خرید اسپاتیفای پریمیوم

با موسیقی زندگی کن؛ خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم

بدون آن روزم شب نمی‌شود. این جمله بین میلیون‌ها نفر عاشق موسیقی مشترک است. هنری که عمر آن به قرن‌ها پیش می‌رسد، حالا به گستردگی یک کهکشان است. این گستردگی را باید مدیون یک پلتفرم بدانیم: اسپاتیفای. با ورود اسپاتیفای به زندگی روزمره‌ی همین عاشقان موسیقی، حالا آن‌ها همیشه روی گوشی خود به کتابخانه عظیم و بی‌نقصی از موسیقی‌ها دسترسی دارند. کاربران با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای، حتی به ویژگی‌های جذابی مثل Discover Weekly دسترسی دارند که اجازه می‌دهد با موسیقی‌های جدیدی آشنا شوند و فقط با یک لمس، آن را به یکی از پلی‌لیست‌های خود اضافه کنند. همین ویژگی‌های جذاب اسپاتیفای باعث شده‌ تا این پلتفرم استریم موسیقی امروزه به بیش از ۴۵۶ میلیون کاربر فعال برسد.

شما هم عاشق موسیقی هستید؟ با وجود این همه ویژگی، پس خرید اسپاتیفای و پیوستن به این جمعیت عظیم، از نان شب هم برای شما واجب‌تر است. اما چطور بدون دردسر اکانت اختصاصی اسپاتیفای داشته باشیم؟ می‌دانم، چیزی که جلوی شما را می‌گیرد، تحریم‌هایی است که اجازه نمی‌دهد بتوانید مستقیما از داشتن یک اسپاتیفای پریمیوم برای خودتان لذت ببرید. ما در این این مقاله بهترین راه حل را در اختیارتان می‌گذاریم تا از خرید یک اکانت قانونی و حرفه‌ای اسپاتیفای لذت ببرید.

کافیه لینکش رو بفرستی

خرید با پی پال. زیر ۳۰ دقیقه.

چرا به اکانت پریمیوم اسپاتیفای نیاز داریم؟

اسپاتیفای طرح‌های مختلفی را برای انتخاب پیش روی‌تان می‌گذارد. اما چیزی که اسپاتیفای را از دیگر رقبا متمایز می‌کند، قابلیت استفاده رایگان از این پلتفرم است. بله، شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ پولی، به میلیون‌ها موسیقی موجود در اسپاتیفای گوش کنید. البته این اشتراک رایگان شما را درگیر ده‌ها تبلیغات ضبط شده‌ای می‌کند که در بین موسیقی‌ها باید گوش کنید و قابلیت رد کردن آن‌ها را هم ندارید. نه تنها در بین آهنگ‌ها، بلکه در محیط کاربری اپلیکیشن اسپاتیفای هم باید این تبلیغات را تحمل کنید.

پس اگر در هنگام لذت بردن از موسیقی وجود چنین پیام‌های تبلیغاتی ضبط شده‌ای کاملا روی اعصاب‌تان می‌روند، باید به سراغ یک اشتراک پریموم اسپاتیفای بروید. با داشتن یک حساب پولی اسپاتیفای، شما اول از همه از شر تمام این تبلیغات خلاص خواهید شد و آزادانه به موسیقی جذاب خود گوش می‌دهید. اما قابلیت‌های این طرح فقط به همین موضوع ختم نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های دیگر، قابلیت گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین است. بنابراین می‌توانید پلی‌لیست مورد نظر خود را دانلود کنید و در صورت نداشتن اینترنت، به راحتی به آن‌ها گوش کنید.

اشتراک رایگان و پریمیوم اسپاتیفای

شاید این مورد عجیب باشد، اما با حساب رایگان اسپاتیفای، شما حتی قادر به عقب یا جلو زدن آهنگ‌ها هم نیستید. فرض کنید یک موسیقی اصلا باب میل شما نیست یا موسیقی قبلی برای‌تان شدیدا لذت بخش بوده است. اما با حساب رایگان اسپاتیفای نمی‌توانید به آهنگ بعدی یا قبلی بروید. این یک عذاب غیرقابل قبول است که فقط با اشتراک پریمیوم قابل رفع است. در نهایت لازم به ذکر است که شما با نسخه پریمیوم به بالاترین کیفیت آهنگ‌ها دسترسی خواهید داشت. در صورتی که کیفیت آهنگ‌ها در نسخه رایگان کاملاً محدود هستند. تمام محدودیت‌هایی که در نسخه رایگان وجود دارند، شما را مجاب می‌کنند که از نسخه پریمیوم آن استفاده کنید.

انواع طرح‌های اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

انواع طرح‌های اصلی پریمیوم اسپاتیفای به سه دسته اصلی مختلف تقسیم می‌شوند:

  • اکانت شخصی (Individual)
  • اشتراک دو نفره (Duo)
  • اشتراک خانواده (Family)

انواع طرح‌های اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

با یک اکانت شخصی، می‌توانید تمامی تبلیغات را حذف کنید. آهنگ‌ها را به صورت آفلاین گوش کنید و از بالاترین کیفیت موسیقی‌ها در هر زمان و مکان لذت ببرید. اما در نظر داشته باشید که با خرید اکانت پریمیوم شخصی فقط یک نفر می‌تواند از این اشتراک استفاده کند. اسپاتیفای برای افرادی که می‌خواهند حساب خود را با افراد نزدیک‌شان به اشتراک بگذارند، طرح‌های مختلف دیگری هم ترتیب داده است.

اگر دو نفر هستید، می‌توانید اشتراک دو نفره (Duo) اسپاتیفای تهیه کنید. تمام قابلیت‌های اسپاتیفای شخصی، برای هر دو کاربر در دسترس هستند. اگر به تعداد بیشتری از اکانت‌های مشترک اسپاتیفای نیاز دارید، پس اشتراک خانواده (Family) مناسب شماست. در طرح فمیلی اسپاتیفای، علاوه بر تمام امکانات استاندارد شخصی، از ویژگی‌های جذاب دیگری مثل مسدودسازی آهنگ‌های رکیک (Explicit Music) و اسپاتیفای کودکان هم برخوردار خواهید شد. البته نگران نباشید. با استفاده از اشتراک دو نفره یا فمیلی، تمام پلی‌لیست‌ها، آهنگ‌های مورد علاقه و سایر امکانات اسپاتیفای برای تک تک اعضا منحصر به فرد خواهند بود.

نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

پس از ثبت نام در سایت اسپاتیفای، چندین روش پرداخت برای پریمیوم شدن اکانت شما وجود دارد. پرداخت مستقیم بانکی یکی از این روش‌ها برای کاربران خارجی است. با این حال سه روش برای خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای در ایران ممکن است.

خرید اسپاتیفای با گیفت کارت

با خرید گیفت کارت‌های ۱۰ تا ۱۰۰ دلاری، می‌توانید اکانت رایگان اسپاتیفای خود را به اشتراک پریمیوم تغییر دهید. گیفت کارت‌های اسپاتیفای در فروشگاه‌هایی از جمله آمازون، تارگت، گیم اسپات، پی پال و… قابل خریداری هستند.

خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای با کارت مجازی

ویزا کارت یا مسترکارت مجازی یکی دیگر از روش‌های خرید آسان اسپاتیفای در ایران است. تنها کافی است با خرید ویزا کارت مجازی که از ۲۵ تا ۱۰۰ دلار موجود است، حساب خود را شارژ کنید. نکته مثبت خرید ویزا کارت مجازی یا گیفت کارت اسپاتیفای این است که می‌توانید آن را به عنوان یک کادوی ارزشمند به دوستان و آشنایان عاشق موسیقی خود هدیه دهید.

خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای با پی پال

روش راحت، مستقیم و بدون دردسر خرید اسپاتیفای، استفاده از پی پال است. شاید از خود بپرسید که به دلیل تحریم‌ها، پرداخت با پی پال  در ایران کار راحتی نیست. اما با وجود نیک پرداخت هیچ درگاه پی پالی برای شما بسته نخواهد بود. تنها کافی است مستقیما از حساب خود در اسپاتیفای، روش پرداخت با پی پال را انتخاب کنید و باقی کار را به نیک پرداخت بسپارید. در کمتر از ۳۰ دقیقه حساب اسپاتیفای شما پریمیوم خواهد شد.

حالا بنشین و از موسیقی لذت ببر

شما شخصی هستید که از موسیقی لذت می‌برید و تک تک ملودی‌های یک آهنگ روی روح و روان شما تاثیر می‌گذارند. پس داشتن یک اکانت اسپاتیفای اختصاصی و بدون محدودیت حق شماست. علاوه بر اینکه با اسپاتیفای، سرزمین عظیمی از آهنگ‌های جدید و قدیمی را در دستان خود دارید، بلکه حتی از خوانندگان و آهنگ‌سازان مورد علاقه خود حمایت کرده‌اید. خرید اشتراک اسپاتیفای با پی پال، بدون محدودیت تحریم‌ها، حالا با نیک پرداخت به سادگی انجام می‌شود. تنها کافی است درخواست خود را ثبت کنید و فقط در کمتر از ۳۰ دقیقه منتظر پریمیوم شدن حساب اسپاتیفای خود باشید.

خرید پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست