بیت کوین

بیت کوین از ۲۴ هزار دلار عبور کرد ؛ قدم بعدی چیست؟

بیت کوین، با ارزش‌ترین و شناخته شده‌ترین ارز رمزنگاری شده جهان، بار دیگر شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بود و برای اولین بار در سال جدید از مرز ۲۴۰۰۰ دلار عبور کرد. این افزایش اخیر در ارزش بیت کوین توجه سرمایه گذاران و معامله گران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است و بسیاری اکنون در این فکر هستند که هدف بعدی بیت کوین کجا می‌تواند باشد.

بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۲۴۶۰۰ دلار معامله می‌شود که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۳۸ میلیارد دلار بوده و در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد افزایش داشته است. بیت کوین پس از پشتیبانی در سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰% که در ۲۳۳۲۵ دلار قرار داشت، روند صعودی را تجربه کرد. بسته شدن شمع اخیر بالای این علامت باعث ایجاد روند خرید در بازار شده و احساسات مثبت بازار را تقویت کرده است. با نگاهی به آینده، مانع بعدی بیت کوین ۲۵۳۰۰ دلار است. اگر یک کراس اوور صعودی فراتر از این سطح وجود داشته باشد، قیمت بیت کوین ممکن است بالاتر رفته و به ۲۶۰۰۰ دلار برسد.

قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین

میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز از احتمال یک روند صعودی پایدار در بیت کوین خبر می‌دهد. سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این روند هستند می‌توانند سطح ۲۴۲۵۰ دلار را به عنوان نقطه ورود بالقوه برای یک موقعیت خرید در بیت کوین زیر نظر داشته باشند.

اما هیچ وقت نمی‌توان در مورد بازار کریپتو با قطعیت نظر داد. ورود بیشتر SEC به بحث دارایی‌های دیجیتال مانند جریمه سنگین اخیر صرافی کراکن و دادگاه ریپل، می‌تواند تمامی محاسبات در مورد بیت کوین و سایر رمز ارزها را تغییر دهد. با این حال به نظر می‌رسد فعلا بازار در مسیر صعودی قرار گرفته است. نظر شما در مورد ادامه روند بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران نیک پرداخت به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست