تا پیش از هاوینگ، بیت کوین قیمت ۱۰۰ هزار دلاری را نخواهد دید

تا پیش از هاوینگ، بیت کوین قیمت ۱۰۰ هزار دلاری را نخواهد دید

به باور یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین، این ارز دیجیتال تا پیش از هاوینگ سال ۲۰۲۴، به قیمت ۱۰۰ هزار دلاری نخواهد رسید.

جسی مایرز (Jesse Myers) که یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه‌گذاری بیت کوین به نام Onramp است، باور دارد که تا پیش از هاوینگ، تغییر بزرگی در قیمت این رمزارز رخ نخواهد داد.

چرخه چهار ساله‌ی هاوینگ بعدی بیت کوین به زودی در نیمه اول ۲۰۲۴ رخ خواهد داد. پس از این اتفاق، پاداش ماینرها از هر استخراج بلوک‌های بیت کوین، از ۶٫۲۵ بیت کوین به ۳٫۱۲۵ بیت کوین کاهش پیدا خواهد کرد. این اتفاق در نهایت منجر به رشد عرضه و تقاضا و در نهایت افزایش قیمت بیت کوین خواهد شد. با این حال از نظر مایرز، تا پیش از هاوینگ، هیچ تغییر قیمت سرسام‌آوری رخ نخواهد داد:

تا پیش از هاوینگ بعدی، بیت کوین تا ۱۰۰ هزار دلار نخواهد رفت.

بر اساس تحلیل‌های انجام شده، در هاوینگ قبل نیز بیت کوین عملکردی مشابه به حال حاضر را ثبت کرده است.

تاریخچه هاوینگ بیت کوین

البته تئوری‌های خلاف نظر مایرز هم وجود دارد. رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب Rich Dad Poor Dad باور دارد که بیت کوین تا پیش از هاوینگ می‌تواند قیمت ۱۰۰ هزار دلاری را ببیند. هرچند که بسیاری از تحلیل‌های گذشته نشان می‌دهند که تغییر قیمت اصلی بیت کوین همیشه پس از هاوینگ رخ خواهد داد. طبق تاریخچه سه هاوینگ گذشته‌ی بیت کوین، حداکثر ۲۴۰ روز طول کشید تا این ارز دیجیتال به یک رکورد جدید دست پیدا کند.

منبع: Cointelegraph

اخبار

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست