سفر به آمریکا

سفر به آمریکا ، گزینه‌ای مناسب برای سفرهای انفرادی

برای سفر انفرادی می‌بایست بدانید که به کجا سفر کنید. چرا که شما هیچ هم‌سفری ندارید و می‌بایست با احتیاط بیشتر وارد مقصدهای ناشناخته شوید. اگر قصد سفر به آمریکا را دارید و قصد ندارید هم‌سفری داشته‌باشید، بهتر است اطلاعات کافی در رابطه با مقصدهای مناسب جمع‌آوری کنید. در این مقاله در نیک پرداخت چهار شهر مهم را معرفی و جاذبه‌های گردشگری آن‌ها را اشاره خواهیم کرد.

مسافران زیادی در سراسر دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که سفر انفرادی یا سفر کردن تنهایی بهترین حالت مسافرت کردن است. وقتی شما تنها سفر می‌کنید دوست دارید که دنیای اطراف خودتان را در طول مسافرت بدون هیچ سلیقه، تعصب یا انتخاب‌های دوستان و همسفران خود تجربه کنید. زمانی که شما هم‌سفر داشته باشید مقداری از تمرکز شما صرف راضی نگه داشتن او و همچنین گذراندن زمان‌هایی به همراهش است، این در حالی هست که سفر تنهایی به شما زمان کافی برای تجربه‌های بیشتر می‌دهد.

سفر به آمریکا

در سفر انفرادی خود شما هستید که تصمیم خواهید گرفت چه زمانی، چه کاری انجام دهید. شاید دوست داشته باشید که یک روز کامل در هتل بمانید و روز دیگر از صبح زود تا آخر وقت روی شن‌های ساحل دراز بکشید. کسی جز خودتان را نباید در طول سفر راضی نگه دارید، چیزی که در سفر دسته‌جمعی هیچ‌وقت اتفاق نمی‌افتد.

سفر انفرادی به شما این شانس را می‌دهد که تجربه‌های جدید داشته باشید. مسلما تجربه پرش از بانجی جامپینگ کاری نیست که مادربزرگتان آن را دوست داشته باشد. مگر این که مادربزرگ شما یکی از آن‌هایی باشد که هر روز در اینستاگرام می‌چرخد و فالوئر جمع می‌کند. همچنین سفر بدون همراه، هزینه‌های کمتری هم به دنبال دارد مخصوصا اگر خانواده پرجمعیتی داشته باشید. البته سفر انفرادی در کنار تمام مزایایی مثبتی که گفتیم معایب منفی خود را هم دارد.

شما در سفر انفرادی می‌بایست امنیت را بیش از پیش در نظر داشته باشید. مقصد سفر را کشوری امن و به دور از تنش‌های خاص انتخاب کنید. دوم این‌که مقصد سفر را کشوری انتخاب کنید که با مردمانش بتوانید دوست و همراه شوید تا به عنوان هم‌سفر نداشته خودتان، با آن‌ها صحبت کنید. در ادامه ۴ شهر بسیار زیبا برای سفر به آمریکا را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. بولدر در کلرادو

بولدر (Boulder) یکی از شهرهای زیبا و مقصدی مناسب برای سفر به آمریکا است. این شهر در دامنه کوه‌های راکی قرار گرفته است. شما می‌توانید از ۲۴۰ کیلومتر مسیر پیاده‌روی و ماشین‌رو کوهستانی و طبیعت‌گردی این شهر استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به سنگ‌نوردی دارید بایستی بدانید که شهر بولدر به «بهشت سنگ‌نوردی دنیا» نیز معروف است. این شهر دارای نهری با عنوان بولدر است که از رشته کوه‌های راکی شروع و به غرب بولدر ختم می‌شود. عده‌ای معتقد هستند که نام شهر از همین رود گرفته شده است.

سفر به آمریکا

از جمله دیگر تفریحاتی که می‌توانید در شهر بولدر انجام دهید، اسکی، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، قایق‌سواری روی امواج خروشان و هر آنچه که شما را در طبیعت می‌تواند سرگرم کند، است.

سالانه تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا به این شهر رفت و آمد دارند. بیشتر این مسافران تنها و بدون هیچ همراهی هستند چرا که می‌دانند این شهر مردم میهمان‌پذیر دارد و مسئولین شهر امنیت کافی برای مسافران را تأمین کرده‌اند. از جمله امکانات تفریحی که در بولدر برای مسافران و مردم محلی توسعه داده شده است، ۲۹ پارک است. بزرگ‌ترین پارک چاتاکووا با وسعت ۸۰ هکتار اراضی است. کنسرت‌های موسیقی همه ساله در این مکان برگزار می‌شوند و تعداد زیادی گردشگر را در این ایام به خود جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا برای مراسم عروسی

استخر بولدر، قسمتی از پارک تفریحی ۷۰۰ هکتاری بولدر است که گردشگران در آن می‌توانند به قایق‌رانی، حمام آفتاب، اسکی روی آب و همچنین ماهیگیری و دوچرخه‌سواری بپردازند. اگر عاشق سفر انفرادی هستید در این شهر دوستان زیادی پیدا خواهید کرد و نیاز به داشتن هم‌سفر را احساس نمی‌کنید.

برای گشت و گذار در شهر، خیابان پرلو خیابان ۲۹ام معروف‌ترین رستوران‌ها و مراکز خرید را در خود دارد. خیابان پرلو در خود، ادارات و مکان‌های حیاتی شهر را در بر دارد و خیابان ۲۰ام به عنوان مرکز خرید با بازاری سرپوشیده می‌تواند گزینه خوبی برای خرید و گشت‌وگذار باشد.

۲. آشویل در کارولینای شمالی

آشویل یکی دیگر از شهرهای دیدنی است که در سفر به آمریکا می‌توانید از آن بازدید کنید. این شهریکی از چندین جای دیدنی دنیا در کارولینای شمالی قرار دارد. آشویل از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکایی در کارولینای شمالی و دارای عمارت بزرگ بیلتمور است. این عمارت بزرگ‌ترین خانه در کل امریکا است. مسلما اگر آشویل مقصد سفر انفرادی شما است، نباید آن را فراموش کنید. این ملک را می‌توانید بدون راهنما و تور لیدر هم بازدید کنید. از بالای ساختمان منظره‌ای فوق‌العاده به روی دشت‌های سرسبز و زمین‌های بزرگ بازی را از دست ندهید.

آشویل در کارولینای شمالی سفر به آمریکا

برخی از اتاق‌های این ملک به اجاره هم داده می‌شود و می‌توانید برای یک شب هم که شده خودتان را به جای جورج واشنگتن وندربیلت، مالک اصلی این عمارت بگذارید.

از دیگر جاذبه‌هایی که شما در سفر انفرادی می‌توانید آن را دنبال کنید، پارک غربی کارولینای شمالی است. اگر به حیوانات وحشی علاقه دارید این باغ وحش مکانی بی‌نظیر برای گردش در طول سفر به آشویل خواهد بود. گونه‌های زیادی از پرندگان، پستانداران و خزندگان در ۱۷ هکتار زمین به معرض بازدید گذاشته شده‌اند. هدف اصلی این مجموعه، آموزش مسئولین حیوانات وحشی برای حفظ و نگهداری از آن‌ها است.

غذاهای آشویلی را فراموش نکنید. این شهر تورهای غذایی عالی دارد که شما را به رستوران‌های مختلف و حتی داخل آشپزخانه‌های آن‌ها می‌برد تا با نحوه پختن غذاها آشنا شوید. خوشبختانه آشویل به تعداد زیاد رستوران در خود دارد. اگر همراه و هم‌سفر رژیمی در آشویل داشتید، فرصت خوردن غذاهای لذیذ و زیادی را از دست می‌دادید، پس چه خوب که انفرادی به آشویل سفر کنید.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری آشویل گالری گریوود، فارم برگر، تور خط خاکستری با اتوبوس‌های دو طبقه، رستوران فیگ، معبد و آبگرم ویک فوت، تئاتر دیانا ورثام، مرکز هنرهای مردمی، باغ درختان کارولینای شمالی و رستوران تاپاس کورات است.

۳. آستین در تگزاس

آستین، مرکز ایالت تگزاس در جنوب ایالات متحده امریکا و پیشنهاد دیگر ما برای سفر به آمریکا است. آستین را همه به عنوان پایتخت موسیقی زنده دنیا می‌شناسند. تعداد جذابیت‌های موسیقی این شهر به حدی زیاد است که آن را به یکی از منابع جذب گردشگر از سرتاسر آمریکا بتبدیل کرده است. فستیوال‌هایی همانند فان فان فان فست، جنوب از طریق جنوب‌غربی و آستین سیتی لیمیتز سه مورد از جشنواره‌های موسیقی محبوب آستین در سطح آمریکا هست. پس خودتان را در سفر انفرادی به آستین آماده یک مسافرت موزیکال کنید.

آستین در تگزاس سفر به آمریکا

علاوه بر موسیقی، شهر دارای موزه‌های تاریخی، ساختمان‌های منحصربه‌فرد و منظره‌های طبیعی است. این شهر همانند نگینی میان شهرهای آمریکا است به طوری که چندین ساختمان اصلی امریکا در آن قرار دارد. از جمله موزه‌های موجود در این شهر می‌توان به موزه تاریخ ایالت تگزاس و موزه هنر بلانتون اشاره کرد. اگر علاقه زیادی به دیدن آثار هنری دارید موزه و کتابخانه لیندون بیتز جانسون و پارک گرافیتی در قلعه هیلز گزینه خوبی برای شما است.

برای گردش در آستین، شما به صورت انفرادی می‌توانید از دوچرخه استفاده کنید یا اگر علاقه‌ای به پا زدن و زحمت کشیدن ندارید، وسایل حمل‌ونقل عمومی در خدمت شما هستند. در میان گشت‌وگذار خود در شهر می‌توانید به مراکز خرید و فروشگاه‌های برند مختلف هم سری بزنید. برای کسانی که در خانه جا گذشته‌اید، لباس و زیورآلات می‌تواند سوغات خوبی از این شهر باشد.

اگر گردش شما به تاریکی شب خورد نباید نگران باشید. این شهر در تمام شب روشن و مردم تا پاسی از شب بیرون از خانه در حال گشت‌و گذار یا خوردن غذا در کافه و رستوران‌ها هستند.

با مردم محلی این شهر زودتر از آنچه که تصور می‌کنید صمیمی خواهید شد و مابقی روز را با دوستان آمریکایی خودتان به گشت‌وگذار می‌پردازید. پس بدون نیاز به هیچ هم‌سفری این شهر انتخاب مناسبی برای سفر انفرادی است.

بیشتر بخوانید: دیدنی ترین جاذبه های طبیعی کانادا

۴. نیویورک در ایالت نیویورک

نیویورک بهشت همه مسافران تنها است. در سفر به آمریکا امکان ندارد که از این شهر بازدید نکنید. نیویورک به شهری معروف شده که هیچ‌وقت خواب نیست، چه چیزی بهتر از این برای یک مسافر تنها! از جمله مشهورترین دیدنی‌های شهر نیویورک، مجسمه آزادی است که هدیه‌ای از کشور فرانسه به این شهر محسوب می‌شود. پارک مرکزی نیویورک را مسلما در مستندهای تهیه شده از این شهر مشاهده کرده‌اید، شاید گران‌ترین زمین‌های روی کره زمین متعلق به حاشیه این پارک است.

نیویورک در ایالت نیویورک سفر به آمریکا

در طول سال و هر فصلی که به این پارک سر بزنید، فستیوال و مراسم‌های مختلفی را شاهد خواهید بود. مجاورت پارک، ساختمان داکوتا قرار دارد که می‌تواند گزینه خوبی برای روز گردش علمی باشد.

از دیگر موزه‌ها و جاذبه‌های فرهنگی برای مسافران عاشق دنیای تاریخ و ادبیات، کتابخانه عمومی شهر نیویورک، موزه گوگنهایم، موزه تاریخ طبیعی آمریکا و موزه متروپولیتن نیویورک است.

این شهر مهد ساختمان‌های بی‌نظیر و بلند، از جمله امپایر استیت است. ساختمان تجاری که ۳۸۱ متر ارتفاع دارد و در آن ۱۰۲ طبقه تجاری ساخته شده است. این ساختمان دارای یک رصدخانه در طبقات میانی و یکی دیگر در طبقات انتهایی آن است. چهار گوشه ساختمان هم جایگاهی مخصوص برای تماشای دورنمای شهر نیویورک دارد.

بازدیدکنندگان در روزهای صاف و آفتابی تا فاصله ۱۲۰ کیلومتری می‌توانند چشم‌اندازهای روبه‌روی خود را ببینند که شامل شهرهای نیوجرسی، پنسیلوانیا، کانکتیکات و ماساچوست می‌شود.

برای دیدن تئاتر و سینمای زنده خیابان برادوی را انتخاب کنید جایی که کمدی کلاسیک آمریکایی از آن رشد کرده است و هنوز هم اجراهای متعددی در آن انجام می‌شود هر چند گاهی لازم است که همانند یک کنسرت مهم، بلیت‌ها را از قبل تهیه کنید. سال‌ها است که مشتاقان تئاتر برای پیدا کردن فرصت‌های بازیگری در نمایشنامه‌ای که برادوی سام س. شوبرت آن را حمایت کند، به اینجا رفت و آمد می‌کنند.

امیدواریم که توانسته باشیم، معرفی کامل و جامعی از شهرهایی که می‌توانید در سفر به آمریکا از آن‌ها بازدید کنید ارائه دهیم. برای خرید بلیت پرواز خارجی و پرداخت هزینه رزرو هتل می‌توانید روی خدمات پرداخت ما حساب کنید.

خرید بلیطرزرو هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست