رشد گردشگری در السالوادور

رشد ۳۰ درصدی گردشگری السالوادور پس از پذیرش بیت کوین

السالوادور که در سال ۲۰۲۱ پس از پذیرش بیت کوین، با افزایش ۱۰ درصدی تولید ناخالص داخلی روبه‌رو شد، حالا رشد ۳۰ درصدی گردشگری در کشور خود را اعلام کرد.

یکی از ترندهای جالب و هیجان‌انگیز در جامعه ارزهای دیجیتال، پذیرش بیت کوین در کشور السالوادور بود که نه تنها باعث رشد تولید ناخالص داخلی در این کشور، بلکه حتی باعث توسعه گردشگری هم شده است. طبق مورنا والدز (Morena Valdez)، وزیر گردشگری این کشور، صنعت توریسم در السالوادور پس از تصویب قانون پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین در سپتامبر ۲۰۲۱، بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش گردشگری السالوادور پس از پذیرش بیت کوین

والدز در گزارش خود از تاثیر پذیرش این ارز دیجیتال روی جریان بازدیدهای گردشگری کشورش خبر داد. تعداد گردشگران ورودی از ایالات متحده آمریکا به این کشور نیز یکی از نکات قابل توجه این گزارش است. پیش از قانون بیت کوین، بسیاری از بازدیدکنندگان به این کشور، از سوی همسایگان السالوادور در آمریکای مرکزی بوده‌اند. اما حالا بیش از ۶۰ درصد این توریست‌ها را مردم ایالات متحده آمریکا تشکیل می‌دهند.

در این گزارش همچنین اعلام شد که صنعت گردشگری السالوادور پس از این قانون، حتی از انتظارات دولت هم فراتر رفته و به جای ۱٫۱ میلیون توریست، پذیرای ۱٫۴ میلیون توریست بوده است. یکی دیگر از اتفاقات جالب توجه در خصوص رشد توریست‌های السالوادور به لطف قانون پذیرش رمزارز بیت کوین، درآمد ارزی حاصل از ورود گردشگران خارجی بوده است.

با رشد ۳۰ درصدی این تعداد از گردشگران، السالوادرو ۱٫۴۰۰ میلیون دلار درآمد را از طریق ارز‌های خارجی به اقتصاد خود تزریق کند.

یکی از خدمات جالب پلتفرم نیک پرداخت، پرداخت هزینه خدمات گردشگری است. شما می‌توانید برای خرید بلیط‌های هواپیما و رزرو هتل‌های خارجی، بدون داشتن هرگونه کارت اعتباری از جمله ویزا، مسترکارت یا پی پال، به کمک نیک پرداخت نسبت به انتقال وجه اقدام کنید. نیک پرداخت به لطف پشتیبانی ۲۴ ساعته، در تمامی مراحل پرداخت برنامه سفر همراه شما خواهد بود.

منبع: Cointelegraph

دانشگاه برتر کانادا
شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی بدون داشتن ویزا و مستر کارت و پی پال، از طریق نیک پرداخت اقدام کنید.
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست