پیش بینی قیمت پپه کوین

پیش بینی قیمت پپه کوین در سال ۲۰۲۴؛ آیا این میم کوین شما را ثروتمند می‌کند؟

هر از گاهی، یک ارز دیجیتال در دنیا سبز می‌شود که زندگی سرمایه‌گذارانش را هم سبز می‌کند. این رمزارزها چنان انفجاری راه می‌اندازند که نگاه بزرگی از بازار را به سوی خود جلب می‌کنند. پپه کوین (PEPE Coin) دقیقا یکی از همین کریپتوها است. بسیاری از سرمایه‌گذاران خود با این کریپتو رویای شنا کردن در اسکناس‌ را می‌بینند. این مقاله‌ی نیک پرداخت با پیش بینی قیمت پپه کوین در ادامه سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ دید وسیعی در خصوص این کریپتوی جدید می‌دهد.

سوالات متداول در خصوص پپه کوین

 

۱. پپه کوین (PEPE Coin) چیست؟

پپه کوین با الهام از یک میم معروف به همین نام خلق شد. یکی از دلایل رشد پپه کوین هم دقیقا به خاطر همین غورباقه است.

۲. آیا پپه کوین می‌تواند جای شیبا اینو را بگیرد؟

در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان پاسخ این سوال را داد. چرا که ارزش بازار شیبا اینو بسیار بیشتر از پپه کوین است. با این حال پیشبینی می‌شود که قیمت پپه کوین بتواند مانند شیبا به شدت افزایش پیدا کند.

۳. قیمت ارز دیجیتال پپه در حال حاضر چند است؟

پپه در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۱۵۳۳ دلار خرید و فروش می‌شود. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۶۰۰ میلیون دلار است و در جایگاه ۶۸ ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد.

خرید سریع و راحت ارز دیجیتال

خرید کاملا خودکار و با امنیت کامل

پیش بینی قیمت پپه کوین در سال ۲۰۲۳

پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۳، قیمت په په کوین به ۰٫۰۰۰۰۰۴۵۰ دلار برسد. البته اگر وضعیت فعلی په په کوین را یک حباب در نظر بگیریم، در صورت ترکیدن ممکن است تا ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۰ دلار هم کاهش پیدا کند.

با این حال از زمان انتشار، پپه توانسته بسیاری از رمزارزها را پشت سر بگذارد. البته که در هفته‌های گذشته، از آن جو ابتدایی خبری نیست و شاهد کاهش قیمتش بودیم. به همین خاطر برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و تریدرها سوال است که آیا پپه می‌تواند دوباره اوج بگیرد یا نه. در زمان نگارش این مطلب، با انتشار خبرهای مثبت در خصوص دادگاه ریپل، پپه توانسته کاهش نسبی خود را باز پس بگیرد. اگر همین روند تا انتهای سال طی شود، قیمت په په به صورت میانگین به ۰٫۰۰۰۰۲۶۵ دلار خواهد رسید. چارت زیر می‌تواند روند صعود، نزول و صعود دوباره این رمزارز را نشان دهد.

پیش بینی قمیت پپه کوین در سال ۲۰۲۳

پیش بینی قیمت پپه کوین در سال ۲۰۲۴

در صورتی که پپه کوین در سال ۲۰۲۴ به روند رشد خود ادامه دهد و سرمایه‌گذاران بیشتری به خود جلب کند، احتمالا به حداقل قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۶۵ دلار خواهد رسید. پیش ‌بینی می‌شود حداکثر قیمت پپه کوین در سال ۲۰۲۴ هم به ۰٫۰۰۰۰۹۷ دلار برسد.

پپه کوین در نظر دارد تا در ادامه مسیر، چندین برنامه را اجرا کند.

  • در اولین مرحله، پپه با انتشار خود قصد داشت تا در صرافی‌های بزرگ فهرست شود و به بیش از ۱۰۰۰ هولدر برسد. دیگر هدف پپه در مرحله اول، ترند شدن در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر بود که به خوبی آن را اجرا کرد.
  • در مرحله دوم، پپه در نظر دارد تا همکاری‌های مختلفی با رسانه‌ها داشته باشد. همچنین ایجاد گروه‌هایی در دیسکورد و وفاداری در میان هولدرها از دیگر اهداف پپه است. همچنین پپه در نظر دارد در این مرحله به بیش از ۱۰ هزار هولدر برسد.
  • در مرحله سوم ارز دیجیتال پپه می‌خواهد اهدافی نظیر محصولات، آکادمی، ابزار و بیش از ۱۰۰ هزار هولدر را تیک بزند.

اگر چه پیش بینی قیمت پپه کوین برای سال ۲۰۲۴ سخت به نظر می‌رسد، اما این رمزارز در بین جوامع ارز دیجیتال، جزو رمزارزهای پولساز محسوب می‌شود. در صورتی که این رمزارز در صرافی‌های بزرگ بیشتری فهرست شود، انفجار اصلی قیمت این کریپتو تازه شروع می‌شود.

خرید پپه کوین

آیا باید روی پپه کوین سرمایه گذاری کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید به حرکت نهنگ‌ها نگاه کرد. طبق آخرین تحلیل‌ها، به نظر می‌رسد نهنگ‌ها با نزول قیمت په په، خرید کلان این میم کوین را شروع کرده‌اند. دومین نهنگ بزرگ این کریپتو، در ماه جولای ۲۰۲۳ بیش از ۳۵ میلیارد پپه کوین خریداری کرده است.

یکی دیگر از نهنگ‌ها بیش از ۱٫۳ تریلیون پپه در اختیار دارد. در حال حاضر این تعداد پپه کوین مساوی با بیش از ۲ هزار دلار است. اما تصور کنید در صورت انفجار قیمت، این سرمایه به چه سود کلانی خواهد رسید! جالب است بدانید یکی از سرمایه‌گذاران پپه کوین با خرید ۲۷ دلار از این کریپتو در ماه آوریل، سرمایه‌‌اش به ۱ میلیون دلار رسید.

البته که سرمایه‌گذاری روی پپه کوین ریسک‌های خود را هم دارد. همانطور که گفتیم، در صورتی که برنامه‌های پپه کوین به درستی پیش نرود یا حباب احتمالی آن بترکد، احتمال سقوط آن وجود دارد. با این حال تریدرها همچنان به بازگشت قیمت باشکوه پپه کوین و فراتر از آن باور دارند. این تریدرها بر اساس چارت ۴-hour، نسبت به رشد دوباره قیمت پپه کوین امیدوار هستند. در چارت زیر می‌توانید تحلیل این تریدرها را مشاهده کنید:

خرید ارز دیجیتال پپهخرید پپه کوین در نیک پرداخت

پپه کوین یک رمزارز پر ریسک است. ممکن است قیمت آن با یک انفجار به ماه برسد یا به اعماق زمین فرو برود. اما غیر قابل انکار است که پپه با ظاهر معروف خود، قدرت بالایی در ورود به برترین رمزارزهای دنیا دارد. با جامعه منحصر به فرد، مارکتینگ با میم شناخته شده و سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها، پپه کوین می‌تواند یک ارز دیجیتال مهم در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ باشد. اگر باور دارید که این ارز دیجیتال می‌تواند سرمایه شما را چند برابر کند، می‌توانید این ارز دیجیتال را در نیک پرداخت خریداری کنید یا بفروشید. خرید و فروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت، در کمتر از چند دقیقه و بدون محدودیت انجام خواهد شد.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست