دادگاه ریپل و SEC

چالش جدید دادگاه ریپل و SEC: ریپل باید اطلاعات بیشتری در اختیار دادگاه بگذارد

با دستور اخیر دادگاه، ریپل باید اطلاعات بیشتری از شرایط مالی و فروش XRP منتشر کند. این حکم به درخواست سازمان SEC صادر شده است. قاضی آنالیزا تورس، در حکم قبلی خود، توزیع توکن‌های XRP میان سازمان‌ها را “فروش غیرقانونی اوراق بهادار” اعلام کرد. اما فروش این رمزارز در صرافی‌ها و میان معامله‌گران خرد در دسته اوراق بهادار جای نگرفت.

اکنون ریپل باید گزارشات مالی سال ۲۳-۲۰۲۲ و قراردادهای فروش سازمانی XRP را به دادگاه ارائه کند و پاسخگوی سوالاتی همچون عایدی حاصل از فروش این توکن‌ها باشد. ریپل درحال حاضر با این حکم مخالفت کرده است.

دستور جدید قاضی دادگاه ریپل و SEC

در به روز رسانی اخیر دادخواست XRP، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده به ریپل دستور داد تا اطلاعات مالی مهمی را افشا کند. دستوری قاضی نشان دهنده‌ی پیروزی SEC در شکایت خود علیه شرکت بلاک چین است.

قاضی ناحیه‌ی ایالات متحده، آنالیسا تورس سرانجام پیشنهاد SEC را برای وادار کردن ریپل به ارائه‌ی صورت‌های مالی اضافی از سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ و قراردادهایی درباره «فروش نهادی» XRP تأیید کرد. SEC در پیشنهاد خود استدلال کرد که این اطلاعات مالی اضافی برای تعیین جریمه‌های مناسبی که باید بر ریپل اعمال شود و راه‌حل‌های جبرانی در این پرونده ضروری است.

ریپل علیه درخواست SEC استدلال کرده بود که آنها را “نابهنگام” و “غیرضروری” می‌داند. اما دادگاه با تاکید بر اهمیت این اطلاعات برای مرحله اصلاح، مخالفت کرد.

جان دیتون وکیل دارندگان Pro-XRP پیشنهاد داد که ریپل حدود ۱۰ میلیون دلار جریمه بپردازد. از آنجایی که در نهایت SEC حق دسترسی به اطلاعات مالی اضافی از ریپل را به دست آورد، شکایت وارد مرحله حساسی می‌شود. این اقدام پیامدهای قابل توجهی برای ریپل و توکن XRP خواهد داشت. قیمت XRP از بالاترین قیمت خود یعنی ۳.۴ دلار به ۰.۴۱ دلار کاهش خواهد داشت.

 

منبع: coinpedia

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست