جدیدترین تکنولوژی‌های پرداخت دیجیتال

مسترکارت: مردم مشتاق جدیدترین تکنولوژی‌های پرداخت دیجیتال هستند

مسترکارت در گزارشی اعلام کرده است که مشتریان سرتاسر جهان نسبت به پذیرش جدیدترین تکنولوژی‌های پرداخت دیجیتال مشتاق هستند.

از هر ۱۰ مشتری، ۹ مشتری در جهان از جدیدترین تکنولوژی‌های پرداخت دیجیتال مانند کیف پول‌های دیجیتال، کدهای QR، خرید اقساطی، اپلیکیشن‌های انتقال پول، ارزهای دیجیتال و سایر تکنولوژی‌های دیجیتال استفاده کرده‌اند.

این نظرسنجی مسترکارت نشان می‌دهد که ۸۵ درصد از مشتریان این شرکت از تکنولوژی‌های پرداختی دیجیتالی استفاده می‌کنند. همچنین از هر ۱۰ نفر، ۶ مشتری در ۱‍۲ ماه گذشته استفاده از روش‌های پرداخت دیجیتالی خود را افزایش داده‌اند. این نظرسنجی نشان داد که کدام کشورها بیشترین پذیرش پرداخت‌های دیجیتالی را داشته‌اند.

۶۹ درصد مردم آسیا اقیانوسیه، ۶۴ درصد مردم خاورمیانه و آفریقای شمالی، ۵۲ درصد مردم آمریکای شمالی و ۴۸ درصد مردم اروپا از مشتریان پرداخت‌های دیجیتالی هستند.

همچنین یکی از نکات جالب این نظرسنجی، واکنش مثبت مشتریان به روش پرداخت‌های بیومتریکی مانند اثر انگشت هستند. دو سوم شرکت کنندگات فکر می‌کنند که این نوع روش پرداختی بسیار امن‌تر از پین کدها یا پسووردها است. همچنین دو سوم از آن‌ها اعتقاد دارند که استفاده از اثر انگشت از استفاده از کارت‌های اعتباری بسیار راحت‌تر است. همچنین پرداخت اقساطی یکی از داغ‌ترین ترندهای پرداختی در چند سال گذشته است. آشنایی با ۵ روش برتر پرداخت در سال ۲۰۲۲ را هم بخوانید.

یکی از فاکتورهایی که موجب این رشد و محبوبیت روش‌های پرداختی دیجیتالی شد، پاندمی کوید ۱۹ بود. با این حال تحولی که این پاندمی ایجاد کرد، ماندگار خواهد بود و مردم برای استفاده از این روش‌ها راحت هستند.

به باور مشتریان، استفاده از روش‌های مختلف دیجیتالی نسبت به کارت‌های فیزیکی، از نظر امنیت به مراتب بهتر است و این یکی از مهم‌ترین نیازهای مشتریان به شمار می‌رود.

اگر شما نیاز به انواع خدمات پرداخت دیجیتال دارید و می‌خواهید از کارت‌های مجازی پرداختی مانند ویزا کارت استفاده کنید، کافی است درخواست خود را در بخش خرید ویزا کارت مجازی ثبت کنید.

منبع: NFCW

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست