NFT میمون‌های بی‌حوصله

رشد ۱۷۵ درصدی مجموعه NFT میمون‌های بی‌حوصله

بزرگ‌ترین کلکسیون توکن‌های غیرقابل تعویض حال حاضر دنیا یعنی کلکسیون NFT میمون‌های بی‌حوصله با افزایش فروش چشمگیری روبه‌رو شد و کف قیمت آن به ۱۰۹ اتریوم رسید.

روز گذشته یکی از بزرگ‌ترین کلکسیون‌های NFT دنیا در بازار یعنی میمون‌های بی‌حوصله (Bored Apes Yacht Club)، افزایش حجم معاملات ۱ میلیون دلاری و رشد ۱۷۵ درصدی را تجربه کرد. علاوه‌بر رشد و افزایش فعالیت معاملات این کلکسیون، کف قیمت این مجموعه به نزدیکی ۱۱۰ اتریوم یا حدود ۳۳۰ هزار دلار رسید. ارزش کلی بازار این کلکسیون NFT حالا به نزدیکی ۱ میلیارد دلار با بیش از ۶۴۰۰ هولدر رسید.

افزایش فروش NFT میمون‌های بی‌حوصله با وجود مشکلات امنیتی

در چند وقت گذشته، بازار NFTها با مسائل امنیتی مختلفی مخصوصا در پلتفرم OpenSea مواجه شدند. همچنین این کلکسیون نیز در جامعه خود با حمله یک سری از هکرها مواجه شد. اما این کلکسیون همچنان بسیاری از سرمایه‌گذاران و سلبریتی‌های دنیای NFT را به خود جذب می‌کند. اخیرا در جامعه کاربری رسمی میمون‌های بی‌حوصله در پلتفرم دیسکورد مشکلاتی به وجود آمد که در طی آن کاربران با لینک‌های فیشینگ روبه‌رو شدند که اطلاعات خصوصی‌ آن‌ها به خطر می‌انداخت. دستیابی به این اطلاعات اجازه می‌داد تا هکرها بتوانند تمامی توکن‌های یک کاربر را به سرقت ببرند.

در طول این برنامه، کلاهبرداران توانستند بیش از ۱۰۰ هزار دلار NFT را از کاربران سرقت کنند. بسیاری از این کاربران تصور می‌کردند که این لینک‌های فیشینگ که پشت وعده اهدای توکن رایگان پنهان شده بود، یک دروغ آوریل از سوی مدیران پروژه است. به همین دلیل برخی از آن‌ها به دام افتادند و اطلاعات آن‌ها توسط هکرها دزدیده شد. با این حال آمار رشد ۱۷۵ درصدی و افزایش قیمت کف این کلکسیون نشان می‌دهد که فروش NFT میمون‌های بی‌حوصله همچنان به قوت خود باقیست.

اگر شما نیز در زمینه کلکسیون‌ها و دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کنید، می‌توانید با ساخت توکن NFT با کمک نیک پرداخت دارایی‌ها و آثار خود را با پایین‌ترین کارمزد به NFT تبدیل کنید.

منبع: UToday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست