ارز دیجیتال اثبات کار

دوج کوین به دومین ارز دیجیتال اثبات کار دنیا از نظر ارزش بازار تبدیل شد

پس از آپدیت مرج و تبدیل شدن اتریوم به اثبات سهام، دوج کوین به دومین ارز دیجیتال اثبات کار دنیا پس از بیت کوین تبدیل شد.

بزرگ‌ترین میم کوین دنیا یعنی دوج کوین حالا رسما به دومین ارز دیجیتال اثبات کار بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار تبدیل شد. این اتفاق دقیقا پس از خروج اتریوم از این الگوریتم پس از آپدیت مرج و تبدیل شدن به اثبات سهام رخ داد.

البته بیت کوین به عنوان اولین و بزرگ‌ترین رمزارز اثبات کار دنیا، فاصله بسیار زیادی با دوج کوین دارد. بیت کوین در حال حاضر از ارزش بازار ۳۸۰ میلیارد دلاری برخوردار است. این در حالی‌ست که دوج کوین تنها نزدیک به ۸ میلیارد دلار ارزش بازار دارد. در جایگاه سوم رمزارزهای اثبات کار، می‌توان به اتریوم کلاسیک با ۴٫۶۹ میلیارد دلار اشاره کرد. همچنین لایت کوین با ۴٫۰۱ میلیون دلار و مونرو با ۲٫۶۵ میلیارد دلار، در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

این اتفاق با واکنش‌های مثبت و منفی جالبی از سوی طرفداران این ارز دیجیتال همراه شد. برخی از طرفداران دوج کوین باورشان نمی‌شود که این رمزارز حالا در جایگاه دومین کریپتو اثبات کار دنیا قرار بگیرد.

از طرفی این رویداد مخالفانی هم داشت. به باور آن‌ها چطور مردم عادی می‌توانند با قرار گیری یک میم کوین در جایگاه دوم، صنعت ارزهای دیجیتال را جدی بگیرند. به باور این مخالفان، این رمزارزهای بی‌فایده باید حذف شوند.

البته گفتنی است که دوج کوین به زودی باید با نسخه اتریوم اثبات کار (ETHPoW) هم رقابت کند. این ارز دیجیتال یک نسخه اثبات کار از هارد فورک اتریوم است که به ماینینگ ادامه خواهد داد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در قیمت ۱۳٫۶۴ دلار خرید و فروش می‌شود. بد نیست بدانید که پس از انتقال اتریوم به اثبات سهام، میزان مصرف برق این شبکه ۹۹ درصد کاهش یافته است.

شما می‌توانید برای خرید هر یک از ارزهای دیجیتال از پلتفرم نیک پرداخت استفاده کنید. ما در نیک پرداخت بیش از ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال مختلف را برای خرید و فروش در اختیار شما قرار می‌دهیم.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست