خوشبینی ETF بیت کوین را به ۳۴ هزار دلار رساند

خوشبینی ETF بیت کوین را به ۳۴ هزار دلار رساند

پس از خبرهای ضد و نقیض از عرضه‌ی صندوق قابل معامله‌ی بیت کوین (ETF)، حالا این خبر به یک نکته مثبت برای رشد قیمت این ارز دیجیتال تبدیل شده است. اما آیا این روند ادامه خواهد داشت؟

بیت کوین امروز به بالاترین قیمت ۱۷ ماه گذشته خود رسید و برای مدتی ۳۴ هزار دلار را لمس کرد. این اوج گیری یک شبه، تمام پیش‌بینی‌های منفی بیت کوین را کنار زد و حالا بازار را به وضعیتی خوش‌بینانه تبدیل کرد. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در قیمت ۳۳٫۹۹۷ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

یکی از مهم‌ترین دلایل این رشد قیمت، پدیدار شدن iShares Spot Bitcoin ETF در وبسایت DTCC (شرکت مالی آمریکایی) است. در حالی که سال‌هاست قانون‌گذاران آمریکا نسبت به عرضه‌ی صندوق قابل معامله‌ی بیت کوین مقاومت کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد این رویداد بالاخره به حقیقت تبدیل شود.

بسیاری از تحلیلگران حالا باور دارند که صندوق قابل معامله‌ی بیت کوین (ETF) تا ۹۹ درصد شانس حضور در بازار را پیدا خواهد کرد.

البته این تنها دلیل رشد قیمت بیت کوین نیست. وضعیت سیاسی جغرافیایی حال حاضر دنیا، باعث شده تا بیت کوین به عنوان یکی از دارایی‌های امن محسوب شود.

در حال حاضر نظرات مختلفی در خصوص آینده‌ی بیت کوین وجود دارد. برخی از تریدرهای معروف مانند Ninja با وجود رشد قابل توجه بیت کوین، همچنان نسبت به آینده‌ی این رمزارز محتاط هستند. این اشخاص باور دارند که ورق می‌تواند برای بیت کوین برگردد و به قیمت ۲۰ هزار دلار سقوط کند.

منبع: Cointelegraph

 

ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست