توقف خرید توییتر توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک خرید توییتر را متوقف می‌کند

ایلان ماسک قصد دارد خرید توییتر را به دلیل عدم ارائه اطلاعات مورد نیاز متوقف کند. در یک خبر غیرمنتظره، ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به مدیر توییتر اعلام کرد که او خرید این پلتفرم اجتماعی به قیمت ۴۴ میلیارد دلار را متوقف خواهد کرد.

ثروتمندترین مرد دنیا به دلیل عدم ارائه اطلاعات دقیق در خصوص حساب‌های تقلبی و اسپم، از مدیران این پلتفرم راضی نیست. ایلان ماسک در این نامه، دلیل فسخ قرارداد خرید توییتر را ارائه آمار تقلبی و اشتباه توسط مدیران این پلتفرم اعلام کرده است.

ایلان ماسک در ابتدا برای خرید این پلتفرم دوست‌دار ارزهای دیجیتال، حاضر به پرداخت ۵۴٫۲۰ دلار بر هر سهم یا ۴۴ میلیارد دلار بود. مدیران این پلتفرم که از ارائه پیشنهاد ایلان ماسک خرسند بودند، طی یک رای گیری به این پیشنهاد و تبدیل شدن توییتر به یک شرکت خصوصی، نظر مثبت داشتند.

با این حال طی این نامه که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ثبت شده، مدیران توییتر در خصوص دو داده حیاتی اطلاعات دقیقی ارائه ندادند. اولین داده مهم عدم ارائه و حسابرسی صحیح در خصوص اکانت‌های تقلبی و اسپم‌ها در خصوص کاربران فعال روزانه پول‌ساز و دومین داده ارائه اطلاعات دقیق در مورد شناسایی و معلق کردن این حساب‌های کاربری است.

به نظر می‌رسد توییتر در خصوص ارائه اطلاعات دقیق در خصوص کاربران روزانه پول‌ساز در دو سال اخیر پنهان کاری کرده است.

شکایت از ایلان ماسک به دلیل توقف خرید توییتر

اعلام این خبر باعث شد تا مدیران توییتر در خصوص کنار کشیدن ایلان ماسک و خرید ۴۴ میلیارد دلاری این پلتفرم شاکی شوند. برت تیلور (Bret Taylor) مدیر توییتر در یک توییت اعلام کرد که آن‌ها به دنبال بستن این قرارداد بر اساس توافق بر سر قیمت تعیین شده هستند و در صورت لزوم اقدامات قانونی انجام خواهند داد.

در آوریل ۲۰۲۲ ایلان ماسک اعلام کرد که در صورت توافق برای خرید توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، او تمامی اسپم‌ها و بات‌های کلاهبردار توییتر را حذف خواهد کرد. طی چند سال گذشته، هک‌ اکانت‌های توییتر، بات‌های کلاهبرداری و فیشینگ، ضررهای جبران ناپذیری را به بسیاری از کاربران وارد کرده است. به خصوص در زمینه NFT و ارزهای دیجیتال که توییتر یک پلتفرم اصلی برای طرفداران این نوع دارایی‌ها محسوب می‌شود.

نظر شما در خصوص توقف تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ فراموش نکنید که با کمک نیک پرداخت قادر هستید درآمد ارزی خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه نقد کنید. شما می‌توانید با دنبال کردن نیک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام، از آخرین اخبار دنیای پرداخت و ارزهای دیجیتال آگاه شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست