کارت بانکی ارز دیجیتال

ویزا، کارت بانکی ارز دیجیتال عرضه می‌کند

با ترند شدن عرضه کارت‌های اعتباری و بانکی کریپتویی، این بار ویزا کارت با همکاری Blockchain.com کارت بانکی ارز دیجیتال عرضه می‌کند. صرافی رمزارز Blockchain.com به تازگی قراردادی را با شرکت کارت‌های اعتباری ویزا امضا کرده تا کارت‌های بانکی ارز دیجیتال کریپتویی را در اختیار مشتریان قرار دهد. این کارت اعتباری فعلا فقط برای منطقه ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد. کاربران قادر هستند با این کارت بانکی، در هر فروشگاهی که از ویزا کارت پشتیبانی می‌کند، خرید خود را با کریپتو یا پول پرداخت کنند.

صرافی Blockchain.com اعلام کرد که دریافت این کارت بانکی نیاز به هیچگونه ثبت نام یا کارمزد سالانه ندارد. همچنین هیچگونه کارمزدی برای تراکنش‌ها از طریق این کارت در نظر گرفته نشده و حتی کاربران ۱ درصد از تمام خرید خود را به کریپتو بازدریافت خواهند کرد.

گفتنی است که مدیرعامل صرافی بلاکچین اعلام کرد که سریعا پس از خبر انتشار کارت بانکی ارز دیجیتال ویزا، ۵۰ هزار نفر برای دریافت این کارت تقاضا داده‌اند. او در ادامه می‌گوید:

«هنوز تقاضای زیادی برای محصولات کریپتویی وجود دارد، اما این تقاضاها در حال تغییر مسیر از ترید به سمت استفاده از محصولات مرتبط با DeFi است.»

البته ویزا پیش از این هم با صرافی FTX برای ارائه کارت‌های اعتباری و بانکی کریپتویی برای بیش از ۴۰ کشور دنیا قرارداد امضا کرده بود. در طرف دیگر هم رقیب بزرگ ویزا یعنی مسترکارت، با همکاری شرکت BitOasis که یکی از پلتفرم‌های کریپتو پیشرو در خاورمیانه و آفریقای شمالی است، برای عرضه کارت کریپتویی قرارداد امضا کرده‌اند.

البته قرار نیست شما هم از خدمات ویزا برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محروم شوید. می‌توانید با کمک نیک پرداخت، برای خرید محصولات مورد نظر خود و مقابله با تحریم‌ها، از ویزا کارت مجازی بهره‌مند شوید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست