خرید شماره مجازی Chat GPT

این چت بات فوق‌العاده؛ خرید شماره مجازیChatGPT

دقیقا همان نقطه‌ی شروعی که دیر یا زود، ما را به عصری وارد می‌کند که قبل از آن فقط در فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی دیده بودیم. عصری که در آن دیگر خبری از کامپیوترها و موتورهای جستجوی سرد و بی‌روح نیست. بلکه هوش مصنوعی‌های پیشرفته، روزبه‌روز سعی می‌کنند تا همانند یک انسان فکر کنند، عکس‌العمل نشان دهند و پاسخی پویا‌تر بدهند. حال چنین هوش مصنوعی را در هر صنعت و امور روزمره تصور کنید. یک ربات که مثل انسان رفتار می‌کند. یک لوازم خانگی که معنای واقعی هوشمندی را ارائه می‌دهد. یک کسب و کاری که با هوش مصنوعی به میلیون‌ها برابر سرعت و بهره‌وری می‌رسد. ظهور ChatGPT دقیقا همین شروع است.

قطعا شما هم به عنوان عاشق تکنولوژی دوست دارید هرچه زودتر به Chat GPT دسترسی پیدا کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه خرید شماره مجازی و حساب کاربری ChatGPT را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده از ChatGPT، تفاوت نسخه‌های رایگان و پولی و همچنین نحوه ساخت شماره مجازی برای ChatGPT آشنا شویم.

 

با ویزا کارت هر خریدی شدنیه

ChatGPT چیست؟

چت جی پی تی یک ربات چت هوش مصنوعی است که قدرت خود را از یک شبکه‌ی عصبی محاسباتی می‌گیرد. این شبکه عصبی هوش مصنوعی، توسط تیم OpenAI به نوعی طراحی شده تا قادر باشد به شکلی پویا و نزدیک به رفتار انسان‌ها پاسخ دهد. پس ما اینجا با یک دستیار هوش مصنوعی ساده و بی‌جان طرف نیستیم. ChatGPT می‌تواند در تمامی زمینه‌ها به شکلی خلاقانه با شما صحبت کند. از تعریف کردن یک جوک بگیرید تا نوشتن یک شعر، کدهای اپلیکیشن‌های پیچیده، تولید محتوا، جمع‌آوری داده‌ها و هزاران کار دیگر.

Chat GPT چیست

کاربرد استفاده از Chat GPT

اگر بگوییم این چت بات دیالوگ محور می‌تواند برای پیشبرد کارهای شما به تنهایی همه فن حریف باشد، اغراق نکرده‌ایم. ChatGPT می‌تواند از صد‌ها کار در هر زمینه‌ای که فکر کنید بربیاید. از مزایای داشتن یک حساب ChatGPT این است که می‌توانید انرژی و زمان زیادی را برای انجام کارهای‌تان ذخیره کنید. این‌ها فقط بخشی از کاربردهای ChatGPT هستند:

ChatGPT؛ دستیار مجازی و چت دیالوگ محور

این دستیار هوش مصنوعی می‌تواند کاملا مانند یک انسان پاسخ شما را بدهد. بنابراین می‌توانید علاوه بر صحب در زندگی روزمره، از آن به عنوان یک دستیار مجازی در کسب و کارتان استفاده کنید. به خدمت گرفتن به عنوان سرویس خدمات مشتریان، سرویس فروش، بازاریابی یا حتی دستیار شخصی، گوشه‌ای از این امکانات خدمات چت GPT است.

ChatGPT؛ مترجم زبان‌های مختلف

به لطف وجود منابع عظیم به زبان‌های مختلف در اینترنت و البته به لطف شبکه عصبی مصنوعی OpenAI، چت بات ChatGPT می‌تواند هر متنی را به زبان مورد نظر شما ترجمه کند. این ویژگی می‌تواند دنیای کسب و کارها، تجارت، سفر و حتی زندگی روزمره را متحول کند.

 خلاصه‌ سازی متن‌ با Chat GPT

به دلیل کمبود وقت یا حتی بی‌حوصلگی، سخت است که یک مطلب را کامل مطالعه کنیم. مخصوصا اگر این مطلب طولانی باشد و به در کمترین زمان ممکن به اطلاعات درون آن نیاز داریم. ChatGPT می‌تواند سریعا یک متن طولانی مانند مقاله، گزارش یا حتی کتاب را برای‌تان خلاصه و مهم‌ترین مطالب آن را برای‌تان گرداوری کند.

استفاده از Chat GPT برای تولید محتوا و کپی رایتینگ

این هوش مصنوعی می‌تواند با جمع‌آوری اطلاعات خود از اینترنت، محتوای جامع و کپی‌های خلاقانه را برای‌تان تولید کند که می‌توانید از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، بلاگ، روزنامه و وبسایت استفاده کنید.

کدنویسی با Chat GPT

یک دستیار فوق‌العاده باهوش در برنامه‌نویسی و رفع ارور کدها که می‌تواند آرزوی هر برنامه‌نویسی باشد. این هوش مصنوعی می‌تواند هر زبان برنامه‌نویسی را بفهمد و مشکلات آن را رفع کند.

Chat GPT جایگزین موتورهای جستجو

با هوش مصنوعی Chat GPT این قدرت را خواهید داشت تا در هر زمینه‌ای که می‌خواهید جستجو کنید و سریعا به جواب مورد نظر خود برسید. آن هم بدون اینکه نیاز باشد ساعت‌ها وقت خود را در سایت‌های مختلف هدر دهید. به همین دلیل است برخی‌ها باور دارند ChatGPT می‌تواند بزرگ‌ترین رقیب موتور جستجوی گوگل باشد.

انواع اکانت Chat GPT: رایگان و پولی

تیم OpenAI تصمیم گرفته تا با هدف بهبود برخی از نواقص و عملکردهای ChatGPT، یک نسخه پولی هم به این هوش مصنوعی اضافه کند. تفاوت اصلی میان نسخه رایگان و پولی اکانت ChatGPT، در سرعت پاسخگویی و بهبود عملکرد سرویس است. نسخه پولی ChatGPT با قیمت ۲۰ دلار و با نام ChatGPT Plus در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

  • نسخه رایگان ChatGPT: این نسخه پایه برای همه کاربران در دسترس است. با این حال برای پاسخ‌ها به چت بات OpenAI نیاز است تا بیشتر صبر کنید. همچنین کیفیت پاسخدهی در نسخه رایگان مقداری کمتر از نسخه پولی است. همچنین به دلیل شلوغی سرور، ممکن است گاها با خطای شبکه، کندی و کاهش گنجایش مواجه شوید.
  • نسخه پولی یا پلاس ChatGPT: نسخه پریمیوم چت جی پی تی به صورت ماهانه با قیمت ۲۰ دلار قابل خریداری است. این نسخه سرعت پاسخ‌دهی بیشتر، کیفیت بالاتر و سرور اختصاصی را در اختیارتان می‌گذارد.

تیم OpenAI همچنین اعلام کرده که برخی از قابلیت‌های ویژه و جدید برای نسخه پولی ChatGPT زودتر عرضه می‌شوند. همچنین به نظر می‌رسد برخی از این قابلیت‌های جدید که در آینده افزوده خواهند شد، فقط در اختیار کاربران نسخه پولی قرار خواهد گرفت.

اکانت‌ رایگان یا پولی Chat GPT؟

پس از سر و صدای فراوان هوش مصنوعی ChatGPT و میلیون‌ها نفر که برای استفاده از آن مشتاق شدند، تیم OpenAI تصمیم گرفت تا یک نسخه پولی با ویژگی‌های خاص را هم عرضه کند. اگر قصد دارید از ChatGPT در کسب و کار خود استفاده کنید، ویژگی‌هایی نظیر دسترسی راحت‌تر و سرعت پاسخ بیشتر نسخه پولی، می‌تواند برای‌تان مفید واقع شود.

اکانت‌ رایگان یا پولی Chat GPT؟ 

نحوه ساخت اکانت Chat GPT

ساخت اکانت چت جی بی تی کار سختی نیست. با این حال شما در مرحله آخر به یک شماره مجازی نیاز دارید که راه حل آن را هم به شما خواهیم گفت. مراحل ساخت حساب کاربری ChatGPT به صورت زیر است:

  1. ورود به سایت OpenAI.
  2. Sign up با ایمیل شخصی یا ثبت نام با حساب کاربری گوگل و مایکروسافت.
  3. انتخاب پسورد ۸ کاراکتری.
  4. تأیید حساب کاربری از طریق لینک ارسال شده به ایمیل‌.
  5. نوشتن نام و نام خانوادگی خود (یا اسم مستعار).
  6. وارد کردن شماره موبایل همراه کد ارسال شده به شماره‌تان.
  7. فعال‌ سازی حساب کاربری و استفاده از امکانات Chat GPT

ساخت اکانت Chat GPT

با این حال در هنگام وارد کردن شماره موبایل، با یک ارور مواجه می‌شوید. این خطا در ChatGPT به شما می‌گوید که در حال حاضر کشورتان توسط این هوش مصنوعی پشتیبانی نمی‌شود. برای رفع این مشکل، شما باید یا شماره‌ای خارج از کشور داشته باشید که توسط OpenAI پشتیبانی شود یا یک شماره مجازی برای ChatGPT تهیه کنید. برای خرید شماره مجازی ChatGPT، خدمات نیک پرداخت در اختیار شماست! در ادامه نحوه خرید شماره مجازی برای ChatGPT را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

خرید خرید شماره مجازی Chat GPT با نیک پرداخت

قطعاً داشتن یک شماره موبایل در خارج از کشور برای همه مقدور نیست. اما با کمک خدمات نیک پرداخت، شما می‌توانید با خرید شماره مجازی Chat GPT به تمام امکانات این چت بات دسترسی داشته باشید. علاوه بر شماره مجازی، نیک پرداخت این امکان را فراهم می‌کند تا نسخه پلاس یا پولی اکانت ChatGPT را هم پرداخت کنید. بنابراین در کمتر از ۳۰ دقیقه، شما علاوه بر در اختیار داشتن یک شماره مجازی رسمی، نسخه پولی ChatGPT خود را هم فعال خواهید کرد. نیک پرداخت با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی، می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، تمام خدمات در خصوص ChatGPT را در اختیارتان قرار دهد

 

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید از سایت های خارجیخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست