صرافی ارز دیجیتال OKX

همکاری منچسترسیتی با صرافی ارز دیجیتال OKX

پس از همکاری تیم منچستریونایتد با شرکت بلاکچین Tezos، حالا منچسرسیتی نیز با همکاری صرافی ارز دیجیتال OKX، یک رقابت جدید کریپتویی را با رقیب دیرینه خود آغاز کرده است.

منچسترسیتی، تیم اول حال حاضر لیگ برتر انگلیس، به تازگی از همکاری خود با صرافی ارز دیجیتال OKX برای تیم‌های مردان و زنان خود خبر داد. این همکاری همچنین یکی از قدم‌های دیگر منچسترسیتی در سرمایه‌گذاری روی ورزش‌های الکترونیکی و حضور در متاورس خواهد بود. از این پس ما برند این صرافی دیجیتال را در استودیوم اتحاد منچسترسیتی خواهیم دید.

طبق گزارش تیم منچسترسیتی، تمرکز این قرارداد روی تجارب انحصاری برای مشتریان جهانی OKX خواهد بود. همچنین حضور گسترده این برند در ورزشگاه اتحاد و آکادمی منچسترسیتی از دیگر بندهای این همکاری است.

صرافی OKX همان صرافی اوکی اکسچنج (OKEx) است که در ابتدای سال ۲۰۲۲ نام برند خود را تغییر داد. این صرافی دومین پلتفرم بزرگ معاملات اسپات (Spot Exchange) محسوب می‌شود که بیش از ۲۰ میلیون مشتری در اختیار دارد و روزانه بیش از ۲ میلیارد دلار حجم معاملات را تجربه می‌کند. صرافی بایننس با نزدیک به ۹ میلیارد دلار حجم معامله، در رتبه اول قرار دارد.

همکاری منچسترسیتی با صرافی ارز دیجیتال اوکی‌اکسچنج

مدیرعامل صرافی اوکی‌اکسچنج از منچسترسیتی به عنوان باشگاهی که فوتبال آن روی زندگی مردم تغییرات مثبتی ایجاد می‌کند، یاد کرد. تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد به عنوان رقبای دیرینه، در تبلیغات دارایی‌های دیجیتال نیز به رقابت پرداخته‌اند و هر دو تیم با قراردادهای پرسود، برای نفوذ در صنعت Web3 تلاش می‌کنند.

منچستریونایتد به تازگی با تزوس (Tezos) همکاری جدیدی آغاز کرده تا این شرکت بلاکچین تبلیغات کیت‌های تمرینی و امور تکنولوژی تیم را در دست بگیرد. همچنین از دیگر اهداف این دو، ورود به زمینه متاورس و کلکسیون‌های NFT است.

بسیاری از تیم‌های فوتبال دنیا، مخصوصا تیم‌هایی که از ارزش بالایی برخوردار هستند، به هر نحوی سعی کرده‌اند تا پا به دنیای ارزهای دیجیتال و بلاکچین بگذارند. طبق آماری که مجله Forbes در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد، دو تیم اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید در صدر ارزشمندترین تیم‌های دنیا قرار دارند. تیم منچستریونایتد با ارزش ۴٫۲ میلیارد دلار و درآمد ۶۴۳ میلیون دلاری در رتبه چهارم و تیم منچسترسیتی با ارزش ۴ میلیارد دلار و درآمد ۶۰۹ میلیون دلاری، در رتبه ششم قرار دارد.

با این وجود می‌توان تیم منچسترسیتی را یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های حال حاضر دنیا در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین معرفی کرد. این باشگاه چند وقت پیش نیز با امضای یک همکاری جدید با شرکت سونی، رسما اعلام کرد که ورزشگاه اتحاد را وارد دنیای متاورس خواهد کرد.

اگر به خرید توکن‌های طرفداری هر یک از این تیم‌ها علاقه‌مند هستید یا می‌خواهید آثار خود را در نیای متاورس و بلاکچین به NFT تبدیل کنید، نیک پرداخت تمامی خواسته‌های شما را در کمترین زمان و با کمترین کارمزد ممکن انجام خواهد داد. کافی است وارد پنل کاربری خود شده و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین اگر موفق به فروش NFT شده‌اید یا به هر نحوی درآمد ارزی دارید، می‌توانید با کمک خدمات نیک پرداخت، درآمد خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه نقد کنید.

منبع: Coindesk

نقد کردن درآمد ارزی
تکمیل سفارش نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه

 

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست