پرداخت بدون تماس

از هر ۱۰ پرداخت کارت بانکی، ۹ پرداخت بدون تماس هستند

از هر ۱۰ پرداخت کارت‌های اعتباری و بانکی، ۹ پرداخت به صورت بدون تماس یا دیجیتالی انجام می‌شود.

این آمار که توسط بانک Lloyds منتشر شده، نشان می‌دهد که مردم مایل به استفاده از تکنولوژی‌های بدون تماس هستند که توسط ارائه دهندگان کارت‌های بانکی و اعتباری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که استفاده از این تکنولوژی در سه سال گذشته از ۶۵ درصد به ۸۷ درصد رسیده است.

استفاده از تکنولوژی پرداخت‌ بدون تماس یا Contactless پس از شیوع کووید ۱۹ شتاب بیشتری گرفت. تا پیش از این اتفاق، محدودیت این نوع پرداخت ابتدا ۳۰ یورو و سپس به ۴۰ یورو تغییر کرد. اما حالا با گسترش استفاده از این تکنولوژی، این محدودیت به ۱۰۰ یورو رسیده است.

این نوع روش پرداخت بدون تماس بیشتر در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ۹۳ درصد از تراکنش‌های انجام شده از این روش استفاده شده است. همچنین بد نیست بدانید که در فروشگاه‌های الکترونیکی که معمولا قیمت محصولات بالاتر است، آمار کمتری (۶۳ درصد از تراکنش‌ها) را به خود اختصاص داده است.

با اینکه روش ضربه و پرداخت (Tap and Pay) محبوبیت بالایی دارد، اما درک و استفاده از این روش به دلیل ویژگی‌های شخصی‌سازی و امنیتی که در اختیار کاربران قرار گرفته، به شدت افزایش یافته است.

بیش از ۸۰۰ هزار مصرف کننده کارت‌های بانکی Lloyds از این روش که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد استفاده می‌کنند.

شما نیز می‌توانید برای پرداخت‌های دیجیتال خود از ویزا کارت مجازی استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید تمام محدودیت‌های پرداخت بین‌المللی را از سر راه بردارید.

منبع: Finextra

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست