هوش مصنوعی

آیا ChatGPT سبب پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال می‌شود؟

اگرچه پلتفرم هوش مصنوعی مبتنی بر متن ChatGPT می‌تواند توسط علاقه مندان به ارزهای دیجیتال برای سرگرمی، مانند نوشتن آهنگ رپ در مورد بیت کوین (BTC) استفاده شود، اما قابلیت استفاده از آن در فضای کریپتو فراتر از ارزش سرگرمی ساده است و می‌تواند سبب پذیرش بیشتر کریپتو شود. همانطور که می‌دانید، ChatGPT پاسخ‌هایی شبیه انسان به سؤالات در طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله فناوری بلاک‌چین و رمزنگاری تولید می‌کند و به مبتدیان این امکان را می‌دهد تا مفاهیمی مانند اثبات کار (PoW)، استخراج بیت‌کوین و موارد دیگر را یاد بگیرند. در یک پست وبلاگ منتشر شده توسط Binance در ۱۰ فوریه در باره آن گفته شده است که :

ChatGPT این مزیت را دارد که می‌تواند به شفاف سازی مفاهیم به شیوه‌ای تعاملی و مکالمه کمک کند. کاربران همچنین می‌توانند تا زمانی که احساس کنند به طور کامل متوجه هر موضوع مرتبط با رمزنگاری مورد علاقه خود شده اند، از آن سوال بپرسند.

در واقع، ChatGPT این توانایی را دارد که مفاهیم پیچیده را ساده کند و آنها را به شیوه‌ای مناسب برای افراد مبتدی ارائه دهد، همانطور که تیم Finbold وقتی از چت بات خواست تا بیت کوین را مانند یک مافوق دهه ۱۹۲۰ توضیح دهد، کشف کرد. نتایج سرگرم کننده اما، در عین حال، بسیار آموزنده بود.

برای آن دسته از کاربرانی که مایلند بیشتر در حوزه رمزنگاری غوطه‌ور شوند، ربات هوش مصنوعی می‌تواند منحنی یادگیری را کوتاه کند و شروع به کار با رمزنگاری را برای افراد و کسب و کارها آسان‌تر کند و در نتیجه میزان پذیرش ارز دیجیتال را افزایش دهد. تیم Binance همچنین اضافه کرد، با پیشرفت بیشتر قابلیت‌ها، ChatGPT می‌تواند به کاربران پیشرفته‌تر کمک کند تا ربات‌ها و پایانه‌های معاملاتی رمزنگاری را کدنویسی کنند، و همچنین به آنها در قراردادهای هوشمند کمک کند، در نتیجه به آنها اجازه می‌دهد تا فعالانه در ایجاد صنعت نوآورانه شرکت کنند.

در حال حاضر، ربات چت می‌تواند در ارائه بینش‌هایی در مورد رفتار آینده ارزهای دیجیتال خاص، مانند قیمت احتمالی شیبا اینو (SHIB) یا توکن XRP در سال ۲۰۳۰، و همچنین برای بررسی نبرد حقوقی بین ارزهای دیجیتال مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و ریپل، بسیار مفید باشد.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست