ساخت اکانت شاپیفای

فروشگاهی مخصوص حرفه‌ای‌ها؛ کسب درآمد ارزی از شاپیفای

با هر کسب و کاری داشتن شکل و شمایلی حرفه‌ای برای به دست آوردن مشتری و کاربران تازه از نان شب هم واجب‌تر است. شما اگر کارآفرین، صاحب کسب و کار یا حتی مدیر تبلیغات بیزنس هستید برای فروش بیشتر به نقطه‌ اتصالی مطمئنی برای گسترده‌شدن بازارتان نیاز دارید. جایی که به راحتی می‌توانید محصولات و خدمات‌تان را به معرض نمایش بگذارید با مشتریان به طور مستقیم در ارتباط باشید و درگاه پرداخت درتس کنید.

ما در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی شاپیفای (Shopify) حرف بزنیم. فروشگاهی آنلاین و اختصاصی برای کسب درآمد دلاری از هر محصولی که شما عرضه می‌کنید. با ساخت یک اکانت، انتخاب تم مشخص و راه‌اندازی آن درآمد دلاری به دست خواهید آورد. در این مقاله شما با مراحل ساخت اکانت شاپیفای و شیوه‌ی پرداخت هزینه‌ی آن در سریع‌ترین زمان ممکن آشنا خواهید شد.

خرید بدون مرز با ویزا

زیر ۳۰ دقیقه. صدور نامحدود.

شاپیفای چیست؟

شاپیفای یک فروشگاه آنلاین در فضای ابری (Cloud) است که امکان معاملات گوناگون را فراهم می‌کند. با استفاده از این پلتفرم، هر شخصی، به ویژه بازرگانان و صاحبان کسب‌وکار، می‌تواند یک فروشگاه اختصاصی را با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه راه‌اندازی کند. کسب درآمد ارزی از شاپیفای با تبلیغ و فروش انواع محصولاتی که توسط شما یا هر شخص دیگری ارائه خواهد شد. پلتفرم شاپیفای ابزاری مفید برای همه کارآفرینانی است که به دنبال کسب درآمد ارزی مخصوصا کسب درآمد دلاری قابل توجه هستند.  کسب درآمد دلاری آنلاین بیشتر شبیه یک رویای دست‌نیافتنی است. اما جالب است بدانید که افراد بسیاری قبل از شما این کار را از طریق شاپیفای انجام داده‌اند و حالا احتمالا نفر بعد شما هستید. کسب درآمد ارزی از شاپیفای ترفندهای مخصوص به خودش را دارد و لازم است که از قبل از هرچیز به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مراحل کسب درآمد ارزی از شاپیفای

برای راه‌ندازی فروشگاه آنلاین و مناسب در شاپیفای و خرید اکانت شاپیفای در ایران مراحل مختلفی را باید پشت سر بگذارید. البته در هیچ مرحله‌ای کار سختی پیش رو ندارید. در نهایت برای پرداخت هزینه‌ی اکانت شاپیفای به جایی مطمئن برای پرداخت آن نیاز دارید. باتوجه به تحریم‌های مالی، امکان پرداخت مستقیم وجود ندارد.

ساخت اکانت شاپیفای

به سایت Shopify مراجعه کنید و یک اکانت اختصاصی برای خودتان بسازید. البته باید توجه کنید که آدرس دستگاه یا IP شما روی آدرس ایرانی نباشد. با اتصال به یک اپلیکیشن تغییر آدرس، IP خودتان را به یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی تغییر بدهید. بعد، می‌توانید از طریق بخش ۱۴-day Free Trial از یک اکانت رایگاه ۱۴ روزه استفاده کنید. در ادامه‌ی تکمیل فرم ثبت نام، باید سه بخش مربوط به اسم، پسورد و نام فروشگاه را به ترتیب پر کنید. پس از تکمیل همه این بخش‌ها روی گزینه‌ی create a store کلیک کنید تا ساخت فروشگاه به مرحله‌ی اجرایی برسد.

در بخش مشخصات آدرس سکونت، به هیچ‌وجه از آدرس ایرانی استفاده نکنید. پیشنهاد این است که از خیر پر کردن این فرم بگذرید و با کلیک روی Entre My Store به فروشگاه مجازی‌تان وارد شوید. پیش به سوی کسب درآمد ارزی از شاپیفای!

سیستم Drop shopping در شاپیفای

شیوه‌ی دراپ شاپینگ (Drop Shopping) دقیقاً شبیه یک پل ارتباطی بین سه ضلع خرده‌فروش، عمده‌ فروش و مشتری عمل می‌کند. در این سه‌ ضلعی، شما نقش خرده‌فروش را دارید و قرار است با استفاده از موجودی انبار عمده‌ فروش، نیازهای مشتری را برطرف کنید. دقت کنید که اصلاً لازم نیست برای احداث فروشگاه آنلاین، یک انبار بزرگ بسازید و کلی محصول در آن ذخیره کنید. شما یک خرده‌فروش هستید و باید با توجه به سفارش مشتری دست به کار بشوید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش ویژه مربوط به Dropshopping & Shopify Ultimate Guide در اوبرلو مراجعه کنید.

برای این کار هم باید با یک عمده‌فروش که انباری از انواع محصولات را داراست وارد معامله و قرارداد بشوید. با استفاده از شیوه دراپ شاپینگ شما می‌توانید لیست بلندبالایی از انواع محصولات و کد آن‌ها را از طریق اکانت شاپیفای در اختیار مشتری قرار بدهید. به محض این‌که مشتری محصول مورد نظرش را انتخاب کرد، عمده‌فروش کالای مورد نظر را به صورت مستقیم برای مشتری خواهد فرستاد. در نهایت هم فروشگاه آنلاین شما گرم و پررونق می‌ماند، هم الکی هزینه انبار نمی‌دهید و هم مشتریانتان به شما اعتماد خواهند کرد. سپس می‌توانید روی صندلی محبوبتان در کافه سر کوچه، کنار خیابان روی جدول و یا همین‌جا روی مبل یا تخت خوابتان بنشینید و از طریق دراپ شاپینگ، کسب درآمد ارزی از شاپیفای داشته باشید.

انتخاب تم فروشگاه شاپیفای

پلتفرم شاپیفای برای متنوع کردن فضای فروشگاه‌های آنلاین قابلیت استفاده از قالب‌های گوناکون را فراهم کرده است. با استقاده از این قالب‌ها که بعضی از آن‌ها رایگان هستند، می‌توان فضای بهتری را ایجاد کرد.

  • ورود به بخش online store (تعداد کمی از این تم‌ها رایگان است و برای استفاده از باقی تم‌ها باید هزینه‌شان را بپردازید).
  • کلیک روی Explore Free Themes رای دسترسی به قالب‌های رایگان.
  • انتخاب تم مورد نظر و کلیک Add to theme library. 
  • برای نهایی کردن تم مورد نظرتان بعد از کلیک روی آن قالب، در بخش Action، گزینه Publish انتخاب کنید.

کسب درآمد ارزی از شاپیفای

فروش محصول در شاپیفای

خب تبریک می‌گویم! بالاخره به مهم‌ترین بخش از کسب درآمد ارزی از شاپیفای رسیدید تا هر آن‌چیز که دلتان می‌خواهد را به فروش بگذارید. برای این کار به منوی سمت چپ فروشگاهتان در شاپیفای مراجعه کنید و از طریق بخش Products وارد بخش Add product بشوید. توجه کنید که بابت هر محصولی که add می‌کنید باید عنوان محصول و توضیحات را هم اضافه کنید. حواستان باشد که یک مشتری زمانی به شما اعتماد خواهد کرد که اطلاعات کافی از محصول را از طریق فروشگاه آن‌لاین شما دریافت کند.

بنابراین برای درج اسم هر محصول، قسمت title و برای توضیح هر محصول قسمت description را پر کنید. راستی شما می‌توانید وضعیت محصولاتتان را هم تغییر بدهید. منظورم از وضعیت محصولات، گزینه Product status در قسمت سمت راست منو است. در این بخش که به دو قسمت Active و Draft تقسیم می‌شود، می‌توانید محصولاتتان را فعال یا ذخیره کنید.

یک محصول فعال یا Active محصولی است که در فروشگاه شما قابل مشاهده است و یک محصول ذخیره‌شده یا Draft محصولی است که فقط شما می‌توانید آن را ببینید و هر وقت که دلتان خواست فعالش کنید. گزینه Draft بیشتر شامل محصولاتی است که شما می‌خواهید در آینده نزدیک از آن‌ها رونمایی کنید. این آپشن‌ها به شما کمک خواهند کرد که کسب درآمد ارزی از شاپیفای را به خوبی مدیریت کنید.

کسب درآمد ارزی از شاپیفای

قیمت گذاری محصولات در شاپیفای

من خودم به شخصه عادت دارم که قبل از خرید هر محصولی، درست‌وحسابی آن را تماشا و قیمتش را با بودجه خودم مقایسه کنم. اگر وضعیت خرید من در یک فروشگاه آنلاین شکل بگیرد، خب طبیعتا مایلم از عکس‌های آپلود شده دیدن کنم، قیمتش را با تخفیف یا بدون تخفیف ببینم و در نهایت تصمیم به خرید بگیرم. حالا با این پیش‌فرض که شما یک مشتری سمج مثل من خواهید داشت، باید یادتان باشد که هر محصول به یک یا چند تصویر مناسب و البته قیمت فروش نیاز دارد؛ به نظر من رعایت این موارد باعث رشد کسب درآمد ارزی از شاپیفای خواهد شد.

برای اضافه کردن تصاویر به محصولاتتان، به بخش Media بروید و روی add file کلیک کنید. برای اضافه کردن قیمت محصولات هم به بخش Pricing بروید و در بخش Price قیمت محصول را وارد کنید. البته اگر می‌خواهید قیمت محصولتان را با تخفیف وارد کنید، بخش Compare at Price را پر کنید تا مشتری یک مقایسه از قیمت واقعی و قیمت تخفیف‌خورده هم داشته باشد.

این خیلی مهم است که شما بتوانید فروشگاه آنلاین‌تان را مانند یک تاجر مدیریت کنید. من اسم این کار را شیوه صحیح بازارگردانی می‌نامم؛ به نظر من صرفا یک فروشگاه آنلاین در شاپیفای کافی نیست و شما باید دقیقا بدانید که دارید چه کاری انجام می‌دهید. این‌که در ادامه، فروشگاه شما چگونه به نظر می‌آید تاثیر مهمی بر کسب درآمد ارزی از شاپیفای دارد.

ایجاد بارکد محصول در شاپیفای

اگر یادتان باشد، در قسمت Drop shopping مفصل در مورد این صحبت کردیم که با ایجاد بارکد برای هر محصول می‌توانیم نقش یک واسطه یا خرده‌فروش را بین خرید مشتری و سفارش از انبار عمده‌فروش ایفا کنیم. ایجاد بارکد یا شماره برای هر محصول در فروشگاه آنلاین می‌تواند بر میزان کسب درآمد ارزی از شاپیفای تاثیری قابل قبول داشته باشد. شما با ورود به بخش Inventory می‌توانید بارکد محصولات را ایجاد کنید. پازل نهایی داستان دراپ شاپینگ اینجا کامل می‌شود که شما با فعال کردن گزینه Continue selling when out of stock می‌توانید حتی با تمام شدن محصولات باز هم سفارش بگیرید. تعداد موجودی هر محصول را هم می‌توانید با کلیک روی بخش Quantity معلوم کنید.

دیگر امکانات شاپیفای

امکانات گسترده و متنوع شاپیفای بسیار جالب و خفن است. مثلا شما با ورود به بخش Website SEO می‌توانید سئوی فروشگاه و مطالبتان را ارتقا بدهید و در بهترین نقطه از مسیر کسب درآمد ارزی از شاپیفای قرار بگیرید. این بخش، بخش مورد علاقه من است! با اصلاح بخش سئو، شما می‌توانید مطالبات را به گونه‌ای ارتقا  بدهید که در جست‌وجوهای گوگل به چشم بیایند.

مثلا اگر من بخواهم سئوی یک عینک آفتابی را در فروشگاهم در شاپیفای ارتقا بدهم، باید روی قسمت Edit Website SEO کلیک کنم و مواردی مثل Page title و description را (که مربوط به محصول می‌شود) را پر کنم. در نهایت برای مثال اگر یک مشتری عنوان “عینک آفتابی X” را در گوگل سرچ کند، صفحه مربوط به محصول من در فروشگاه شاپیفای، در جست‌وجوهای اولیه گوگل به چشم می‌آید. این مهم، یکی از استراتژی‌های جذاب برای کسب درآمد ارزی از شاپیفای است.

کسب درآمد ارزی از شاپیفای

خرید اکانت شاپیفای و نقد درآمد ارزی با نیک پرداخت

حالا که حسابی با شاپیفای ارتباط گرفته‌اید و مهلت ۱۴ روزه رایگان هم به اتمام رسیده، بهتر است که برای کسب درآمد ارزی از شاپیفای یک اکانت شاپیفای را بخرید. برای کسب درآمد ارزی از شاپیفای به صورت حرفه‌ای، شما باید حداقل ۲۹ دلار ناقابل را به صورت ماهانه پرداخت کنید. شاپیفای سه اکانت‌های ۲۹ دلاری، ۷۹ دلاری و ۲۹۹ دلاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر کدام از این بسته‌ها مزیت خاص خودشان را دارند. مثلاً شما با خرید اکانت ۲۹۹ دلاری، از پرداخت کارمزد بیشتر در معاملاتتان معاف خواهید شد و امکانات بیشتری هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید از طریق ویزا کارت یا مستر کارت اقدام به خرید هرکدام این اکانت‌ها کنید.

ما تمام و کمال شما را در این مرحله همراهی می‌کند. از خرید اکانت شاپیفای تا نقد درآمد ارزی از آن در کنار شماییم تا آرزوی‌تان محقق شود. بعد از ثبت نام در سایت نیک پرداخت و ثبت سفارش در کمترین ۳۰ دقیقه هر خرید و پرداختی به مرحله‌ی نهایی می‌رسد. با خرید ویزا کارت پرداخت هزینه اکانت شاپیفای و بعد از آن نقد درآمد ارزی از فروش محصولات شما را به فروشنده‌ای حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید پی پالفروش پی پال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بحث راه اندازی شاپیفای و یا فروش محصول نیست
    اگه تو سایت شاپی فای یه سرچ ساده زده باشی میبینی که واسه دریافت درگاه پرداخت ایرانی ها مشکل دارن
    اینو اگه واسش راهی داری رو کن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست