش قیمت فقط مخصوص به دنیای ارزهای دیجیتال نیست و بسیاری از بازارهای سهام و سرمایه‌گذاری نیز وضعیتی قرمز را امروز تجربه می‌کنند.

یکی از اشخاصی که این کاهش قیمت را پیش بینی کرد، یکی از تحلیلگران مشهور دنیای ارزهای دیجیتال به نام Micheal van de Poppe است. بیت کوین که برای یک هفته در حوالی قیمت ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار نوسان داشت، نتوانست منطقه مقاومت ۴۳ هزار دلاری را بشکند. به نظر این تحلیلگر، بیت کوین برای اینکه بتواند یک روند صعودی را طی کند، باید منطقه ۴۳ و ۴۴ هزار دلاری خود را به منطقه حمایت خود تبدیل کند. اما در نهایت نه تنها بیت کوین در انتهای هفته گذشته قادر به شکست این منطقه نشد، بلکه در ابتدای هفته نیز سقوط کرد و به کل منطقه ۴۰ هزار دلاری خود را از دست داد.

سقوط قیمت بیت کوین و پیش بینی قیمت ۳۰ هزار دلاری

یکی از نکات جالب در خصوص وضعیت حال حاضر بیت کوین، منحصربه‌فرد بودن این وضعیت خرسی است. به گفته برخی از تحلیلگران، طبق تاریخچه آمارها چنین وضعیتی برای بیت کوین سابقه نداشته و با یکی از عجیب‌ترین بازارهای خرسی این ارز دیجیتال روبه‌رو هستیم.

مسائلی چون آمار رو به رشد تورم توسط بانک‌ها، مشکلات حیاتی از جمله نقص در زنجیره‌های غذایی در پی جنگ روسیه و اوکراین و بسیاری از مسائل دیگر، تاثیری منفی روی بازارهای جهانی گذاشته‌اند و ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هرچند بسیاری از بانک‌های مرکزی سعی دارند مشکل تورم را حل کنند. با این حال مدیر عامل سابق صرافی BitMex باور دارد بانک‌های مرکزی قادر به جلوگیری و کاهش تورم‌ نیستند. او و چندین تحلیلگر در دنیای ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین را در ماه ژوئن امسال در حدود ۳۰ هزار دلار پیش بینی کرده است. همچنین از نظر او اتر نیز به قیمت ۲٫۵۰۰ دلار خواهد رسید.

فیلیپ سویفت، تحلیلگر و موسس شرکت LookintoBitcoin نیز با توجه به آمار میانگین حرکتی یک ساله (Year Moving Average 1) اعلام کرده که بیت کوین در این آمار وضعیتی نزولی دارد و تا زمانی که قادر نباشد به آمار میانگین حرکتی یک ساله خود (در حدود ۴۴ هزار دلار) برسد، قادر نیست دوباره به یک وضعیت گاوی و صعودی دست پیدا کند.

بیت کوین در زمان نگارش این مطلب در قیمت ۴۰٫۱۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود. با این حال همانطور که در اخبار گذشته خواندیم، این وضعیت بیت کوین از نگاه سرمایه‌گذاران به خصوص وال‌ها، موقعیتی ایده‌آل برای خرید بیت کوین است. اگر شما هم به خرید بیت کوین در این وضعیت بازار فکر می‌کنید، می‌توانید از پلتفرم نیک پرداخت اقدام کنید. با کمک نیک پرداخت، در کمتر از ۱۵ دقیقه ارز دیجیتال خود را در اختیار خواهید داشت.

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست