کارت‌های اعتباری در OpenSea

خرید NFT در OpenSea با کارت‌های اعتباری

پلتفرم بزرگ خرید و فروش توکن‌های غیرقابل تعویض OpenSea قصد دارد تا با پشتیبانی از کارت‌های اعتباری، پول‌های فیات را نیز به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم خود قرار دهد.

بزرگ‌ترین پلتفرم خرید و فروش NFT در نظر دارد تا روش خرید این توکن‌ها را برای بسیاری از کاربرانی که با ارزهای دیجیتال سر و کار ندارند، ممکن سازد. پلتفرم OpenSea برای پشتیبانی از کارت‌های اعتباری، همکاری تازه‌ای را با MoonPay آغاز کرده است. این پلتفرم که به تازگی توانست به ارزش ۱۳٫۳ میلیارد دلاری برسد، با کمک MoonPay اجازه می‌دهد تا کاربران بتوانند با کارت‌های اعتباری خود، NFT خریداری کنند. تا پیش از قرارگیری این ویژگی، کاربران تنها قادر بودند تا با ارزهای دیجیتال خرید و فروش خود را انجام دهند.

همچنین بسیاری از NFTها در این پلتفرم با اتریوم استخراج می‌شدند که به دلیل مسائل مرتبط با کارمزد بالای گس، تجربه نامناسبی برای بسیاری از کاربران ایجاد می‌شد. پلتفرم پرداخت مون‌پی قصد دارد تا با رفع این مشکل، NFT را برای همه کاربران در دسترس قرار دهد. با نهایی شدن این عملیات، کاربران می‌توانند با استفاده از مسترکارت، ویزا، اپل‌ پی و گوگل پی، NFT مورد نظر خود را خریداری کنند.

پشتیبانی از کارت‌های اعتباری در OpenSea برای خرید NFT

یکی از رقبای پلتفرم OpenSea یعنی Nifty Gateway مدت‌هاست که از کارت‌های اعتباری برای پرداخت توکن‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین با اینکه پلتفرم Coinbase NFT هنوز افتتاح نشده است،‌ اما این صرافی اعلام کرده که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با مسترکارت، NFT مورد نظر خود را خریداری کنند.

با رشد بازار NFT، کاربران زیادی وارد این حوزه تکنولوژی شده‌اند. پلتفرم اوپن‌سی قصد دارد تا با ایجاد راهی برای پرداخت با پول فیات، اجازه دهد تا کاربران بی‌شماری وارد این حوزه شوند. این پلتفرم در سال ۲۰۲۱ توانست به رقم سرسام آور ۱۴ میلیارد حجم معامله دست پیدا کند و از آن زمان این میزان تقاضا کاهش نیافته است. اگرچه که صنعت NFT در چند وقت اخیر با مشکلات مختلفی از جمله دزدی ۳ میلیون دلاری از کاربران OpenSea مواجه شد و این پلتفرم ناچار به بازپرداخت ۱.۸ میلیون دلار اتریوم به هولدرها شد.

با این حال پشتیبانی از کارت‌های اعتباری در این پلتفرم قطعا باعث رشد چشمگیر کاربران و حجم معاملات در NFTها خواهد شد. یکی از خدمات نیک پرداخت، خرید با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از جمله مسترکارت، ویزا و پی پال است. همچنین شما می‌توانید با افتتاح حساب پی پال و در اختیار داشتن این کارت‌ها با کمک نیک پرداخت،  بدون دردسر در تمامی پلتفرم‌های بین المللی از آن‌ها بهره‌مند شوید.

خرید با پی پال
شما می‌توانید همه پرداخت‌های ارزی‌تان را توسط نیک‌ پرداخت انجام دهید
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست