ٔNYSE وارد بازار معاملات NFT می‌شود

بزرگ‌ترین بازار بورس دنیا وارد معاملات NFT می‌شود

NYSE، بزرگ‌ترین بازار بورس دنیا قصد دارد وارد کسب و کار متاورس و معاملات NFT شود. این بورس اوراق بهادار به طور جدی از NFTها حمایت خواهد کرد.

بورس New York Stock Exchange یا NYSE به تازگی یک علامت تجاری را در سازمان حق ثبت ایالات متحده آمریکا، با نام خود برای چندین سرویس و محصولات مرتبط با بلاکچین و کریپتو ثبت کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به واقعیت مجازی، نرم‌افزار‌های واقعیت افزوده، توکن‌های NFT و بازارهای مجازی مرتبط با این محصولات اشاره کرد.

بر اساس این حق ثبت شده، بورس NYSE قادر خواهد بود تا محصولات مجازی قابل دانلود را برای معاملات NFT و کلکسیون‌های دیجیتالی ارائه دهد. یکی دیگر از امکاناتی که این بازار بورس به دست آورده، ارائه سند، تصدیق و احراز هویت در زمینه NFTها به کمک تکنولوژی بلاکچین است. البته این اولین باری نیست که NYSE در زمینه متاورس و NFT قدم بر می‌دارد. در سال ۲۰۲۱، شش NFT این بورس به منظور گرامی‌داشت اولین تریدهای اسپاتیفای، اسنوفلیک، یونیتی، دوردش و روبلاکس در این بورس، استخراج شد.

ورود NYSE به معاملات NFT
اوراق بورس بهادار NYSE وارد بازار NFTها و متاورس می‌شود.

ورود بزرگ‌ترین بازار بورس دنیا در معاملات NFT

در وبسایت رسمی NYSE، این بورس اعلام کرده که NFTهای بیشتری در راه هستند و شرکت‌های خلاق و نوآورانه بیشتری را به جامعه خود ملحق خواهند کرد. اپلیکیشنی که این بورس برای NFTها و محصولات دنیای متاورس در نظر گرفته، بازاری مناسب برای NFT را به خریداران، فروشندگان و تریدرهای دارایی‌های دیجیتال، آثار هنری، کلکسیون‌ها و توکن‌های غیرقابل تعویض ارائه خواهد داد.

یکی دیگر از جزئیات این حق ثبت، مربوط به سرویس معاملات ارزهای دیجیتال است. هدف این سرویس، تسهیل معاملات مالی دارایی‌های مجازی است. به‌علاوه، محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی دانلودی یا غیر دانلودی در این اپلیکیشن قرار خواهند گرفت.

یکی از اهداف NYSE برای ورود به این بازار، حفظ برند خود در دنیای بزرگ متاورس است. شرکت‌های بزرگ دیگری هم با این هدف وارد بازار شده‌اند. از جمله فست‌فودهای زنجیره‌ای مک دونالد که رستوران‌های مجازی خود را افتتاح خواهد کرد. حتی چندی پیش بزرگ‌ترین بانک آمریکا یعنی جی پی مورگان موسسه دیجیتالی خود را در دنیای متاورس دیسنترالند افتتاح کرد.

روز به روز خبرهای بیشتری از حمایت و پشتیبانی شرکت‌های مختلف از NFT منتشر می‌شود. شما نیز می‌توانید به کمک نیک پرداخت، به راحتی وارد دنیای متاورس شوید. اگر محصول یا آثار هنری خاصی در اختیار دارید و می‌خواهید آن‌ها را وارد متاورس کنید، تنها کافی است درخواست خود را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، دارایی شما به یک NFT تبدیل شود.

منبع: Cointelegraph

ساخت توکن NFT
ساخت و فروش توکن NFT در نیک پرداخت
اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست