سرویس سفر مسترکارت

مسترکارت سرویس سفر خود را گسترش می‌دهد

با توجه به پیش‌بینی رشد سفر در سال ۲۰۲۲، مسترکارت سرویس سفر و لایف‌استایل خود را گسترش می‌دهد.

طبق آماری از سوی سنگاپور که یکی از قطب‌های سفرهای هوایی محسوب می‌شود، در سال ۲۰۲۲ به نسبت سال گذشته ۱٫۵ میلیارد مسافر بیشتر با پرواز سفر خواهند کرد. همچنین پیش‌بینی شده که توریست‌ها ۳۴ درصد بیشتر از زمان قبل از پاندمی کرونا برای سفر خود خرج خواهند کرد.

حال مسترکارت اعلام کرده که با توجه به این آمارها، پلتفرم سرویس‌های سفر و لایف استایل خود را با شرکای جدید برای تجربه سفری بهتر گسترش خواهد داد. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به خدمات مربوط به واتساپ برای اتصال بهتر، هشدارهای کووید ۱۹، دسترسی به استراحت‌گاه در صورت تاخیر پرواز و موارد دیگر اشاره کرد.

سرویس‌های سفر و لایف استایل مسترکارت (Travel & Lifestyle Services) یک پلتفرم برنامه‌های سفر و خرید بلیط و رزرو هتل است که با خدمات ۲۴ ساعته، بهترین پیشنهادات را از برترین برندهای سفر دنیا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات جدید سرویس سفر مسترکارت

  • آسایش: مسترکارت به منظور آرامش در زمان تاخیر پروازها، به مشتریان خود به بیش از ۱۱۰۰ استراحت‌گاه در فرودگاه‌های سرتاسر دنیا دسترسی خواهد داد.
  • ارتباطات: مشتریان مسترکارت با تخفیف ۱۵ درصدی به رومینگ بین‌المللی در بیش از ۲۰۰ مقصد دنیا دسترسی خواهند داشت.
  • مراقبت: مشتریان در صورت نیاز می‌توانند از تازه‌ترین محدودیت‌ها، نیازها و پیشنهادات مرتبط با کرونا از جمله مکان‌های تست و هزینه آن مطلع شوند.
  • پاداش نقدی: با خرید از صدها فروشگاه در ۱۹ مقصد و خرید آنلاین از هزاران فروشگاه، پول پاداش بگیرید.

معاون اجرایی بخش سرویس‌های منطقه آسیا اقیانوسیه این شرکت در خصوص سرویس سفر مسترکارت می‌گوید:

«شاید پاندمی روش سفر کردن ما را دگرگون کرده باشد، اما میل ما برای داشتن چنین تجربه بی‌نظیری را تغییر نداده است. مسافران می‌خواهند در تمام مراحل سفر خود متصل باشند و پشتیبانی شوند. مسترکارت قصد دارد با گسترش سرویس سفر، از مشتریان خود که به انجام دوباره سفرها روی آورده‌اند، در تمام جوانب پشتیبانی کند.»

یکی از خدمات نیک پرداخت، پرداخت هزینه‌های خدمات گردشگری از جمله بلیط هواپیما و رزرو هتل است. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی بدون داشتن ویزا و مستر کارت و پی پال، از طریق نیک پرداخت اقدام کنید.

منبع: TTR Weekly

خرید بلیطخرید مسترکارترزرو هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست