ریپل

آیا دادگاه ریپل و SEC به پایان راه رسیده است؟

نبرد حقوقی دو ساله ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رو به پایان است. این شرکت رمزارز پاسخی به مخالفت کمیسیون با درخواست خود برای دادگاه ارائه کرده است. به نظر می‌رسد شاهد اتمام دادگاه ریپل خواهیم بود.

استوارت آلدروتی، وکیل عمومی ریپل، در توییتی نوشت که پاسخ شرکت، ارسال نهایی شده است. او گفت که این شرکت از دادگاه خواسته است که در پرونده به نفع خود رای صادر کند. آلدروتی گفت که این شرکت رمزنگاری به دفاعی که از طرف صنعت کریپتو انجام داده افتخار می‌کند.

دنبال کدوم ارزی؟

از اتریوم تا یونی سواپ

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل نیز، دیدگاه آلدروتی را تکرار کرد و گفت: «ریپل قوی بود و در برابر هجوم SEC مقاومت کرد.» او در این توییت گفت:

من این را در روز اول گفتم، ما به شدت مبارزه خواهیم کرد تا قوانین روشنی برای کل صنعت در ایالات متحده بدست آوریم. تبریک به همه تیم ریپل که ما را به این نقطه رساندند. ریپل محکم ایستاد و در برابر هجوم SEC مقاومت کرد. من مشتاقانه منتظر هستم که در سمت درست عدالت باشم.

استدلال ریپل

پرونده تجدیدنظر دادگاه در ۲ دسامبر استدلال می‌کرد که SEC نتوانست وجود یک قرارداد سرمایه گذاری را اثبات کند. بعد از این اتفاق ریپل اینطور پاسخ داد:

پس از نزدیک به دو سال از حجوم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، SEC هنوز نمی تواند ادعایی را ثابت کند، نمی‌تواند توضیح دهد که دارندگان XRP چگونه می توانند به طور معناداری از تلاش‌های ریپل انتظار سود داشته باشند.

با پایان یافتن پرونده دو ساله، ریپل از حمایت گسترده جامعه کریپتو در طول نبرد حقوقی برخوردار شد و حدود ۷۰ هزار دارنده XRP نیز در دفاع از این شرکت توضیحاتی ارائه کردند. همچنین، ریپل پیروزی‌های کوچکی مانند دسترسی به ایمیل‌های مدیر سابق SEC ویلیام هینمن به دست آورد.

در همین حال، چندین تحلیلگر استدلال کرده‌اند که نتیجه این پرونده بر صنعت گسترده‌تر از ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت.

تحولات قیمتی XRP

بلافاصله پس از شروع شکایت SEC علیه ریپل، چندین صرافی ارز دیجیتال معاملات XRP را متوقف کردند و آن را از فهرست خارج کردند. این دارایی کریپتو در آن زمان جزو ۴ دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بود.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش بازار XRP پس از دعوا به ۹.۹۸ میلیارد دلار کاهش یافت. اما این دارایی در طول دوره صعودی ۲۰۲۱ افزایش یافت و در آوریل ۲۰۲۱ به ۸۳.۴۲ میلیارد دلار رسید. قیمت XRP نیز از اوج ۱.۸ دلاری خود فاصله گرفته و در حال خاضر با ۰.۳۸ دلار معامله می‌شود.

نظر شما در مورد دادگاه ریپل چیست؟ آیا باید منتظر افزایش قیمت XRP باشیم؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران نیک پرداخت به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست