نگاه مثبت قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال

تحول مثبت در قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال از نگاه مدیرعامل بایننس

مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های حال حاضر دنیا، تحول مثبت در قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال را یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال دانست.

در هفته رویداد بلاکچین پاریس (Paris Blockchain Week) چانگ‌پنگ ژائو، مدیر بزرگ‌ترین صرافی متمرکز دنیا یعنی بایننس، در مصاحبه‌ای با سایت کوین تلگراف از هیجان‌انگیز‌ترین اتفاقی که در دنیای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ رخ می‌دهد صحبت کرد. او در خصوص بهترین و جذاب‌ترین اتفاق این سال می‌گوید:

«اکنون می‌بینیم که قانون‌گذران زیادی می‌خواهند بخشی از این صنعت باشند. فکر می‌کنم این یکی از بهترین اتفاقاتی است که ما تا امروز شاهدش بوده‌ایم. کشورهای زیادی از جمله ایالات متحده آمریکا دستورات اجرایی مختلفی در خصوص استیبل کوین‌ها صادر کرده‌اند. همچنین بحرین و دوبی چارچوب قانونی خود را تدارک دیده‌اند و مجوزهای لازم را صادر کرده‌اند.»

نگاه مثبت در زمینه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال

در ادامه مصاحبه مدیرعامل بایننس، او در خصوص رویه مثبت قانون‌گذاران کشورهایی چون فرانسه، پرتغال و سوئد نسبت به ارزهای دیجیتال صحبت کرد. از نظر او نگاه مثبت دولت‌ها به قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال باعث می‌شود مردم بیشتری ارزهای دیجیتال را بپذیرند. او همچنین در خصوص تحولات و خلاقیت‌های جدید دنیای ارزهای دیجیتال از جمله متاورس و GameFi (بازی‌های ویدیویی همراه با امورمالی) بسیار هیجان‌زده است.

از آن جایی که این مصاحبه در هفته بلاکچین پاریس انجام شد، ژائو در خصوص چارچوب قانون‌گذاری دولت فرانسه در زمینه ارزهای دیجیتال نیز صحبت و از آن‌ها قدردانی کرد. حمایت دولت فرانسه از تبلیغات بایننس و قرارگیری بنرهای این صرافی در Palais Brongniart که یکی از مکان‌های تاریخی معاملات سهام است، از جمله نکات جالبی بود که ژائو در این مصاحبه بیان کرد. از نگاه او چنین اتفاقی یک پیشرفت در زمینه ارزهای دیجیتال توسط دولت فرانسه محسوب می‌شود. او بیان کرد:

من فکر می‌کنم همین چیزهای کوچک است که نشان می‌دهد ما چگونه با دولت این کشور احساس راحتی داریم. به همین دلیل می‌خواهیم سرمایه‌گذاری سنگین و رشد بزرگی در ارزهای دیجیتال در کشور فرانسه داشته باشیم.

جالب است بدانید که بیش از ۶۰ درصد شرکت‌هایی که در زمینه بلاکچین در فرانسه سرمایه‌گذاری کرده‌اند به سود رسیده‌اند. در طرف مقابل این آمار در بازار جهانی تنها ۲۰ درصد است. نظر شما در خصوص تغییر مثبت بسیاری از قانون‌گذاران نسبت به ارزهای دیجیتال چیست؟

شما می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظر خود نیز از پلتفرم نیک پرداخت استفاده کنید. با نیک پرداخت قادر هستید در کمتر از ۱۵ دقیقه و با کارت بانکی خود ارز دیجیتال خریداری کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست