۵ ارز دیجیتال مهم هفته

۵ ارز دیجیتال مهم هفته (۲۶ ژوئن)؛ تزریق انرژی بیت کوین به آلت کوین‌ها

یک شوک تازه به بازار آلت کوین‌ها. بیت کوین باعث شد تا سرمایه‌گذاران، نگاه ویژه‌ای به برخی از آلت کوین‌های بازار داشته باشند.

گاوهای بیت کوین شعله رکورد‌شکنی‌های بیت کوین را زیاد کردند. بیت کوین رکورد تازه‌ای از بالاترین سطح ۵۲ هفته‌ای خود به جا گذاشت. در طول این هفته، هولدرها با حفظ جایگاه خود، سود خوبی هم به جیب زدند. سود خوب برای هولدرها، نشانه‌ای است تا عجله‌ای هم برای فروش نداشته باشند. در نتیجه، بیت کوین با رشد ۱۶ درصدی در این هفته، توانست حتی از شاخص S&P 500 که ۱٫۳۹ درصد سقوط داشت،‌ فراتر رفت.

نه فقط بیت کوین، بلکه اتر هم برای شروع یک حرکت گاوی و مثبت چشمک می‌زند. دیتاهای Glassnode نشان می‌دهند که موجودی اتر در صرافی‌ها در ۳۰ روز گذشته به شدت کاهش داشته و به رکورد جدید ۱۲٫۶ درصد رسیده است. این رکورد مشابه رفتار اتر در نوامبر سال ۲۰۲۲ است. با کاهش تند و تیز ۳۳ درصدی، اتر در آن تاریخ یک حرکت مثبت را شروع کرد.

وضعیت حال حاضر بیت کوین، جانی تازه به برخی دیگر از آلت کوین‌ها بخشید. در ادامه با مهم‌ترین ارزهای دیجیتال هفته آشنا خواهیم شد.

بیت کوین بیخیال سطح ۳۰ هزار دلار نمی‌شود

ترید در سطح ۳۱ هزار دلار در طول چهار روز گذشته، محافظت خرس‌ها از این سطح را نشان می‌دهد. اما گاوها هم از آن طرف سطح ۳۰ هزار دلاری را محافظت می‌کنند. معمولا این کشمکش منجر به افزایش قیمت خواهد بود.

شاخص قدرت نسبی و میانگین حرکت ۲۰ روزه بیت کوین نشان از برتری گاوها نسبت به خرس‌ها است. اگر خریداران بتوانند با یک زور دیگر قیمت را به بالای ۳۱ هزار دلار برسانند، یک الکتریسیته مثبت دوباره بازار کریپتو را به هوا پرتاب می‌کند. اگر چه همچنان یک مقاومت دیگر در سطح ۳۲٫۴۰۰ هزار دلار وجود دارد، اما این الکتریسیته به قدری قوی است که می‌تواند بیت کوین را تا ۴۰ هزار دلار هم بالا بکشد.

اگر خریداران نسبت به افزایش قیمت ناامید شوند و از جایگاه خود کوتاه بیایند، سقوط بیت کوین تا زیر ۲۹٫۵۰۰ هزار دلار هم محتمل است.

اتر پا به پای بیت کوین

در سه روز گذشته، اتر در سطح ۱٫۹۲۸ دلار فروخته شده است. اما گاوهای بازار همچنان روی غلبه بر خرس‌ها پافشاری دارند. این نشان از پیش‌بینی خریداران از شکست سطح مقاومت است.

میانگین حرکتی و شاخص قدرت نسبی، در وضعیت مناسبی قرار دارند. بنابراین گاوها دست بالا را در اختیار دارند. در صورت موفقیت خریداران بر سطح ۱٫۹۲۸ دلار، می‌توان انتظار رشد اتر تا ۲٫۱۴۸ و سپس ۲٫۲۰۰ دلار را داشت. اگر خرس‌ها بخواهند از این رشد جلوگیری کنند و در این راه موفق شوند، اتر می‌تواند تا ۱٫۷۰۰ دلار هم کاهش پیدا کند.

سه ارز دیجیتال مهم دیگر هفته

علاوه بر اتر و بیت کوین، سه آلت کوین دیگر هم نظر سرمایه‌گذاران را جلب کرده‌اند.

ارز دیجیتال Arbitrum

ارز دیجیتال آربیتروم در تاریخ ۱۹ ژوئن به بالای ۱ دلار رسید و این مسیر را ادامه داد. البته که خرس‌ها در حال ایجاد مانع در قیمت ۱٫۱۲ دلار هستند. اما نشانه‌های مثبت از موفقیت گاوها از این اتفاق خبر می‌دهد. در صورتی که گاوها بتوانند به این حفاظت ادامه دهند، ممکن است این رمزارز را تا قیمت ۱٫۱۸ صعودی ببینیم و سپس شاهد ادامه این سیر باشیم.

ارز دیجیتال VeChain

ارز دیجیتال وی‌چین در ۲۳ ژوئن از سطح مقاومت خود برگشت خورد. با این حال خرس‌ها به سختی توانسته‌اند قیمت را زیر ۰٫۰۱۸ دلار حفظ کنند. این نشان می‌دهد که تریدرها در هنگام کاهش قیمت، سریع به خرید می‌پردازند. ادامه این روند می‌تواند وضعیت خرس‌ها را سست‌تر و وضعیت گاوهای بازار را هیجانی‌تر کند. در این صورت، می‌توان انتظار قیمت ۰٫۰۲۶ را داشت.

ارز دیجیتال Stacks

ارز دیجیتال استکس، در ۲۰ ژوئن به بالای میانگین حرکتی رسید و نشانه‌های مثبت را برای تریدرها فعال کرد. تا ۲۲ ژوئن، این حرکت مثبت همچنان ادامه داشت تا تریدرها به این رمزارز توجه ویژه داشته باشند. در صورت ادامه این روند استکس می‌تواند به بالای ۰٫۸۹ دلار و سپس به ۱٫۱۰ دلار برسد.

 

 

ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست