آیا روند صعودی اتریوم (ETH) تا قیمت ۲۵۰۰ دلاری ادامه خواهد داشت؟

آیا روند صعودی اتریوم (ETH) تا قیمت ۲۵۰۰ دلاری ادامه خواهد داشت؟

این احتمال وجود دارد که اتریوم (ETH) پس از عبور از سد روانی ۲۰۰۰ دلار به حرکت صعودی خود به سمت سطح قیمت ۲۵۰۰ دلار ادامه دهد. چند ماه می‌شود که اتریوم در تلاش برای رسیدن به به قیمت ۲۰۰۰ دلار بود. حالا دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اخیراً به روزهای خوب گذشته بازگشته است.

وضعیت فعلی دارندگان اتریوم!

طبق گفته IntoTheBlock، اتریوم با نزدیک شدن به منطقه ۲۵۰۰ دلاری با مقاومت قابل توجهی روبرو خواهد شد. در حال حاضر ۷۵ درصد از هولدرهای اتریوم در سود هستند. یک تحلیلگر بازار پیش بینی کرده که می‌توان انتظار سود در این سطوح را داشت. با توجه به چشم‌انداز بلندمدت اتریوم، بعید است که روند حرکتی آن منجر به عقب‌نشینی قابل توجهی شود.
بنابراین، بر اساس داده‌های IntoTheBlock، به دلیل چشم‌انداز مثبت، احتمال افزایش ETH تا منطقه ۲۵۰۰ دلاری بالاست. بر اساس آمار، تعداد آدرس‌های سودآور اتریوم ۷۷.۷۲ میلیون و تعداد آدرس‌های زیان‌آور ۲۱.۹۱ بوده است. علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، تاکید کرد که علیرغم اینکه اتریوم اخیراً آستانه ۲۰۰۰ دلار را بازپس گرفته است، نهنگ‌ها هنوز شروع به خرید نکرده‌اند.

وضعیت فعلی دارندگان اتریوم!

تاثیر افزایش قیمت اتریوم

این وضعیت یک روند صعودی را در شبکه اتریوم ایجاد می‌کند زیرا در صورت خرید نهنگ‌ها، قیمت ETH می‌تواند به سطوح بالاتری افزایش یابد. سطح قیمت ۲۰۰۰ دلار نشان می‌دهد که اتریوم از بالاترین سطح چهار ماهه پشتیبانی دریافت کرده است، زیرا دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار در ماه جولای سال جاری در این محدوده قرار داشت. از دیگر دلایل این رشد ثبت درخواست iShares Ethereum Trust از سوی BlackRock، بزرگترین مجموعه مدیریت دارایی جهان بود. این درخواست شبیه به یک صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین است.
بنابراین، برای پاسخ به این سوال که آیا اتریوم به قیمت ۲۵۰۰ دلار خواهد رسید یا خیر، باید اندکی صبر کرد.

منبع: coinmarketcap

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست