خرید اکانت Google Developers

ویژه‌ی شما برنامه‌نویس‌ها؛ خرید اکانت دولوپر گوگل

برنامه‌نویس‌ها، بازی‌سازها و تمامی افرادی که کدنویسی تمام ابزار کار روزانه‌شان است، به ابزاری نیاز دارند تا به بهترین نسخه‌ی مدنظرشان برسند. ابزاری برای توسعه، ساخت سایت مپ، سرچ باکس و کلی امکانات درجه یک دیگر. با این حساب بهترین گزینه برای رسیدن به بهترین نسخه از برنامه‌ی مدنظر چیست؟ همگی روی گوگل دولوپر (Google Developer) توافق نظر داریم. اما اصلاً این توسعه‌دهنده چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟

یک خبر بد و یک خبر خوب. خبر بد اینکه استفاده از توسعه‌دهنده‌ی گوگل رایگان نیست. اما خبر خوب؟ نیک پرداخت راه آسان و سریع پرداخت Google Developer را به صورت ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مقاله با مسیر پرداخت گوگل دولوپر و نحوه‌ی استفاده از آن آشنا خواهید شد.

 

با ویزا هر خریدی شدنیه

نامحدود. زیر ۳۰ دقیقه.

دولوپر گوگل چیست؟

اگر یک دولوپر یا توسعه دهنده اپلیکیشن‌های اندرویدی هستید حتما با دولوپر گوگل هم آشنایی دارید. این سرویس گوگل پیش از این با نام گوگل کد (Google Code) شناخته می‌شد. سرویس دولوپر گوگل سایتی برای توسعه دهندگان اندروید است تا از طریق آن بتوانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود را در گوگل پلی قرار دهند.

کاربرد دولوپر گوگل

برنامه نویسان اندروید پس از ساخت اپلیکیشن مورد نظرشان باید آن را در دسترس کاربران قرار دهند. مطمئنا بهترین انتخاب، گوگل پلی استور است. دلیل این امر، گستردگی کاربران آن و امکاناتی است که در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد. گوگل پلی دارای کنسول توسعه مخصوص به خود است که به دولوپرها و مالکان برنامه‌ها اختصاص داده شده است. این افراد با استفاده از اکانت دولوپر گوگل می‌توانند برنامه‌های خود را از جنبه‌های مختلف، مدیریت کنند. به عنوان مثال می‌توان به انتخاب نحوه نمایش و عرضه اپلیکیشن در گوگل پلی، مشاهده آمار، نرخ تغییر، انجام تست A/B و… اشاره کرد.

ساخت اکانت دولوپر گوگل

برای خرید اکانت توسعه دهنده گوگل اول از همه به یک حساب کاربری گوگل نیاز دارید. اگر یک حساب جیمیل دارید می‌توانید به راحتی از طریق آن شروع به ساختن اکانت دولوپر گوگل کنید. هر ایمیل گوگل می‌تواند فقط به یک اکانت دولوپر متصل باشد. در ادامه باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

۱- ابتدا به سایت گوگل پلی رفته و وارد حساب کاربری خود در آن شوید.

۲- گزینه Create an Account را انتخاب کنید.

خرید اکانت دولوپر گوگل

۳- فرم را پر کرده و روی Next Step کلیک کنید.

اکانت دولوپر گوگل جدید

۴- روی گزینه Back to Google Play Developer Console کلیک کنید.

۵- برای تأیید نهایی، گزینه Google Play Developer distribution agreement را انتخاب کرده و سپس Continue را برای پرداخت هزینه ۲۵ دلاری بزنید.

آموزش ایجاد اکانت دولوپر گوگل

 

۶- پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت، گزینه Accept and continue را بزنید.

۷- در این مرحله می‌توانید اطلاعات اولیه خود مثل نام، آدرس و شماره تلفن همراه را واد کنید تا پروفایل‌تان تکمیل شود. در نهایت روی دکمه Complete registration کلیک کنید.

ایجاد اکانت دولوپر گوگل

۸. زمانی که حسابتان آماده فعالیت بود ایمیلی از گوگل دریافت خواهید کرد.

۹. پس از دریافت این ایمیل می‌توانید اکانت خود را فعال کنید.

توجه کنید که فرایند ثبت نام تا تایید اکانت دولوپر گوگل ممکن است تا بیش از یک هفته هم طول بکشد.

خرید اکانت دولوپر گوگل با نیک پرداخت

خرید از گوگل؟ تحریم. استفاده از پی پال؟ تحریم. خرید با ویزا کارت؟ تحریم. خرید با مستر کارت؟ تحریم. تحریم…تحریم…تحریم. با این وضعیت توسعه‌دهندگان چه راه‌حلی برای خروج از این وضعیت استثنایی دارند؟ یک واسطه برای رسیدن به بهترین نتیجه. پرداخت با ویزا کارت از نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه شما را به اکانت Google Developer می‌رساند. با نیک پرداخت مهم نیست سایت مدنظرتان چه درگاه پرداختی دارد. هر پرداخت و خریدی از سایت‌های خارجی شدنی نیست.

 

منابع: medium، swiftic، goodbarber

خرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست