کاهش کارمزد ویزا و مسترکارت

توافق ویزا و مسترکارت برای کاهش کارمزد دریافتی از خرده فروشان

بر اساس توافق جدید بین ویزا کارت و مسترکارت، خرده فروشانی که از طریق این دو کارت از سوی مشتریان پول دریافت می‌کنند، کارمزد کمتری پرداخت خواهند کرد.

این هزینه که به عنوان کارمزد مبادله ویزا کارت و مسترکارت شناخته می‌شود، درصدی از مبلغ فروش را به شرکت‌های کارت‌های اعتباری می‌دهد. براساس توافق جدید میان این دو شرکت، خرده فروشان از این پس ۰.۹۵ درصد از هر فروش را به عنوان کارمزد پرداخت خواهند کرد. این بدان معنی است که در یک خرید ۱۰۰ دلاری، اگر مشتری با کارت اعتباری مسترکارت یا ویزا پرداخت کند، فروشنده حداقل ۹۹ دلار دریافت خواهد کرد. در حالی که کسب و کارها تا پیش از این توافق، ۹۷ دلار از فروش را دریافت می‌کردند.

این توافق به‌طور میانگین ۲۷ درصد از هزینه‌های یک خرده فروش را کاهش می‌دهد. این کاهش هزینه می‌تواند به خرده فروشان حدود ۱ میلیارد دلار در مدت پنج سال کمک کند. کشورهایی از جمله اتحادیه اروپا، بریتانیا، استرالیا، چین و مالزی کارمزد تراکنش را به کمتر از یک درصد محدود کرده‌اند. اما در کانادا برخی از این هزینه‌ها می‌توانند تا ۳ درصد کارمزد تراکنش دریافت کنند. کاهش کارمزد ویزا و مسترکارت می‌تواند یک کمک بزرگ به کسب و کارهای کوچک باشد.

در صورتی که می‌خواهید با کارت‌های اعتباری از فروشگاه‌های آنلاین خارجی خرید کنید، می‌توانید با خرید ویزا کارت مجازی از نیک پرداخت، در کمتر از ۳۰ دقیقه هزینه‌ها را پرداخت کنید.

منبع: MSN

اخبارخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست