کسب درآمد آنلاین دلاری

۵ روش خلاقانه برای کسب درآمد آنلاین دلاری

کسب درآمد آنلاین دلاری از نظر بسیاری از افراد که در ایران کار می‌کنند، احتمالا هنوز هم در حد یک افسانه باقی مانده است. بسیاری از فریلنسرها به خوبی می‌دانند که کسب درآمد دلاری چقدر از رگ گردن به افراد خلاق نزدیک‌ است و با کمی تلاش و خرج کردن خلاقیت می‌توان آن را به دست آورد. شاید به تازگی شغل تان را از دست داده‌اید، احتمالا از کار اداری خوشتان نمی‌آید و عاشق دورکاری هستید و شاید هم دوست دارید طعم فراموش‌نشدنی و وسوسه‌انگیز کسب درآمد آنلاین را بچشید. دلیل شما هرچیزی می‌تواند باشد، اما مهم‌ترین نکته به انگیزه و خواسته شخص خودتان مربوط می‌شود که حالا در همین لحظه شما را برای مطالعه این مطلب به اینجا کشانده است.

خبر خوب برای همه افرادی که دوست دارند بدانند مسیر کسب درآمد آنلاین از کجا می‌گذرد، شامل ۵ روشی است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. به لطف گسترش فناوری و دنیای بی‌حدومرز تکنولوژی و اینترنت، درآمدهای ۱۰۰۰ دلاری و حتی بیشتر، دیگر یک آرزوی دست‌نیافتنی نیست. امتحان کردن این روش‌ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه ممکن است یک‌ روز، یک‌ هفته یا حداکثر یک‌ سال طول بکشد. اما چیزی که مسلم است، این است که اگر واقعا تلاش کنید، این اتفاق (یعنی کسب درآمد آنلاین دلاری) خواهد افتاد.

  1. تبدیل شدن به یک فریلنسر گرافیست 

لینکدین یکی از چندین پلتفرم رقابتی و تخصصی در زمینه کاریابی و کسب درآمد آنلاین است که فضای کاری بیش از ۶۱۰ میلیون کاربر فعال را تشکیل می‌دهد. اولین کاری که کاربران پس از ثبت نام در لینکدین باید انجام دهند، این است که پروفایلشان را طوری تزئین کنند که جذاب و رسمی به نظر برسند. دقیقا همینجاست که شما به عنوان یک گرافیست فریلنسر می‌توانید ۲ کار برای کسب درآمد آنلاین انجام دهید و ماهانه بیش از چند میلیون تومان کسب کنید.

یکی از روش‌های کسب درآمد از طریق لینکدین به عنوان یک فریلنسر، تهیه رزومه و کاریابی از طریق کارفرمایانی است که به دنبال افراد متخصصی مثل شما هستند. روش دیگر اما خیلی زیرکانه و جالب‌تر است؛ در روش دوم، گره کاریابی دیگران یک‌جورهایی به دست شخص شما باز خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با دنیای فریلنسرهای گرافیست، مطلب پیشنهادی ما در نیک‌ پرداخت با عنوان آسان ترین راه‌های گرافیست فریلنسر برای گرفتن کار بیشتر را مطالعه کنید.

اگر شما یک گرافیست فریلنسر هستید، می‌توانید از طریق طراحی و ادیت عکس‌ها درآمد داشته باشید. از مشتریانتان بخواهید تا یک عکس با زاویه‌هایی که مد نظر شماست از طریق گوشی موبایلشان بگیرند و آن‌ها را برای ادیت‌های جادویی برای شما بفرستند. البته این کار فقط به ادیت عکس حرفه‌ای برای پروفایل کاری کاربران محدود نمی‌شود و شما می‌توانید جامعه هدفتان را روی آژانس‌های تبلیغاتی و استارت‌آپ‌های نوپا تنظیم کنید و با تهیه بنرها و یا تیزرهای تبلیغاتی، کسب درآمد آنلاین به دلار یا تومان داشته باشید.

کسب درآمد آنلاین
دنیای هنرمندانه و رنگارنگ گرافیست‌ها مسیری است که به درآمدهای قابل توجه در دنیای اینترنت متصل می‌شود.
  1. کسب درآمد آنلاین از طریق مدیریت پیج‌های اینستاگرامی

راز رشد طبیعی و موفق یک اکانت اینستاگرامی با فالوئرهای واقعی، به کارگیری استراتژی‌های ویژه، استفاده از هشتگ‌های مناسب و از همه مهم‌تر افزایش نرخ تعامل بین مخاطبان و محتوای پیج است. نرخ تعامل به میزان بازخوردی گفته می‌شود که مخاطبان با یک پیج اینستاگرامی در خصوص خدمات، محتوا یا محصولاتش خواهند داشت. چنین کاری فقط و فقط از دست یک ادمین یا مختصص اینستاگرام برمی‌آید؛ شخصی که وارد قرارداد با صاحب یک اکانت در اینستاگرام می‌شود و موفقیت آن را تضمین می‌کند.

اگر شما از آن‌ دسته افراد مختصص هستید که به استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مخصوصا در فضای اینستاگرام تسلط دارید، می‌توانید از این طریق کسب درآمد آنلاین دلاری داشته باشید. بسیاری از افراد مختصص در این زمینه علاوه بر مدیریت درست و موفق پیج مورد نظر، تولید محتوای تصویری را هم برعهده می‌گیرند. همین مهارت باعث می‌شود که کسب درآمد آنلاین چند برابر بیشتر شود.

کارفرمای خود را قانع کنید

پس از ایجاد ارتباط با افرادی که می‌خواهند از مهارت‌های تخصصی شما در اینستاگرام برای تحقق اهدافشان استفاده کنند، نکاتی را در مورد خود و حرفه‌تان یادآور شوید. به کارفرمایان آینده‌تان بگویید که شما دقیقا چطور می‌توانید به آن‌ها کمک کنید. برای آن‌ها توضیح دهید که چرا آن‌ها باید به شما اعتماد کنند و در ادامه، هزینه‌های دستمزدتان را به اطلاعشان برسانید. رعایت همه این نکات علاوه بر حفظ وجهه حرفه‌ای یک متخصص، آینده کسب درآمد آنلاین شما را تضمین خواهد کرد.

فرصت تان را از دست ندهید و همین حالا برای تهیه رزومه و شکار موقعیت‌های کاری با درآمد بالا اقدام کنید. بسیاری برای دستیابی به جامعه مخاطبین سرودست می‌شکنند و حاضرند تا برای رسیدن به چنین اهدافی، افراد مختصص را به کار بگیرند. تمام ابزارهای لازم برای افزایش واقعی مشتریان، مخاطبان، فالوئرها، کامنت‌های واقعی و تولید محتوای متنی و تصویری را در کوله‌پشتی‌تان بگذارید و کسب درآمد آنلاین را از همین حالا استارت بزنید!

کسب درآمد آنلاین
توسعه کسب‌وکارهای اینستاگرامی بدون بهره‌مندی از استراتژی‌های ویژه و کارآمد ممکن نخواهد بود.

 

  1. تولید محتوای متنی و وبلاگ‌نویسی

یکی از سخت‌ترین و در عین حال پرتقاضاترین کارهایی که به کسب درآمد آنلاین منجر می‌شود، تولید محتوای متنی است. محصول‌نویسی، ترجمه، مقاله‌نویسی و وبلاگ‌نویسی از جمله کارهایی هستند که یک فریلنسر نویسنده می‌تواند از آن‌ها درآمد داشته باشد. اما داستان کسب درآمد آنلاین چه به صورت دلاری و چه به صورت ارز رایج مملکت (ریال یا تومان) به کسب چندین مهارت بستگی دارد که باید از آن‌ها مطلع بود.

برای مثال لازم است بدانید که برای کسب درآمد آنلاین در این مورد باید از مهارت‌هایی مثل آشنایی با زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، تایپ کردن، آشنایی با قوانین نگارشی و ادیت متن و کار با نرم‌افزارهایی مثل Word برخوردار باشید. از طرفی این نکته را هم در نظر داشته باشید که یک نویسنده تازه‌کار می‌تواند به عنوان یک کارآموز وارد دنیای تولید محتوای متنی بشود. کارآموزی در حیطه تولید محتوا علاوه بر تقویت مهارت‌های لازم، باعث کسب درآمد آنلاین هم خواهد شد و می‌تواند آینده روشنی را رقم بزند.

یکی از مزیت‌های نویسندگی و تولید محتوای متنی، همکاری با طرف‌های خارجی و کسب درآمد ارزی از این راه است. بسیاری از نویسنده‌ها با ارائه رزومه‌های قابل قبول از طریق سایت‌های خارجی مثل freelancer.com اقدام به همکاری با طرف‌های غیر ایرانی می‌کنند. کسب درآمد آنلاین به صورت دلاری یا ریالی می‌تواند به صورت وبلاگ‌نویسی، رپورتاژنویسی و حتی ترجمه صورت بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کسب درآمد از سایت فریلنسر این مطلب را مطالعه کنید.

کسب درآمد آنلاین
نویسندگی، تولید محتوای متنی و وبلاگ‌نویسی از جمله فعالیت‌های حساس و در عین حال پردرآمد هستند.
  1. مدیریت SEO

مدیریت SEO برای سایت‌هایی که در فضای کسب‌وکار رقابتی فعالیت می‌کنند، بسیار مهم و حیاتی قلمداد می‌شود. اجازه بدهید تا مبحث سئو (SEO) را با طرح یک مثال ساده توضیح دهیم. فرض کنید شما قصد دارید یک سیم مفتول ۲۰ متری را از یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی به صورت آنلاین بخرید.

احتمالا اولین کاری که می‌کنید، سرچ یا جست‌وجوی عبارت “خرید سیم مفتول ۲۰ متری” در گوگل است. پس از جست‌وجو، نتایج از طریق سایت‌های مختلف که مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی هستند، قابل مشاهده خواهند بود. چند سایتی که در رتبه‌های بالاتر وجود دارند، سایت‌هایی هستند که مبحث SEO در آن‌ها به خوبی مدیریت شده است.

یک متخصص در زمینه مدیریت SEO با مهارت ویژه‌ای که دارد، می‌تواند کسب درآمد آنلاین چندین‌ میلیونی یا چندهزار دلاری داشته باشد. یک چنین‌ شخصی با ارتقای سئوی یک سایت یا یک صفحه مربوط به یک محصول می‌تواند لینک یا آدرس آن پیج یا سایت را در صدر جست‌وجوهای گوگل قرار دهد.

یک رزومه جمع‌آوری کنید و برای کسب درآمد آنلاین و برخورداری از موقعیت‌های شغلی مناسب آماده شوید؛ مشتریان و کارفرمایان آینده شما با دیدن نتایج قابل قبول و موفقیت‌آمیز شما در فضای گوگل، به مهارت‌های شما ایمان می‌آورند و وارد قرارداد و مذاکره با شما خواهند شد.

کسب درآمد آنلاین با مدیریت سئو
مدیریت سئو، مدیریت نبض تپنده دنیای رقابت‌های اینترنتی است.
  1. ساخت اپلیکیشن‌های موبایل

کسب درآمد آنلاین آن‌هم از طریق ساخت و فروش اپلیکیشن به هیچ‌عنوان محال و نشدنی نیست. ایده‌هایی که برای اپلیکیشن کاربردی به ذهنتان می‌رسد را روی کاغذ بیاورید و پس از بررسی‌های مختلف، آن را برای ساختن آماده کنید. کسب درآمد آنلاین از این طریق هیچ ربطی به برنامه‌نویس بودن شما ندارد؛ البته اگر شما از مهارت برنامه‌نویسی و توسعه‌دهندگی برخوردار هستید، که دیگر چه از این بهتر؟ اما حتی اگر شما تخصص‌های لازم در این زمینه را ندارید، باز هم ایده‌های نابتان را روی کاغد بیاورید تا با استخدام یک برنامه‌نویس، آن را عملی کنید.

اگر شما تخصص‌های لازم در این زمینه را ندارید، باز هم ایده‌های ناب‌تان را روی کاغد بیاورید تا با استخدام یک برنامه‌نویس، آن را عملی کنید.

به هیچ‌عنوان نگران دزدیده شدن ایده‌ها نباشید؛ چنین سوء ظنی ممکن است که در حین کار با یک برنامه‌نویس شکل بگرید و این کاملا طبیعی است. شما می‌توانید با برنامه‌نویس مورد نظرتان، در مورد امضا و عقد یک قرارداد به تفاهم برسید. طبق چنین قراردادی، افشای اطلاعات و آمار مربوط به برنامه کاری شما از طرف برنامه‌نویس، جرم محسوب می‌شود و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

وقتی با یک برنامه‌نویس به توافق رسیدید، از نسخه اولیه اپلیکیشن به عنوان نمونه برای جذب سرمایه‌گذاران استفاده کنید. کسب درآمد آنلاین از این طریق با توجه به مشتریان یا سرمایه‌گذاران می‌تواند به دلار یا ریال باشد.

کسب درآمد آنلاین با طراحی اپلیکیشن
واقعیت این است که برای کسب درآمد از طریق اپلیکیشن‌ها نیاز نیست که شما حتما یک برنامه‌نویس باشید.

نقد کردن درآمد ارزی با نیک‌ پرداخت

مهم‌ترین کار بعد از پیدا کردن موقعیت کاری مناسب و کسب درآمد آنلاین به صورت ارزی، تبدیل درآمد دلاری به ریال است. روش‌های متعددی برای نقد کردن درآمدهای ارزی وجود دارد؛ بسیاری از این روش‌ها در ایران جوابگو نیستند و نمی‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. اما آنچه که به فریلنسرهای ایرانی بعد از کسب درآمد آنلاین برای نقد کردن درآمد دلاری کمک می‌کند، مجموعه‌ای مطمئن مانند نیک‌ پرداخت است.

مجموعه نیک‌ پرداخت با ارائه خدمات ویژه در مورد نقد کردن درآمدهای ارزی به دلار، یورو و غیره در کنار فریلنسرها تا نقد کردن آخرین واحد ارزی درآمدشان ایستاده است. برای بهره‌مندی از قابلیت نقد کردن درآمد ارزی در کمتر از ۳۰ دقیقه، کافی است تا روی لینک بخش ویژه نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت کلیک کنید تا با روش انجام این کار بیشتر آشنا شوید.

کسب درآمد ارزی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌ پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

جمع‌بندی

ما در عصری زندگی می‌کنیم که فناوری و تکنولوژی در آن حرف اول را می‌زنند. هر فعالیتی که تا چند سال پیش فقط در حد یک آرزو بود، حالا عملی شده است. کسب درآمد ارزی آن‌هم به دلار یا تومان با استفاده از روش‌های خلاقانه و با تکیه بر مهارت‌های فردی، امروز دیگر یک موقعیت شغلی دست‌ یافتنی تلقی می‌شود.

در این مطلب به ۵ فعالیت و روش خلاقانه برای کسب درآمد آنلاین اشاره و مجموعه نیک‌ پرداخت را برای نقد کردن درآمدهای ارزی فریلنسرها معرفی کردیم. حالا نوبت شماست که عزمتان را جزم کنید تا یک درآمد درست‌ و حسابی در فضای گسترده و نامحدود اینترنت داشته باشید!

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش وب مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست