همکاری اپیک گیمز با سونی و لگو

شتاب پروژه متاورس اپیک گیمز با تزریق سرمایه سونی و لگو

اپیک گیمز، خالق بازی محبوب Fortnite اعلام کرده است که به تازگی با سرمایه ۲ میلیارد دلاری خود که از طرف سونی و شرکت لگو دریافت کرده، قصد دارد به پروژه متاورس خود شتاب بدهد.

با جذب این سرمایه، ارزش کلی شرکت اپیک به ۳۱٫۵ میلیارد دلار می‌رسد. سونی، ناشر کنسول‌های پلی‌استیشن با سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری در این هفته و البته یک سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری در ماه آوریل سال گذشته، از جمله حامیان اپیک محسوب می‌شود. همچنین شرکت KIRKBI شرکت مادر Lego یک میلیارد دلار به سرمایه اپیک گیمز واریز کرده است.

با توجه به یک بیانیه، این سه شرکت قصد دارند تا با ادغام تخصص و تکنولوژی‌های خود برای توسعه محصولات مجازی و دیجیتالی در زمینه ورزشی و بازی‌، به آینده سرگرمی‌‌های دیجیتال نفوذ کنند.

همکاری اپیک گیمز، سونی و لگو برای آینده دنیای سرگرمی

تیم سویینی مدیر و موسس شرکت اپیک، اعلام کرده است که این سرمایه را به منظور خلق فضاهایی برای بازیکنان که بتوانند به همراه دوستان‌شان اوقات خوبی را سپری کنند، برندهایی که بتوانند تجربه‌ای خلاقانه و اثرگذار ایجاد کنند و همچنین تولید کنندگانی که بتوانند یک جامعه پر رونق خلق کنند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همچنین اپیک و لگو در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که این سرمایه در جهت ایجاد متاورسی امن و سرگرم کننده برای بچه‌ها و خانواده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دو شرکت در نظر دارند تا برای کودکان ابزاری را در دسترس قرار دهند تا به آن‌‌ها اجازه دهد به تولید کنندگان و خالقینی با اعتماد به نفس تبدیل شوند.

شرکت‌های سرگرمی زیادی سعی دارند وارد دنیای متاورس شوند که اپیک گیمز گوشه‌ای از آن را تشکیل می‌دهد. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت با خرید شرکت‌های بزرگی نظیر اکتیویژن بلیزارد به قیمت ۶۹ میلیارد دلار، از دیگر رقبای سرسختی هستند که در نظر دارند در دنیای متاورس سهیم باشند.

اگر شما نیز از جمله خالقینی هستید که به دنیای متاورس علاقه‌مند هستید، می‌توانید به کمک نیک پرداخت، آثار خود را به NFT تبدیل کنید.

ساخت توکن NFT
ساخت و فروش توکن NFT در نیک پرداخت

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست