عرضه NFT هیوندای

هیوندای اولین خودروساز عرضه کننده NFT عمومی جهان

گروه هیوندای موتور بزرگترین شرکت خودروسازی کره جنوبی، به اولین سازنده خودرو در جهان تبدیل می‌شود که توکن‌های NFT عمومی عرضه می‌کند. توکن‌های NFT هیوندای قرار است با همکاری برند Meta Kongz عرضه شوند.

گروه هیوندای موتور، غول خودروسازی کره جنوبی که از زیرمجموعه شرکت خوشه‌ای و چند ملیتی هیوندای محسوب می‌شود، با انتشار یک فیلم، با معرفی دنیای Metamobility Universe حضور خود در صنعت NFT را اعلام کرد. در این فیلم شخصیت گوریل Meta Kongz از زمین تا ماه رانندگی می‌کند. در این فیلم کوتاه شاهد یک ستاره دنباله‌دار به شکل NFT هستیم که قرار است در ماه می عرضه شود.

گروه هیوندای موتور قرار است ۳۰ توکن غیرقابل تعویض محدود را عرضه کند. با عرضه این توکن‌ها، هیوندای در حال حاضر به تنها خودروسازی تبدیل می‌شود که وارد بازار NFT عمومی شده است. مدیر بازاریابی جهانی شرکت هیوندای، در خصوص عرضه این توکن می‌گوید:

«دنیای NFT هیوندای باعث گسترش تجربه برند هیوندای خواهد شد، خصوصا با همراهی گروه Meta Kongz، به روشی کاملا جدید، تعهد خود برای نوآوری و خلاقیت در دنیای واقعی و متاورس را تقویت خواهیم کرد. از معرفی Metamobility از طریق NFTهای خود و شروع این راه با Meta Kongz بسیار هیجان زده هستیم.»

هیوندای اولین خودروساز عرضه کننده NFT جهان

البته شرکت‌های محبوب خودروسازی تا امروز NFTهای مختلفی عرضه کرده‌اند. با این حال هیچ یک از این توکن‌ها برای جامعه کاربران و طرفداران عادی نبوده و فقط به برخی از کلکسیون داران مشهور یا خاص فروخته شده‌اند. توکن‌هایی که هیوندای عرضه خواهد کرد، توکن‌های عمومی هستند که هر شخصی با خرید آن‌ها می‌تواند وارد فضای متاورس شود که این شرکت آن را خلق می‌کند.

بد نیست به شرکت‌هایی مانند فراری و مک‌لارن هم اشاره کنیم که پیش از این در دنیای NFT قدم گذاشته‌اند. در اواخر سال ۲۰۲۱، شرکت فراری با همکاری شرکت تکنولوژی سوئیسی Velas Network برای عرضه کلکسیون‌های دیجیتال قرارداد امضا کردند. مدیرعامل این شرکت تکنولوژی، فراری را یک «نماد ممتاز» معرفی کرد. علاوه بر خودروهای سوپراسپورت لوکسی که این شرکت عرضه می‌کند، فراری در زمینه مسابقات مختلف از جمله فرمول یک، موفقیت‌های زیادی کسب کرده و انتظار می‌رود NFT این شرکت بتواند در بین طرفداران آن موفقیت قابل قبولی کسب کند.

نظر شما در خصوص حضور شرکت‌های خودروسازی به دنیای NFT چیست؟ آیا این خودروسازان باید مانند هیوندای توکن‌های عمومی عرضه کنند یا باید مانند فراری و مک‌لارن، NFTهای لوکس را در اختیار افراد خاص قرار دهند؟ اگر شما نیز به حضور در دنیای متاورس علاقه‌مند هستید و می‌خواهید آثار خود را به NFT تبدیل کنید، کافی است در نیک پرداخت درخواست خود را ثبت کنید. نیک پرداخت با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن، دارایی شما را به NFT تبدیل خواهد کرد.

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست