بیت کوین ۱۹ هزار دلار

بیت کوین قیمت ۱۹ هزار دلار خود را از دست داد

بیت کوین به پایین‌ترین سطح خود از ۱۳ جولای تا امروز رسید و سطح ۱۹ هزار دلار خود را از دست داد.

بیت کوین با یک اصلاح قیمت ۸۶۰ دلاری بزرگ، از قیمت ۱۹٫۸۲۰ هزار دلار تنها در دو ساعت به ۱۸٫۹۶۰ هزار دلار رسید. این اتفاق بزرگ باعث نقدینگی آتی ۷۴ میلیون دلاری در صرافی‌ها شد.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در قیمت ۱۸٫۷۳۳ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. این یک تصحیح قیمت ۲۴ درصدی نسبت به رالی ۲۵ هزار دلاری ۱۵ آگوست است.

البته جالب است بدانید که در ساعات اولیه روز گذشته، بیت کوین با رشد ۲ درصدی در چند ساعت قیمت ۲۰٫۲۰۰ هزار دلاری را تجربه کرد. اما بیت کوین خیلی زود به سطح قیمت ۱۹ هزار دلار برگشت و سپس در دو ساعت این سطح را هم از دست داد.

گفتنی است اتریوم نیز که دیروز اولین آپدیت خود برای The Merge را تکمیل کرد، با رشد ۷ درصدی همراه شد. با این حال نمی‌توان گفت سرمایه‌گذاران بیت کوین را رها کرده و به سمت آلت کوین‌های بزرگ رفته‌اند. چرا که اتریوم با وجود رشد ۷ درصدی، با سقوط بیت کوین دوباره ۵٫۶ درصد سقوط داشت. این در حالی است که بیت کوین با کاهش قیمت ۸۶۰ دلاری خود، فقط ۳٫۸ درصد سقوط کرد.

همچنین بر اساس گزارش‌ها، به نظر می‌رسد تریدرها نیز با اینکه به دنبال ماشه‌ای برای افزایش قیمت بازار بودند، اما در این کار موفق نشدند و حالت خرسی به خود گرفته‌اند. این یعنی با رشد قیمت، تریدرها سریعا حاضر به فروش دارایی خود می‌شوند.

با این حال این یک موقعیت مناسب برای سرمایه‌گذاران بلند مدت است تا با این قیمت پایین بیت کوین، بتوانند به دارایی‌های خود اضافه کنند. اگر شما نیز از این دست سرمایه‌گذاران هستید، می‌توانید با استفاده کریپتوپولس نیک پرداخت این ارز دیجیتال را با کارت بانکی خریداری کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست