بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار

هم‌بنیان‌گذار اپل: بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار می‌شود

استیو وازنیاک، هم‌بنیان‌گذار شرکت اپل، انتظار دارد که قیمت بیت کوین به ۱۰۰  هزار دلار برسد. او دلیل پیش‌بینی بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری را وجود تمایل بالای مردم به سمت کریپتو دانسته است.

استیو وازنیاک، یکی از اشخاصی که در کنار استیو جابز در سال ۱۹۷۶ شرکت اپل را تاسیس کرد،‌ در خصوص آینده بیت کوین و دنیای کریپتو صحبت کرده است. او ابتدا در خصوص سرمایه‌گذاری‌اش روی بیت کوین گفت:

«من در ابتدا چند بیت کوین خریدم تا بگم چطور می‌توان با این چیز جدید کار کرد؟ چطور می‌توان خرید کالا با بیت کوین را انجام داد؟ چطور می‌شود با آن در کشور دیگر خرید کرد و چطور می‌توان در یک کشور دیگر با آن یک دونات خرید؟ چطور می‌توان یک ATM پیدا کرد که با بیت کوین شما کار کند؟ من می‌خواستم آن را تجربه کنم و یاد بگیرم. اما قیمت بیت کوین بالا رفت. خب من ترسیدم و همه بیت کوین‌هایم را به جز یک بیت کوین را فروختم.»

او در توضیحات خود به این موضوع اشاره کرد که هدف او در اختیار داشتن مقداری بیت کوین بود تا با آن بازی و خرید را تجربه‌ کند، نه اینکه از آن پول در بیاورد.

پیش بینی قیمت بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری توسط بنیان‌گذار اپل

وازنیاک در ادامه صحبت‌های خود، از پیش بینی قیمت بیت کوین می‌گوید:

اخیرا من فکر می‌کنم بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار خواهد شد. من نمی‌دانم این احساس از کجا آمده است. هیچ ریاضیاتی پشت این پیش بینی نیست و  این را فقط از تمایلات به سمت این ارز دیجیتال حس می‌کنم. تمایل به سرمایه گذاری در کریپتو بسیار بالاست. او در ادامه از سرمایه‌گذاری مقداری پول در کیف پول آنلاین فهرست نزدک (Nasdaq) در صرافی کوین بیس خبر داد. او در خصوص ارزش این سرمایه‌گذاری گفت: تقریبا همان مقداری است که از قبل بود. اول بالا رفت، دو برابر شد و سپس باز نصف شد. با اینکه او در ارزهای دیجیتال و مخصوصا بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده، اما خود را یک سرمایه‌گذار نمی‌داند:

«من سرمایه‌گذاری نمی‌کنم.  هیچوقت در زندگیم روی سهام سرمایه‌گذاری نکردم. هیچوقت از Apple Stock روی آیفونم استفاده نکردم. اما چرا؟ این به فرمول شادی من مربوط است.

من متوجه شدم که وقتی ذهنم مثل تریدرهای روزانه، نگران بالا و پایین شدن هرچیزی نباشد، آرام‌تر است.»

وزنیاک پیش از این هم در خصوص بیت کوین بارها صحبت‌های مثبتی بیان کرده بود. او در یکی از صحبت‌های خود گفت که بیت کوین تنها ارز دیجیتالی است که یک ریاضیات طلایی خالص است. او سال پیش حتی بیت کوین را معجزه ریاضیات خطاب کرد. اگر شما هم به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین علاقه‌مند هستید و به دنبال پلتفرمی برای خرید بی‌دردسر این ارز دیجیتال می‌گردید، نیک پرداخت در خدمت شماست.

منبع: Bitcoin

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست