سرمایه‌گذاری روی کریپتو

با وجود جنگ و تورم، سرمایه‌گذاری روی کریپتو افزایش داشته است

با وجود بحران‌های اقتصادی دنیا به دلایل مختلف، سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بیشتر شده است.

شرکت حساب‌داری بین‌المللی KPMG در گزارش اخیر خود ادعا می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرد. این اتفاق با احتساب جنگ میان روسیه و اوکراین و بحران‌های مالی کشورهای مختلف، یک آمار خوب به‌شمار می‌رود.

نکته جالب ماجرا این است که با وجود اینکه ارزش بسیاری از ارزهای دیجیتال کمتر از بالاترین قیمت‌شان از سال ۲۰۲۱ قرار دارند، با این حال سرمایه‌گذاری در این صنعت اصلا کاهش نیافته است.

رکورد شکنی سرمایه‌گذاری روی کریپتو

بزرگ‌ترین نکته این اتفاق این است که سرمایه‌گذاری روی کریپتو از شروع سال ۲۰۲۲ از جمع سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ بیشتر است. البته لازم به ذکر است که هنوز این آمار فاصله بسیار کمتری نسبت به سرمایه‌گذاری‌های سال ۲۰۲۱ دارد.

این آمار رشد با وجود بحران‌های سلامتی که به خاطر کووید ۱۹ به وجود آمد، افزایش قابل توجه تورم که بسیاری از کشورها را درگیر کرد، جنگ میان اوکراین و روسیه و بحران انرژی که طی این اتفاق رخ داد، کاملا شگفت‌انگیز است.

به جز این که کووید ۱۹ جان میلیون‌ها نفر را گرفت، اما این پاندمی تاثیر قابل توجهی در سیستم اقتصاد جهانی گذاشت. قوانین خانه ماندن، چاپ بی‌رویه پول توسط بانک‌های مرکزی کشورها، بحران بزرگی را در اقتصاد ایجاد کرد که باعث شد ارزهای دیجیتال بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.

حضور شرکت‌های بزرگ از جمله پی پال در پذیرش کریپتو در سیستم‌های پرداختی یا سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ روی کریپتو، باعث شده تا شاهد بالغ‌تر شدن آمار سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها باشیم.

در حال حاضر پس از یک بازار خرسی بزرگ، ارزهای دیجیتال دوباره روند صعودی به خود گرفته‌اند. بیت کوین توانست روز گذشته سطح مقاومت خود را رد کند. یکی از دلایل این اتفاق، سطح بالای خرید وال‌ها بود که وضعیت بیت کوین را تغییر داد. بیت کوین توانست به رکورد جدیدی در چند هفته گذشته برسد و قیمت ۲۱٫۶۷۱ هزار دلار را لمس کند.

اگر شما هم به دنبال سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید با استفاده از پلتفرم نیک پرداخت، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

منبع: Cryptopotato

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست