دوج کوین ۱ دلار

دورخیز دوج کوین به سمت ۱ دلار

در روزهایی که کل بازار رمزارزها قرمز بود، سرمایه‌گذاران دوج کوین شاهد رشد ۱۹ درصدی این رمزارز بودند. همانطور که حدس زدید، عامل این رشد قابل توجه همان همیشگی است؛ آیا ایلان ماسک بالاخره دوج کوین را به قیمت ۱ دلار می‌رساند؟

ایلان ماسک این هفته از تغییرات بزرگی از توییتر خبر داد و اعلام کرد که می‌خواهد آن را به یک اپلیکیشن همه‌کاره (The Everything App) تبدیل کند. ماسک این تغییرات را به قدری بزرگ خواند که حالا این پلتفرم را ورژن دوم توییتر (Twitter 2.0) می‌نامد. اما با اینکه ایلان ماسک هیچ صحبتی از دوج کوین در برنامه‌های خود نکرد، اما شاخص‌های این میم کوین واکنش کاملا مثبتی از خود نشان دادند. از آن جایی که تمام شرکت‌های دیگر ماسک از جمله تسلا و اسپیس ایکس از دوج کوین پشتیبانی می‌کنند، دور از انتظار نیست که پرداخت‌های توییتر با دوج انجام شود.

دوج کوین ۱ دلار

با توجه به آمارها، دوج کوین در این هفته با رشد ۱۹٫۴ درصدی همراه شد و از قیمت ۰٫۰۸۹ دلار به ۰٫۱۰۷ دلار رسید. اگرچه این چند ساعت پس از توییت‌های ماسک، دوج به قیمت ۰٫۰۹۶ دلار برگشت.

از جمله تغییراتی که ماسک برای نسخه دوم توییتر در نظر گرفته، می‌توان به تبلیغات به عنوان سرگرمی، ویدیوها، پیام‌های رمزنگاری شده، توییت‌های بلند‌تر و تیک آبی توییتر اشاره کرد.

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت دوج کوین که امیدها را برای حرکت آن به سمت ۱ دلار زنده کرد، خبر ساخت گوشی هوشمند توسط ایلان ماسک است. چند روز پیش طی نگرانی‌های لیز ویلر (Liz Wheeler)، یکی از پادکسترهای مشهور، مبنی بر حذف توییتر از فروشگاه‌های گوگل‌پلی و پلی‌استور به دلیل قوانین جدید، ایلان ماسک اعلام کرد که اگر این اتفاق رخ دهد، او یک گوشی هوشمند جایگزین تولید خواهد کرد.

به نظر می‌رسد دوج کوین همچنان وابستگی زیادی به تمامی صحبت‌ها و تصمیمات ایلان ماسک نشان می‌دهد. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری یا خرید و فروش دوج کوین گرفته‌اید، می‌توانید با پلتفرم نیک پرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن این رمزارز را ترید کنید.

منبع: CointelegraphU today

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست