کیف پول ارز دیجیتال رابین هود

راه اندازی نسخه بتای کیف پول‌ رابین هود

شرکت رابین هود که چند وقت اخیر روی توسعه کیف پول‌ ارز دیجیتال خود مشغول ‌به‌کار بود، حالا با انتشار یک گزارش اعلام کرد این کیف پول‌ها وارد فاز انتشار شده‌اند. این شرکت برای شروع کار، این ولت‌های رمزارزی را برای ۱۰۰۰ نفر از کاربران خود ارسال کرده است.

اپلیکیشن صرافی و معاملات رابین هود (Robinhood) در سن فرانسیسکو به‌تازگی اعلام کرده که کیف پول‌های ارز دیجیتال خود را برای ۱۰۰۰ نفر از کاربرانی که در صدر فهرست انتظار خود قرار داشتند، ارسال کرده است. این شرکت وعده داده تا ماه مارس ۲۰۲۲ این کیف پول‌ را برای ۱۰ هزار نفر دیگر از کاربران خود که در فهرست انتظار WenWallets قرار دارند، ارسال کند. رابین هود به مناسبت انتشار کیف پول ارز دیجیتال خود در بیانیه‌ای در بلاگ رابین هود اعلام کرد:

«بسیار مفتخر هستیم که اعلام کنیم مرحله بعدی برنامه کیف پول‌های ما «برنامه بتا» به طور رسمی آغاز شده است. این دومین مرحله بزرگ در مسیر عرضه کیف پول‌مان است که به کاربران رابین هود این اجازه را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را از اپلیکیشن رابین هود به دیگر ولت‌های ارزهای دیجیتال ارسال کنند. همچنین این کیف پول به هولدرها اجازه می‌دهد تا برای اولین بار به طور کامل به اکوسیستم بزرگتری از بلاکچین متصل شوند.»

اپلیکیشن رابین هود
ارسال نسخه بتای کیف پول رابین هود برای تسترها

نسخه بتای کیف پول ارز دیجیتال رابین هود

این ۱۰۰۰ نفر به عنوان تسترهای نسخه بتا، به شرکت رابین هود کمک خواهند کرد تا عملکرد هسته این کیف پول را بررسی و بازخوردها و پیشنهادات مهم خود را برای شکل‌گیری بی‌نقص نسخه نهایی بیان کنند.

رابین هود اعلام کرده است که در نظر دارد تا جریان ارسال و دریافت ارز دیجیتال در کیف پول رابین هود را نهایی کند، یک تجربه خوشایند از اسکن کد QR ایجاد کند، محیط کاربری تاریخچه تراکنش‌ها را بهبود دهد و یک بلاک اکسپلورر را برای آگاهی بهتر کاربران از تراکنش‌های آن‌چین (On-Chain) در دسترس قرار دهد.

این شرکت در پایان سخنان خود اعلام کرد:

«ما همچنین این قابلیت را برای مشتریان خود فراهم خواهیم کرد تا مقدار دلار ارز دیجیتال خود را برای ارسال و دریافت به‌راحتی محاسبه کنند. تسترهای بتا محدودیت برداشت تا سقف ۲۹۹۹ دلار و ۱۰ تراکنش در روز را خواهند داشت و برای استفاده از کیف پول رابین هود باید رمزعبور دو مرحله‌ای خود را فعال کنند.»

در حال حاضر ارزهای دیجیتالی که توسط کیف پول رابین هود پشتیبانی می‌شوند، شامل بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین SV، دوج کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و لایت‌کوین هستند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال و کیف پول سخت افزاری روی نیک پرداخت حساب کنید. نقد کردن ارز دیجیتال

منبع: Economic Times

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست