قیمت اتریوم در سال 2024 به 15000 هزار دلار خواهد رسید

لارک دیویس: با اتریوم در سال ۲۰۲۴ پولدار خواهید شد+ ویدیو

علاقه‌مندان و سرمایه‎‌گذاران ارزهای دیجیتال از خوشحالی و هیجان دارند بال درمی‌آورند. دلیل این خوشحالی تحلیل و پیش‌بینی جسورانه‌ی لارک دیویس، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، راجع به اتریوم در سال ۲۰۲۴ است. دیویس در آخرین ویدیوی خود در یوتیوب، عمیقاً به پتانسیل‌های بکر اتریوم اشاره می‌کند و تأکید دارد که مسیر ثروتمند شدن کریپتوبازها با اتریوم است. هرچند اصلاً مسیر ساده و سرراستی نیست.

مسیر قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۴

به نظر دیویس اتریوم پتانسیل رسیدن ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار را دارد. او تأکید می‌کند که صرف خرید و نگه داشتن اتریوم بلیط طلایی ثروت نیست. با قیمت حال حاضر اتریوم که ۲۲۹۵ دلار است، سرمایه‌گذاران احتمالاً بازدهی ۶۰۰ درصدی را خواهند دید. که بسیار قابل توجه است. اما دیویس به فرصت‌های سودآورتری اشاره می‌کند.

تغییرات مالی واقعی در راه‌حل‌های لایه ۲ اتریوم وجود دارد. شبکه‌هایی که بر روی اتریوم ساخته شده‌اند تا مقیاس‌پذیری و کارایی آن را افزایش دهند. او تاکید می‌کند که این پلتفرم‌های لایه ۲، مانند StarkNet، ZK Sync و سایرین، بسیار بیشتر از خود اتریوم. باعث رشد انفجاری قیمت این ارز می‌شوند.

فرصت‌های برای افزایش قیمت اتریوم در ۲۰۲۴

دیویس خاطرنشان می‌کند که فهرست‌های توکن جدید در این شبکه‌های لایه ۲، همان مناطقی هستند که باید زیرنظر داشت. او به عنوان مثال به Celestia اشاره می‌کند که در عرض یک ماه پس از فهرست شدن افزایش ۵۰۰ درصدی را تجربه کرد. برای کسانی که به دنبال سود قابل توجه در یک دوره‌ی کوتاه هستند، توجه به این لیست‌های جدید می‌تواند کلیدی باشد.

علاوه بر این، دیویس بر پتانسیل ایردراپ در فضای لایه ۲ تاکید می‌کند. او درباره‌ی نحوه‌ی شرکت در این ایردراپ‌ها، مانند برنامه‌های Manta Network و zkSync، با درگیر شدن در فعالیت‌های زنجیره‌ای و شرط‌بندی اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارد. این ایردراپ‌ها می‌توانند سودآور باشند و بازدهی فوری‌تر و بالقوه‌ی بالاتری نسبت به سرمایه‌گذاری‌های سنتی در ETH ارائه دهند.

در زمان انتشار، بزرگترین آلتکوین ۲۲۹۵ دلار ارزش داشت. چندین کارشناس پیش‌بینی می‌کنند که طی پنج روز آینده قبل از پایان سال، به ۲۵۰۰ دلار افزایش یابد. در حال حاضر، نمودارهای هفتگی و روزانه‌ی اتریوم هر دو به رنگ سبز هستند و شاخص ترس و طمع روی حرص متمایل شده است که نشان دهنده قدرت گاوها است. علاوه بر این، انتظار می‌رود اتر یکی از رهبران روند صعودی پیش‌بینی‌شده سال آینده باشد.

منبع: coinpedia

 

پنج ارز سودآور برای ۲۰۲۴

اخباراخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست