صعودی شدن قیمت دوج کوین

صعود قیمت دوج کوین و شیبا به دنبال روند مثبت بیت کوین

پس از دوران نزولی ارزهای دیجیتال، حالا شاهد روند صعودی آن‌ها مخصوصا آلت کوین‌ها هستیم. بیت‌ کوین خود را به نزدیکی ۴۳ هزار دلار رسانده و اتریوم خود را بالای ۳ هزار دلار نگه داشته. اما صعود قیمت دوج کوین و شیبا از مهم‌ترین اتفاقات این هفته به‌شمار می‌آیند.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین با یک جهش قدرتمند منطقه مقاومت ۴۰ هزار دلاری خود را پشت سر گذاشت و حتی توانست از ۴۲ هزار دلار نیز عبور کند. در حال حاضر این رمزارز در قیمت ۴۲٫۷۶۱ دلار خرید و فروش می‌شود. روندی که بیت کوین طی می‌کند، نشانه‌های مثبتی را به همراه دارد. در طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد و در ۷ روز گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت، خبر خوبی برای هولدرهای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

بیت کوین با پایه‌ریزی قیمت خود در بالای ۴۱٫۵۰۰ دلار، خود را به سادگی به بالای ۴۲٫۵۰۰ رساند. هر چند که نتوانست به سادگی از ۴۳ هزار دلار عبور کند، با این حال به‌نظر نمی‌رسد در ادامه، شرایط سختی را برای این کار داشته باشد. پس از عبور از قیمت ۴۳ هزار دلار، بیت‌کوین می‌تواند خود را برای سطح ۴۴٫۵۰۰ دلار آماده کند.

قیمت اتریوم

پیش از بررسی قیمت دوج کوین و شیبا، بد نیست سری هم به وضعیت اتریوم بزنیم. اتریوم در ادامه مسیر گاوی بازار ارزهای دیجیتال، خود را از سطح ۲٫۸۸۰ دلار کند و به بالای ۳ هزار دلار رسید. بیش از ۲ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته و ۲۳ درصد رشد در ۷ روز گذشته، حال و هوای خوب اتریوم را نشان می‌دهد. اتریوم حالا با سطح مقاومت ۳٫۰۸۰ دلار مواجه است. منطقه مقاومت کلیدی بعدی اتریوم ۳٫۱۲۰ دلار است. پس از عبور از این منطقه، گاوها می‌توانند اتریوم را به ۳٫۳۵۰ دلار برسانند.

هرچند اتریوم باید مراقب سطح حمایت ۳ هزار دلاری خود هم باشد. سطح حمایت  نزدیک به این ارز دیجیتال ۲٫۸۸۰ دلار است. با پایین آمدن از این قیمت، اتریوم با سطح حمایت ۲٫۶۰۰ دلاری مواجه خواهد شد.

افزایش قیمت شیبا اینو و دوج کوین
افزایش آلت کوین‌های مهم نظیر شیبا اینو و دوج کوین

صعود قیمت دوج کوین و شیبا

دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال موفق چند روز اخیر محسوب می‌شود. چرا که توانسته در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد و در هفت روز گذشته ۱۵ درصد رشد قیمت را تجربه کند. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۰٫۱۵۷۷ دلار خرید و فروش می‌شود. منطقه مقاومت بعدی این ارز دیجیتال ۰٫۱۶۲ دلار است. با عبور از این منطقه، قیمت دوج کوین می‌تواند باز هم روند صعودی خود را ادامه دهد.

اما ارز دیجیتال محبوب دیگری که زیر ذره‌بین کاربران قرار دارد، شیبا اینو است. این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعد گذشته بیش از ۲۳ درصد رشد کرده است. همچنین طی این هفت روز، رشد بیش از ۳۴ درصدی آن امیدها را برای هولدرهای این رمزارز زنده نگه داشت.

کاردانو هم توانست از شرایط بازار استفاده کند و منطقه مقاومت ۱٫۱۵۰ دلار را پشت سر بگذارد. پیش‌بینی می‌شود که این ارز دیجیتال حتی بتواند پا را فراتر بگذارد و خود را تا ۱٫۱۸۸ دلار بالا بکشد. انتظار می‌رود با توجه به شرایط بازار، کاردانو به ۱٫۲۰ دلار برسد.

نظر شما در خصوص جو بازار چیست؟ آیا شما هم جزو هولدرهای دوج کوین هستید که با صعود قیمت این ارز دیجیتال سود کرده باشید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر در این شرایط صعودی بازار به دنبال خرید ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، شیبا یا هر ارز دیجیتال دیگری هستید، می‌توانید روی خدمات نیک پرداخت حساب کنید.

منبع: Cryptonews

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست