تغییر هویت توییتر به ایکس توسط ایلان ماسک

تغییر هویت توییتر به ایکس توسط ایلان ماسک؛ نظر منفی کریپتو بازهای توییتر

کاربران توییتر و جامعه کریپتو این پلتفرم، به زودی نسخه جدیدی از این اپلیکیشن شبکه اجتماعی را تجربه خواهند کرد. از بزرگ‌ترین تغییرات این شبکه، تبدیل لوگوی پرنده آبی توییتر به نشان ایکس (X) است.

روز ۲۳ جولای بود که ایلان ماسک در یک سری توییت، نشانه‌هایی از تغییر برند توییتر را مطرح کرد. این تغییر هویت بصری، در ادامه برنامه‌های ماسک در جهت تبدیل شدن توییتر به یک پلتفرم همه کاره است. با این حال بسیاری از کاربران توییتر به خصوص جامعه کریپتویی آن، نسبت به این تغییر واکنش منفی نشان دادند. تغییر هویت بصری توییتر ممکن است شامل تغییر رنگبندی مشکی، تغییر لوگوی پرنده آبی و تغییر نام توییتر به X باشد.

تغییر نام توییتر به ایکس

البته تغییر توییتر فقط به ظاهر ختم نمی‌شود. این پلتفرم در نظر دارد تا به یکی از مهم‌ترین سرویس‌های مالی جهانی تبدیل شود. با این حال بسیاری از جوامع کریپتو توییتر این تغییرات را «احمقانه» دانستند. توییتر با بیش از ۱ میلیارد توییت در خصوص ارزهای دیجیتال بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲، به قلمروی بی‌چون و چرای کاربران کریپتو تبدیل شد. مدیر مارکتینگ شرکت Trust Machines توییتر را یک برند نمادین می‌داند و از نظر او تغییر آن به X یک کار احمقانه از سوی ایلان ماسک است. برخی دیگر از کاربران از جمله Tiffany Fong، یکی از بلاگرهای مشهور کریپتو، در توییتی اعلام کرد که او همچنان این پلتفرم را با نام توییتر صدا خواهد زد. بسیاری از افراد مشهور دیگر از این توییت حمایت کردند.

البته در این بین ایلان ماسک قطعا طرفدارانی هم دارد که از این تغییر حمایت کرده‌اند. آن‌ها باور دارند که هدف اول ماسک از خرید توییتر، تبدیل آن به پلتفرم مالی X بوده است. برخی از کاربران ایده‌های خاص خود را برای این تغییر مطرح کرده‌اند. برای مثال هم‌بنیان‌گذار Axie Infinity پیشنهاد داد که نام توییتر حفظ شود و کیف پول کریپتوی این پلتفرم با نام X به کار خود ادامه دهد.

لیندا یاکارینو مدیر عامل توییتر، روز گذشته نیز اشاره‌های بیشتری به پلتفرم اکس داشته است. او این شبکه را یک پلتفرم تعاملی بدون محدودیت معرفی کرد. جایی که تمامی فرمت‌های رسانه‌ای، پرداخت‌های بانکی و ویژگی‌های مختلف مالی از جمله کریپتو در آن پشتیبانی خواهند شد.

منبع: Cointelegraph

پیشنهاد نیک پرداخت
اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست