آمادگی گوگل برای ورود به دنیای بلاکچین

گوگل برای ورود به دنیای بلاکچین هیجان‌زده است

ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت گوگل اخیرا استراتژی‌ها و اهداف خود در خصوص وب ۳ و بلاکچین را به اشتراک گذاشته است. در این گزارش او از هیجان خود برای ورود به این اکوسیستم می‌گوید.

ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت آلفابت و زیر مجموعه آن یعنی گوگل، یک سری از اهداف و استراتژی‌های خود در زمینه بلاکچین را در طول گزارش مالی سه‌ماه چهارم سال ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشت. در طی این گزارش، از پیچای در خصوص وب ۳ (Web3) و مسیر آلفابت در اکوسیستم بلاکچین سوال شد. او در این گزارش از هیجان گوگل برای ورود به دنیای بلاکچین می‌گوید:

«در خصوص وب ۳، ما قطعا به بلاکچین توجه می‌کنیم. بلاکچین تکنولوژی جالب و قدرتمندی با طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها است. به عنوان یک شرکت، ما به دنبال روشی هستیم تا در این اکوسیستم شریک شویم و ارزش افزوده ایجاد کنیم. برای مثال، تیم کلود ما به دنبال راهی است تا بر اساس پلتفرم‌های بلاکچین، بتوانند نیاز کاربران را در زمینه ساختن، پردازش، تراکنش‌ها، ذخیره داده‌ها و ارزش‌ها و موارد دیگر پاسخ دهد.

بنابراین ما قطعا فضای بلاکچین را از تحت نظر داریم و تا جایی که می‌توانیم از آن حمایت می‌کنیم. به طور کلی، من فکر می‌کنم این تکنولوژی به راه تکامل خود ادامه می‌دهد و ما می‌خواهیم با نوآوری حرفه‌ای در این مسیر شریک شویم.»

آمادگی گوگل برای پشتیبانی از تکنولوژی بلاکچین

بخش کلود گوگل اخیرا گروهی از متخصصین حوزه بلاکچین را استخدام کرده است. این تیم به سرپرستی ریچارد ویدمن (Richard Widmann) سکان‌دار اصلی هدایت گوگل در زمینه دارایی‌های دیجیتال هستند. این تیم همچنان قصد دارد تا متخصصین بلاکچین را استخدام و دامنه فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

در حال حاضر گوگل در حال تحقیق است تا کشف کند که چه نوع سرویس‌هایی را می‌تواند در فضای بلاکچین به صورت مستقیم به توسعه‌دهندگان ارائه دهد. از جمله خدماتی که گوگل در بلاکچین به آن‌ها اشاره داشته، خرده فروشی و سیستم سلامت هستند. نظر شما در خصوص حضور گوگل در اکوسیستم بلاکچین چیست؟

یکی از خدمات نیک پرداخت، خرید ارز دیجیتال است. در صورتی که شما هم قصد دارید در اکوسیستم بلاکچین حضور داشته باشید و در آن سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید با نیک پرداخت هر ارز دیجیتالی که در نظر دارید را خریداری و به کیف پول دیجیتالی خود منتقل کنید. برای ارزهایی که در لیست وجود ندارند، از قسمت سایر ارزها در پنل کاربری خود اقدام کنید.

منبع: News Bitcoin

خرید بیت کوین با کارت بانکی
خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست