خرید اکانت فری پیک به همراه معرفی کامل سایت

خرید اکانت فری پیک به همراه معرفی کامل سایت

اگر از عکس‌ها و طراحی‌های مختلف برای کارهای خود استفاده می‌کنید، باید بدانید که استفاده از تصاویر گوگل تنها گزینه مناسب برای شما نیست. سایت فری پیک منبعی سریع و بسیار خوب برای پیدا کردن عکس‌های با کیفیت در انواع قالب‌ها است. در این مطلب نیک پرداخت نحوه خرید اکانت فری پیک، چگونگی عملکرد سایت فری پیک، و آنچه که هنگام استفاده از فایل‌های موجود در آن باید بدانید را ارائه کرده‌ایم.

فری پیک چیست؟

فری پیک (freepik) موتور جستجوی آنلاین بسیار مفیدی برای طراحان گرافیکی است. چون به آن‌ها امکان می‌دهد که انواع عکس‌ها، وکتورها، فایل‌های PSD و تصاویر را به صورت رایگان و یا با عضویت پیدا کنند. سایت فری پیک مجموعه‌ای از منابع طراحی شامل عکس‌های استوک، وکتورها، فایل‌های PSD و آیکون‌ها را در بر دارد. باید بدانید که فری پیک فقط مخصوص دانلود فایل‌های طراحی نیست. بلکه ابزارهایی در این سایت وجود دارند می‌توانند کار طراحان را بسیار آسان و لذتبخش‌تر کنند.

تاریخچه تاسیس فری‌ پیک

چارچوب فنی فری پیک منشأ اسپانیایی دارد. این پلتفرم در سال ۲۰۱۰ در مالاگای اسپانیا متولد شد و در سال ۲۰۱۱ با همراهی ۳ نفر به عنوان مؤسس، شروع به کار کرد. در حال حاضر این وب‌سایت دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که اعضای آن متجاوز از ۷۰ نفر هستند. همه این‌ها از این ایده که سایتی با منایع گرافیکی قوی و رایگان برای طراحان، آژانس‌های بازاریابی، دکوراتورهای هنری و توسعه دهندگان ایجاد شود به وجود آمد.

این سایت به مرور زمان از طبقه‌بندی محتوای شخص ثالث به سمت تولید و توزیع محتوا برای طراحان رفته است. در واقع این ایده طرح‌های کارآفرینی باعث تولید مدلی شد که توانست منابع ورودی را تغییر داده و راه خود را به سوی پیشرفت پیدا کند. فری پیک در حال حاضر دارای ترافیکی با بیش از ۱۳۰۰ میلیون دانلود است. ضمن اینکه درآمد آن در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷ میلیون یورو بوده که پیوسته در حال افزایش است. بر اساس گزارش فایننشیال تایمز، این شرکت در بین ۱۰۰۰شرکت اروپایی که سریع‌ترین نرخ رشد را دارند در رتبه ۲۳ قرار گرفته است.

انواع فایل‌های سایت فری پیک

فری پیک دارای فیلترهایی بر اساس دسته بندی‌هایی مانند طبیعت، انیمیشن، نقاشی، لوگو، افراد و … برای یافتن طرح مورد نظرتان است. شما برای دانلود عکس‌های فری پیک هم انتخاب‌ها و فرمت‌های مختلفی در اختیار دارید؛ عکس‌های استوک، آیکون‌ها، فایل‌های PSD (برای استفاده از عکس در نرم افزارهای ادوبی مثل فوتوشاپ) و وکتورها (ترکیبی از اشکال و عناصر هندسی که قالب طراحی ایده آلی برای لوگوها، بنرها و … هستند).

ابزارهای فری پیک

فری پیک علاوه بر خدماتی که در سایت خودش ارائه می‌دهد دارای ابزارهای دیگری هم است. این ابزارها معمولا در قالب سایت‌هایی که زیرمجموعه فری پیک هستند در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. در اینجا به بررسی کاربرد ۳ مورد از محبوب‌ترین ابزارهای فری پیک پرداخته‌ایم. در مورد نحوه خرید اکانت کلش آف کلنز هم بخوانید.

Flaticon برای کار با آیکون‌های وکتور

این ابزار در واقع پایگاه داده‌ای از بسته‌های آیکون وکتور است. این پایگاه داده ادعا می‌کند که بزرگ‌ترین منبع برای دسترسی به آیکون‌های رایگان در فرمت‌های PNG، SVG، EPS،PSD و BASE ۶۴ است. این آیکون‌ها در قالب‌ها، طرح‌ها و دسته بندی‌های متنوعی در اختیار شما قرار گرفته‌اند.

جالب‌ترین بخش Flaticon، امکان سفارشی سازی آیکون‌ها جهت تطابق بهتر آن‌ها با نیازهای هر پروژه است. شما با استفاده از ویرایشگر آیکون سایت می‌توانید اندازه، مکان و رنگ‌های هر کدام از آیکون‌ها را به سلیقه خود تغییر دهید. ضمنا می‌توانید این کار را فقط یک بار انجام داده و سپس روی همه آیکون‌های مجموعه مورد نظرتان اعمال کنید.

Flaticon شامل بیش از ۱/۶ میلیون آیکون وکتور پریمیوم هم است که می‌توانید با خریدشان از آن‌ها در پروژه‌های خود استفاده کنید. البته آیکون‌ها و ویرایشگر آیکون رایگان هستند و برای استفاده از آن‌ها فقط باید اعتبار داشته باشید. در صورتی که می‌خواهید از آیکون‌های پریمیوم هم بهره‌مند شوید می‌توانید با هزینه ۱۰ دلار در ماه، اکانت پریمیوم فری پیک را خریداری کنید.

معرفی کامل سایت فری پیک
flaticon بزرگ‌ترین منبع برای دسترسی به آیکون‌های وکتور است.

ابزار Tutpad برای یادگیری طراحی دیجیتال

Tutpad هم یکی دیگر از ابزارهای ارائه شده توسط فری پیک است. این سایت مکانی برای یادگیری طراحی دیجیتال در قالب دوره‌ها و آموزش‌های رایگان است. مسیرهای یادگیری مختلفی برای فراگیری مفاهیم انیمیشین، طراحی گرافیکی، شبیه‌سازی، عکاسی، تایپوگرافی، ۳ بعدی و طراحی فلت در این سایت فراهم شده است.

مزیت استفاده از سایت‌هایی مثل Tutpad برای یادگیری و افزایش مهارت‌ها این است که می‌توانید متناسب با وقت و شرایط خود از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی از هر جایی که به کامپیوتر و اینترنت دسترسی دارید در این دوره‌ها شرکت کرده و مهارت خود را به صورت رایگان افزایش دهید.

Tutpad پر از دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف طراحی و گرافیک است.

ابزار Slidesgo برای قالب‌های ارائه

این ابزار شامل مجموعه‌ای رایگان از قالب‌های ارائه برای پاورپوینت و گوگل اسلایدز است. اگرچه Slidesgo به بزرگی دیگر ابزارهای فری پیک نیست ولی همچنان می‌تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. همه قالب‌های موجود در این سایت در هر دو فرمت ذکر شده موجود هستند. این در حالی است که در اکثر سایت‌های مربوط به دانلود قالب‌های ارائه، فقط با یک فرمت سر و کار داریم.

شما می‌توانید قالب‌ها را ویرایش کرده و محتوایشان را تغییر دهید. قالب‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که به شما در ایجاد و ارائه هر چه بهتر کمک کنند. شما می‌توانید به راحتی به جستجو در میان قالب‌ها پرداخته و گزینه مد نظر خود را دانلود کنید.

slidesgo در فری پیک
در slidesgo می‌توانید به انواع اسلایدها جهت ارائه دسترسی داشته باشید

نحوه دانلود و خرید عکس از سایت فری پیک

اغلب زمانی که به دنبال عکسی هستیم به وب سایت‌ها و موتورهای جستجوی زیادی مراجعه می‌کنیم تا آنچه را که می‌خواهیم پیدا کنیم. فری پیک با یک راه سازماندهی شده و سریع این کار را برایتان ساده می‌کند. در واقع این پلتفرم با بازدید از صفحات وب که منابع گرافیکی در آن قرار داده شده، نتایج را بر حسب کیفیت دسته‌بندی کرده و در اختیارتان می‌گذارد.

  • در صفحه اصلی فری پیک و در قسمت جستجو، کلمه کلیدی مورد نظرتان را وارد کنید. در پایین باکس جستجو، نتایج را مشاهده می‌کنید که برخی به عنوان جدیدترین یا محبوب‌ترین برچسب‌گذاری شده‌اند. اگر بخواهید می‌توانید جستجو را بر اساس نمایش جدیدترین‌ها فیلتر کنید. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که استفاده از فری پیک را بسیار مقرون به صرفه می‌کند قابلیت جستجوی آن است. امکان انتخاب گزینه‌های متعددی هم مثل انواع دسته بندی‌ها، لایسنس و حتی شکل و رنگ عکس‌هایی که به دنبالشان هستید در منوی filters گنجانده شده است.
  • پس از اینکه عکس مورد نطر خود را یافتید روی آن کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که باز می‌شود در صورت رایگان بودن عکس یا طرح مورد نظر، می‌توانید به راحتی با کلیک روی دکمه download آن را دریافت کنید.
  • در اینجا ممکن است عبارت “it is free licence with the attributions” را مشاهده کنید. این عبارت به این معنی است که شما به شرط ذکر نام آپلود کننده عکس می‌توانید از آن به صورت رایگان در پروژه خود بهره ببرید.
  • در صورتی که عکس یا طرح مورد نظر پریمیوم یا پولی باشد و شما را با مشکل دانلود از سایت فری پیک مواجه کند، باید پس از عضویت و پرداخت و واریز مبلغ مشخص شده اقدام به دانلود آن کنید.
  • در نهایت فایل مورد نظر در قالب فایل فشرده RAR دانلود شده و می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

خرید اکانت فری پیک freepik

شما در صورت خرید اکانت پریمیوم فری پیک می‌توانید به همه منابع آن دسترسی بدون محدودیت داشته باشید و در این حالت نیازی به اکانت هکی freepik ندارید. در صورت داشتن این اکانت می‌توانید تا ۱۰۰ طرح را در روز دانلود کنید. ضمن اینکه در صورت نیاز به پشتیبانی در اولویت بوده و هیچگونه تبلیغاتی هم به شما نشان داده نخواهد شد. اگر قصد خرید این اکانت را دارید، با همکاران ما در بخش فروش در مورد نحوه پرداخت‌ها مشورت کنید.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
برای پرداخت آسان و تکمیل خرید خود کلیک کنید

فروش عکس در فری پیک

شما هم می‌توانید عکس‌ها و طرح‌های خود را هم در فری پیک به فروش برسانید. مبلغ به دست آمده از فروش طرح‌ها بر مبنای تعداد دانلودها نیست. بلکه این مبلغ بر اساس تعداد مشترکان آن روز و تعداد دانلودها محاسبه می‌شود.

همه محتواهایی که برای فری پیک می‌فرستید باید کاملا اورجینال باشند. به این معنی که توسط خود شما ایجاد شده باشند و از منبعی دیگر به دست نیامده باشند. حتی اگر متوجه شدید که یکی از کارهای شما بدون اطلاعتان در این سایت استفاده می‌شود می‌توانید به کارشناسان فری پیک برای حل این مساله اطلاع دهید. شما برای اینکه بتوانید به عنوان یکی از کاربران تامین کننده محتوا در فری پیک مشغول به فعالیت شوید باید اکانت پریمیوم آن را خریداری کنید. پس از آن مانند فروش NFT می‌توانید از آن کسب درآمد ارزی کنید.

پس از خرید اکانت فری پیک اجازه دارید ابتدا تا ۲۰ عدد محتوا را در فری پیک بارگذاری کنید. در صورتی که این موارد نتوانند استانداردهای فری پیک را کسب کنند می‌توانید تا ۲۰ عدد محتوای دیگر هم در سایت بارگذاری کنید. در صورت رد شدن مجدد، اکانت شما مسدود شده و دیگر اجازه آپلود طرح هایتان در فری پیک را نخواهید داشت.

سطوح مختلف همکاری در فری پیک

در صورتی که از این مرحله با موفقیت عبور کنید به عنوان همکار سطح یک فری پیک شناخته خواهید شد. شما می‌توانید به تدریج به سطوح بالاتر برسید. در فری پیک ۳ سطح وجود دارد که هر کدام دارای مزیت‌هایی برای کاربر هستند.

  • سطح اول: شما باید حداقل ۲۰ طرح را در سایت آپلود کنید. تیم فری پیک سازگاری این طرح‌ها با استانداردهای سایت را بررسی می‌کنند. برای اینکه بتوانید به سطح بعدی برسید باید حداقل ۲۰ طرح منتشر شده داشته باشید.
  • سطح دوم: در این سطح می‌توانید بین ۲۰ تا ۱۰۰ طرح را در سایت آپلود کنید. برای رسیدن به سطح بعدی باید حداقل ۱۰۰ طرح تایید شده و منتشر یافته داشته باشید.
  • سطح سوم: در این سطح می‌توانید تا ۱۰۰۰ فایل را در سایت آپلود کنید. ضمن اینکه در این مرحله اجازه استفاده از روش آپلود FTP را هم خواهید داشت.

پس در صورتی که یک طراح، گرافیست یا … هستید می‌توانید با استفاده از فری پیک از مهارت خود کسب درآمد کنید و سپس برای نقد کردن درآمد ارزی خود روی نیک پرداخت حساب باز کنید.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی سایت فری پیک و نحوه کار با آن پرداختیم. فری پیک جایگاه خود را به عنوان وب‌سایتی مملو ازمنابع گرافیکی و بصری تثبیت کرده است. شما می‌توانید از این سایت برای پشتیبانی گرافیکی از پروژه‌های خود و تکمیل کارهایتان با دانلود یا خرید عکس استفاده کنید. ضمن اینکه می‌توانید خودتان هم دست به کار شده و از آن کسب درآمد کنید و سپس با کمک نیک پرداخت درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنید.

منابع: designbuckle، designshack، technowikis

خرید از سایت های خارجیخرید پی پالفروش پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست