آپگرید قراردادهای هوشمند OpenSea

آپگرید قراردادهای هوشمند OpenSea با هدف امنیت بیشتر

OpenSea به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش NFT، قراردادهای هوشمند خود را با هدف افزایش امنیت، آپگرید کرد. این پلتفرم از کاربران خود خواست تا NFTهای خود را به این نسخه‌های به‌روز شده منتقل کنند.

اوپن‌سی (OpenSea) یکی از محبوب‌ترین بازارهای مجازی توکن‌های غیرقابل تعویض، با هدف امنیت بیشتر و حذف فهرست‌های غیرفعال NFT، قراردادهی هوشمند خود را آپگرید کرد. چندی پیش بود که به دلیل فهرست‌های غیرفعال NFT ثبت شده توسط OpenSea در بلاکچین اتریوم، برخی سودجویان با استفاده از چند ترفند، NFTها را با قیمت قدیمی خریداری کرده و با قیمت جدید فروخته بودند و این پلتفرم مجبور به بازپرداخت ۱٫۸ میلیون دلار اتریوم به هولدرهای NFT شد.

به عنوان بخشی از برنامه این آپگرید، کاربران OpenSea باید فهرست NFT خود را که در حال حاضر تحت میزبانی بلاکچین اتریوم قرار دارد، به قرارداد هوشمند جدید منتقل کنند.

انتقال فهرست NFTها به قراردادهای هوشمند جدید OpenSea

با توجه به پیام OpenSea، فهرست‌های NFT که تا پیش از ۱۸ فوریه ایجاد شده‌اند، به صورت خودکار تا ۲۵ فوریه منقضی می‌شوند:

این آپگرید مطمئن خواهد شد که فهرست‌های قدیمی و غیرفعال NFT در پلتفرم اتریوم به درستی منقضی شوند و به ما اجازه دهند تا ویژگی‌های امنیتی جدیدی را در آینده ارائه دهیم.

قراردادهای هوشمند جدید OpenSea این امکان را فراهم می‌کند تا تاریخ اصلی پست شدن محصولات به نمایش در بیاید. هرچند، هنگامی که زمان موعد یک NFT فرا برسد، کاربران می‌توانند NFT خود را در قراردادهای هوشمند جدید دوباره فهرست کنند.

برای فهرست شدن دوباره NFTها در قراردادهای هوشمند جدید، کاربران نیازی به پرداخت گس ندارند. هرچند در هنگام کوچ به سمت این قراردادهای هوشمند جدید، پیشنهادات قدیمی‌ منقضی خواهند شد. پیشنهادات ارائه شده در قرارداد هوشمند قدیمی نیز، نامعتبر می‌شوند.

اگر شما هم از کاربران پلتفرم OpenSea هستید، با ورود به بخش Migrate Listings در این پلتفرم و کلیک روی گزینه Confirm، این انتقال را انجام دهید. سپس با دریافت یک نوتیفیکشن، از انتقال دارایی‌های شما به قرارداد هوشمند جدید مطلع خواهید شد.

اگر شما هم می‌خواهید وارد دنیای متاورس شده و محصولات خود را به NFT تبدیل کنید، نیک پرداخت آماده خدمات‌رسانی با شماست. تنها با ورود به پنل کاربری خود در نیک پرداخت، درخواست تبدیل آثار هنری خود به NFT را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن انجام شود.

منبع: Cointelegraph

پلتفرم پرداخت NFT در ایران
نیک پرداخت تنها پلتفرم پرداخت NFT در ایران
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست