صعود قیمت بیت کوین

صعود قیمت بیت کوین با پیش‌بینی پایان وحشت بازار

در یک روز گذشته، بیت کوین و بازار بورس توانستند برخی از ضررهای خود در یک هفته اخیر را جبران کنند. این اتفاق باعث شد تا تریدرها دلیل این صعود قیمت بیت کوین را پایان وحشت بازار بدانند.

با حمله روسیه به اوکراین، بازارهای مالی و بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند. این اتفاق منجر به سردرگمی سرمایه‌گذاران و فروختن دارایی‌هایشان شد. طبق آمارهایی که توسط سایت‌ تحلیلی TradingView منتشر شده، دو روز پیش در تاریخ ۲۴ فوریه، بیت کوین به قیمت ۳۴٫۳۳۳ دلار رسید. این کاهش قیمت دقیقا مدت کوتاهی پس از حمله روسیه به اوکراین شروع شد. اما تقریبا پس ۲۴ ساعت از این ماجرا، بیت کوین دوباره به سطح ۳۸٫۵۰۰ دلار بازگشت.

بر اساس نظر تریدرها و تحلیل‌گران، صعود قیمت بیت کوین در شرایط حاضر نشان از پایان یافتن ترس و وحشت بازار برای چند روز است. همچنین برخی‌ها باور دارند که بیت کوین در حال حاضر در بهترین منطقه خرید قرار دارد. در ادامه نظر برخی از تحلیل‌گران کریپتو را در خصوص شرایط قیمت بیت کوین می‌خوانیم.

صعود قیمت بیت کوین، پایان وحشت و ایجاد موقعیت خرید

با جوی که در خصوص حمله روسیه به اوکراین و واکنش‌های جهانی به آن ایجاد شد، سقوط قیمت بیت کوین برای بسیاری از تریدرها غیرمنتظره نبود. از نظر Pentoshi، یکی از تریدرهای ارز دیجیتال، بیت کوین در مدت زمان خیلی کوتاهی می‌تواند منطقه ۴۰ هزار دلاری خود را ریکاوری کند. او در توییت خود در تاریخ ۲۴ فوریه اعلام کرد که بیت کوین در نهایت از این نقطه به بعد، در قیمت بالاتری معامله خواهد شد. او همچنین این شرایط را منطقه عالی خرید خواند.

یکی دیگر از تریدرها و تحلیلگران محبوب در توییتر به نام Michaël van de Poppe از پایان وحشت بازار خبر دارد. به باور او بدترین حالت ضعف کوتاه مدت بازار فعلا تمام شده. البته که او پایان وحشت بازار را همیشگی نمی‌داند و این اتفاق را به صورت احتمالی برای چند روز یا چند هفته آینده پیش‌بینی کرده است.

البته در این بین تحلیلگرانی هم بودند که نیمه دیگر لیوان را هم بررسی کردند. تحلیلگری با نام مستعار AngeloDoge، شرایط بیت کوین را در صورت ادامه پیدا کردن وحشت بازار پیش‌بینی کرد. طبق نظر او، اگر وحشت به بازار بازگردد، بیت کوین شانس زیادی برای حفظ سطح ۳۳ هزار دلار نخواهد داشت. او باور دارد که گاهی شرایط باید بدتر شود تا بتواند وضعیت بهتری رقم بخورد. اگر سطح حمایت ۳۳ هزار دلاری بیت کوین شکست بخورد، سطح ۲۵ هزار دلار در انتظار این ارز دیجیتال است.

نظر شما در خصوص بازگشت و صعود قیمت بیت کوین چیست؟‌ آیا وحشت بازار تمام شده یا این جو منفی دوباره برمی‌گردد؟

اگر در بین افرادی هستید که وضعیت بازار را مناسب خرید می‌دانید یا حتی اگر فکر می‌کنید حالا زمان مناسبی برای فروش دارایی‌های کریپتویی است، می‌توانید نقد کردن بیت کوین و خرید و فروش ارز دیجیتال خود را به نیک پرداخت بسپارید.

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست