نحوه خرید کالا با بیت کوین

محصولات هیجان‌انگیزی که فکرش را نمی‌کردید بتوان با بیت کوین خرید!

خرید کالا با بیت کوین از آن دسته خریدهایی است که هم به دل آدم می‌نشیند و هم می‌توان به واسطه آن، شیرینی دنیای کریپتوکارنسی ر احساس کرد. تاحالا به خرید با بیت کوین فکر کرده‌اید و آیا می‌توانید حدس بزنید که با بیت کوین یا ارزهای دیجیتال چه چیزهایی می‌توان خرید؟ حتما پیش خودتان می‌گویید که قیمت بیت کوین آن‌قدر بالا است که نمی‌توان به آن نزدیک شد، چه برسد به اینکه بتوان با استفاده از آن، خرید کرد. اما واقعیت، چیز دیگری است و احتمالا اگر شما بدانید که خرید با بیت کوین چه مزایایی دارد، حتما پیگیر این قضیه خواهید شد.

در حال حاضر، محبوبیت سرمایه‌گذاری و خرید کالا با بیت کوین به عنوان یک ترند در سرتاسر جهان جا افتاده است. اما واقعا چه چیزهایی ارزش آن را دارند که آدم بخواهد بیت کوین را برای خرید آن‌ها خرج کند؟ اگر در کیف پول دیجیتال خود، مقدار قابل توجهی بیت کوین دارید و غیر از سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت برای دستیابی به سود وحشتناک، به دنبال یک ماجراجویی جدید هستید، خرید با این ارز دیجیتال را تجربه کنید. خبر خوب این است که خرده‌فروشان بسیاری وجود دارند که ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین را به عنوان هزینه پرداخت می‌پذیرند. فروش کالا با ارز دیجیتال هم در این سال‌ها به یک فعالیت محبوب تبدیل شده است و می‌توان معاملات خوبی کرد.

خرید کالا با بیت کوین، ترفندهای خود را هم می‌طلبد و شما در حین خرید کردن باید حواستان را حسابی جمع کنید. با خرده‌فروشانی وارد معامله شوید که معتبر هستند و تجربه کافی در فروش کالا با ارز دیجیتال را دارند. در ادامه این مطلب، قرار است با ۷ محصول هیجان‌انگیز که می‌توان آن‌ها را با بیت کوین خرید آشنا شویم. با ما همراه باشید تا سفری شگفت‌انگیز به مغازه‌هایی داشته باشیم که فروشندگانشان ترجیح می‌دهند با بیت کوین وارد معامله شوند!

محصولات و خدمات شگفت‌انگیزی که می‌توان با بیت کوین خرید

پروسه خرید کالا با بیت کوین، از جمله کارهایی است که باید با توجه به وضعیت مالی و وضعیت فعلی بازار کریپتوکارنسی صورت بگیرد. برای مثال، فرض کنید که شما مقادیر قابل توجهی از بیت کوین را در کیف پول دیجیتال خود دارید. تصور کنید که این مقدار، مازاد آن‌چیزی است که شما برای کیف پول خود در نظر گرفته بودید یا وضعیت بازار ارزهای دیجیتال به نحوی است که اگر مقداری از ارزها را بفروشید، سود می‌کنید. در این موارد، بهتر است خرید کالا با بیت کوین را امتحان کنید و ارزش ارز دیجیتال خود را در کالای دیگری سرمایه‌گذاری کنید.

خرید کالا با بیت کوین می‌تواند شامل خرید یک ماشین لوکس یا چیزهایی از این قبیل باشد. ترجیح ما این است که خودتان با مطالعه ادامه این مطلب، با تمام ۷ کالا و خدماتی که می‌توان با بیت کوین خرید، آشنا بشوید؛ برای یک خرید فراموش‌نشدنی با طعم بیت کوین آماده هستید؟

کالای شماره ۱: خرید ماشین با بیت کوین

اگر با دنیای کریپتوکارنسی آشنا باشید، احتمالا تا حالا شنیده‌اید که شرکت معروف و محبوب تسلا موتورز، ماشین‌های خود را با پرداخت بیت کوین هم می‌فروشد. خریدن ماشین‌های تسلا موتورز می‌تواند یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها در پروسه خرید کالا با بیت کوین محسوب شود. اما برای خرید ماشین‌های تسلا محدودیت‌هایی هم وجود دارد و به محض تصمیم‌گیری برای خرید یکی از آن‌ها با بیت کوین، باید سریعا وارد عمل شوید.

طبق قوانین تسلا موتورز، هنگامی که مشتری برای خرید کالا با بیت کوین اقدام می‌کند، باید خرید خود را در عرض ۳۰ دقیقه تکمیل کنید. همچنین، تسلا برای پرداخت‌های اضافه یا تراکنش‌هایی که به آدرس‌های اشتباه ارسال می‌شود، بازپرداخت صادر نمی‌کند.

به جز تسلا موتورز، اگر راهی برای انتقال ماشین از برتیانیا دارید، می‌توانید با استفاده از بیت کوین، یک BMW هم بخرید؛ البته خرید کالا با بیت کوین از شرکت BMW کمی پیچیده است و برای این کار باید از یک سایت شخص ثالث یا third-party site استفاده کنید.

آیا با بیت کوین می توان کالا خرید؟
خرید ماشین با بیت کوین ممکن است؟

کالای شماره ۲: اثاثیه

این مورد از خرید کردن با ارزهای دیجیتال، بیشتر با حال‌وهوای بازارهای اروپایی و آمریکایی مطابقت دارد. اما اگر شما هم دوست دارید تا با پرداخت بیت کوین، اسباب و اثاثیه بخرید، می‌توانید به سراغ سایت‌های خارجی و معتبری بروید که کالاهای خود را با پشتیبانی از ارزهای دیجیتال به فروش می‌رسانند. توصیه ما به شما این است که به دلیل ارزش بسیار بالای بیت کوین، بهتر است تا اثاثیه بسیار لوکس و گران‌بها را با استفاده از این ارز دیجیتال خریداری کنید.

اگر به دنبال اثاثیه لوکس هستید، سایت Fancy.com را در نظر بگیرید. این سایت، یک فروشگاه مستقل در نیویورک است و امکان فروش کالاهای خود با استفاده از بیت کوین را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

کالای شماره ۳: خریدن بلیط رویدادهای بسیار مهم

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به خارج از کشور سفر می‌کنید و اهل گردش و شرکت کردن در رویدادهای مهم هستید، روی این بخش از خرید کالا با بیت کوین حساب باز کنید. رویدادهای بسیار مهمی وجود دارند که هم بسیار گران هستند و هم ارزش آن را دارند که بتوان با خرج کردن بیت کوین، آن‌ها را تهیه کرد.

برای مثال، کنسرت‌های شهر منهتن در ایالات متحده، امکان خرید بلیط‌های ویژه را با استفاده از بیت کوین فراهم می‌کنند. با استفاده از یک شرکت بومی آمریکایی با عنوان Blockparty می‌توان تمامی پرداخت‌های مربوط به رویدادهای گران‌قیمت را با بیت کوین انجام داد. با خرید بلیط پرواز خارجی از نیک پرداخت هم می‌توانید کمک بگیرید.

خرید بلیط پرواز خارجی با بیت کوین
کنسرت‌های شهر منهتن در ایالات متحده، امکان خرید بلیط‌های ویژه را با استفاده از بیت کوین فراهم می‌کنند

کالای شماره ۴: پرداخت هزینه‌های تعطیلات

خرید کالا با بیت کوین همیشه به خرید یک چیز لمس‌کردنی محدود نمی‌شود. شما می‌توانید، بعد از آمادگی کامل برای یک تعطیلات خفن، سیر تا پیاز هزینه‌های رفت‌وآمد، اقامت در هتل، شرکت در رویدادهای اختصاصی و گردش‌های تفریحی را با بیت کوین پرداخت کنید.

فرض کنید که قصد دارید به یک کشور اروپایی مانند سوییس یا دانمارک سفر کنید و بدون خرج کردن حتی یک فرانک یا یورو، تمام هزینه‌های ممکن را با بیت کوین پرداخت کنید. کافی است تا شرکت‌های مورد نظر که با دریافت بیت کوین به عنوان هزینه، مشکلی ندارند را پیدا کنید. اگر این روش را برای خرید کالا با بیت کوین انتخاب می‌کنید، سفر بسیار خوبی را برایتان آرزومندیم! نیک پرداخت نیز می‌تواند در زمینه پرداخت هزینه‌های مهاجرت و سفارت در کنار شما باشد.

کالای شماره ۵: خرید تجهیزات الکترونیکی

آیا به دنبال خرید لوازم الکترونیکی بسیار مدرن و خفن هستید و دوست دارید بیت کوین خود را در خریدن آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید؟ سایت Newegg همان پلتفرم مورد نظر شماست که امکان پرداخت مستقیم از طریق کیف پول دیجیتال و همچنین، بیت کوین را فراهم کرده است.

خرید کالا با بیت کوین در این سایت می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز و جالب باشد. این سایت، بسیاری از تجهیزات الکترونیکی مدرن از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، صندلی‌های الکترونیکی مخصوص گیمینگ، انواع لپ‌تاپ‌های مدرن و غیره را برای فروش گذاشته است.

کالای شماره ۶: آثار هنری

پر واضح است که نمی‌توان ارزش آثار هنری را با کالاهای دم دستی و حتی بسیار لوکس، در یک اندازه ارزیابی کرد. اما اگر تمایل دارید که آثار مورد علاقه خود را با استفاده از بیت کوین خریداری کنید یا ترجیح می‌دهید که از هنرمند محبوب خود با ارزهای دیجیتال حمایت کنید، این روش را امتحان کنید. استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید آثار هنری، برای اولین‌بار توسط Christie خبرساز شد. او تصمیم گرفته بود تا از ارز دیجیتال اتر برای فروس آثارش استفاده کند.

پس از این حرکت جالب، حالا بسیاری از هنرمندان هم برای فروش آثار خود از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین استفاده و استقبال می‌کنند. علاوه بر این، اگر هنرمند مورد علاقه شما از بیت کوین برای فروش آثار خود استفاده نمی‌کند، می‌توانید به نمایشگاه‌های آنلاین در سرتاسر جهان سر بزنید و اگر از اثری خوشتان آمد، آن را با بیت کوین خریداری کنید. البته فراموش نکنید که آن نمایشگاه مورد نظر باید امکان فروش آثار با پرداخت بیت کوین را فراهم کرده باشد. همچنین امکان خرید آثار هنری با NFT نیز فراهم است.

خرید کالا با بیت کوین
به جز NFT می‌توانید آثار هنری فیزیکی را نیز با بیت کوین بخرید

کالای شماره ۷: هزینه‌های دانشگاهی و تحصیلی

سال ۲۰۱۴ بود که کالج کینگ واقع در شهر نیویورک، شروع به پذیرش بیت کوین برای شهریه کرد. از آن به بعد، بسیاری از کالج‌های معتبر هم از ارزهای دیجیتال برای پرداخت شهریه‌های دانشگاهی استقبال کردند. همان‌طور که گفته بودیم، خرید کالا با بیت کوین تنها به خرید چیزهای لمس‌شدنی محدود نمی‌شود و پرداخت شهریه هم یکی از مصادیق این بحث است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید تا در کالج‌ها و دانشگاه‌های خارج از کشور به تحصیلات خود ادامه دهید، کافی است به این قضیه فکر کنید. جدا از شیرینی خرید خرید کالا با بیت کوین، می‌توان با استفاده از ارزهای دیجیتال، تمام مخارج کالج و دانشگاه را پرداخت کرد. برای ارزیابی مدرک تحصیلی توسط موسسه WES هم به نیک پرداخت اعتماد کنید.

خرید ارز دیجیتال در نیک پرداخت

خرید خدمات و کالاهای مختلف را می‌توان با ارزهای دیجیتال هم انجام داد، البته به شرطی که کالا یه خدمات مورد نظر واقعا ارزش خرج کردن بیت کوین را داشته باشد. از طرفی، با وارد شدن در دنیای کریپتوکارنسی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال، می‌توان روی یک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت حساب باز کرد. هدف شما چه خرید کالا با بیت کوین باشد و چه بخواهید با ارزهای دیجیتال سروکار داشته باشید، باید از یک پلتفرم مطمئن استفاده کنید. با توجه به اینکه ایران در لیست کشورهای تحریم‌شده بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال قرار گرفته است، باید از پلتفرم‌های حرفه‌ای و بهتری استفاده کرد.

مجموعه حرفه‌ای نیک پرداخت از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و با استفاده از خدمات و قابلیت‌های آن می‌توان خرید و فروش انواع کریپتوکارنسی را تجربه کرد. جالب است بدانید که نیک پرداخت اولین مجموعه‌ای است که پروسه NFT کردن آثار هنری را در ایران پایه‌گذاری کرد. اگر می‌خواهید خرید کالا با بیت کوین یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تجربه کنید، کافی است تا روی آدرس الکترونیکی خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت کلیک کنید.

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه بیت کوین خریداری کنید!

جمع‌بندی

شاید فکرش را هم نمی‌کردید که خرید کالا با بیت کوین امکان‌پذیر باشد یا حتی بتوان با خرج کردن بیت کوین از خدمات بسیاری بهره‌مند شد. بسیاری از کالاهای لوکس مثل ماشین‌های تسلا یا BMW را می‌توان با پرداخت بیت کوین خرید. با توجه به اینکه بیت کوین از ارزش بسیار قابل توجهی برخوردار شده است، می‌توان از آن برای پرداخت هزینه‌های شهریه دانشگاه‌ها و کالج‌های خارجی و همچنین مسافرت‌های طولانی و لوکس هم استفاده کرد.

فروش ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست