استادیوم فوتبال متاورس منچسترسیتی

راه اندازی اولین استادیوم فوتبال متاورس توسط منچسترسیتی

تیم فوتبال محبوب منچسترسیتی در حال راه‌اندازی اولین استادیوم فوتبال متاورس است. این باشگاه قصد دارد با ایجاد نسخه مجازی استودیوم اتحاد، تجربه مسابقات زنده و ضبط شده باشگاه را برای طرفداران فراهم کند.

منچسترسیتی، یکی از برترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس، به همراه شریک جدید خود یعنی شرکت سونی، ساخت اولین استادیوم فوتبال در متاورس را آغاز کرد. این ورزشگاه فوتبال متاورس قرار است همتای مجازی استودیوم اتحاد باشد. این تیم طی گزارشی اعلام کرد که با یک قرارداد سه ساله با شرکت سونی، از متخصصین واقعیت مجازی این شرکت برای تحلیل تصویر و استفاده تکنولوژی ردیابی چشم عقاب (Tracking) Hawk-Eye آن‌ها استفاده خواهد کرد.

منچسترسیتی امیدوار است تا طرفداران بتوانند از مزایای در اختیار داشتن یک استودیوم مجازی بهره‌مند شوند. در حالی که محدودیت‌های کرونا همچنان برای انجام سفر‌ها وجود دارد، توانایی تماشای بازی‌ها در متاورس می‌تواند یک تسکین برای طرفدارانی باشد که می‌خواهند دوباره طعم تجربه تماشای یک بازی از نزدیک را بچشند.

ساخت اولین استادیوم فوتبال متاورس توسط منچسرسیتی

تیم سازنده این ورزشگاه مجازی در نظر دارد با ساخت استودیوم مجازی اتحاد، موانع و محدودیت‌های جغرافیایی را برای طرفدارانی که می‌خواهند بخشی از مسابقات زنده یا ضبط شده این باشگاه باشند، از میان بردارند. مدیر بازاریابی گروه فوتبال منچسترسیتی طی گفت و گویی اعلام کرد:

هدف کلی از ارایه یک استادیوم در متاورس در تصورات ما این است که شما بتوانید یک بازی را بازسازی کنید، آن را زنده تماشا کنید، بخشی از اتفاقات بازی با روشی متفاوت از زاویه‌ای مختلف ببینید.  این استودیوم ظرفیت کافی برای تمام افراد دارد، چرا که نامحدود و کاملا مجازی است.

فناوری ردیابی چشم عقاب (Hawk-Eye) شرکت سونی، مدت‌هاست که هدف خود را روی بهبود تماشای ورزش‌ برای تماشاگران و هواداران، مربیان و مقامات وقف کرده است. این تکنولوژی به مربیان اجازه می‌دهد تا به صورت زنده و هم‌زمان (Real-Time) با تکنولوژی ویژه بازپخش، حوادث بازی را از نزدیک شاهد باشند. با استفاده از این تکنولوژی، استادیوم اتحاد در متاورس بازسازی خواهد شد.

این روز‌ها اشخاص حقیقی و حقوقی و سلبریتی‌هایی مانند مسی به دنیای متاورس پیوسته‌اند. اگر شما هم علاقه‌مند به ورود به دنیای متاورس هستید، می‌توانید محصولات و آثار خود را به کمک نیک پرداخت به NFT تبدیل کنید. تنها کافی است با ورود به پنل کاربری خود، درخواست‌تان را برای خدمات NFT ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن تکمیل شود.

منبع: Cointelegraph

پلتفرم پرداخت NFT در ایران
نیک پرداخت تنها پلتفرم پرداخت NFT در ایران
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست