پیش‌بینی افزایش 52 درصدی قیمت شیبا

قیمت شیبا اینو سر به فلک خواهد کشید؟ پیش‌بینی افزایش ۵۲ % قیمت شیبا

عملکرد اخیر شیبا اینو گمانه زنی‌ها نشانگر احتمال بالای افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال است. با وجود عقب ماندن از برخی همتایان بازار در روند صعودی فعلی، یکی از کارشناسان رمز ارزها پیش‌بینی می‌کند که Shiba Inu جهشی قابل توجه ۵۲ درصدی داشته باشد و به طور بالقوه به $۰.۰۰۰۰۱۴۹۲ برسد.

خرید آسان شیبا

قبل از سر به فلک کشیدن قیمت شیبا بخر!

 

حرکات اخیر شیبا اینو

شیبا اینو، اگرچه در روزهای اخیر به طور کامل از روند صعودی بازار استقبال نکرده است، اما افزایش قابل توجهی در قیمت ها تجربه کرده است. نقطه عطف قابل توجه ماجرا در اوایل این هفته و درست زمانی است که Shiba Inu با موفقیت یک صفر از قیمت خود را کاهش داد و پس از افزایش ۴ درصدی در ۱۵ فوریه که توکن را از آستانه ۰.۰۰۰۰۱ دلار فراتر برد.

با این حال، این هیجان در رشد قیمت شیبا کوتاه مدت بود زیرا SHIB به زیر ۰.۰۰۰۰۱ دلار سقوط کرد و در حال حاضر قیمت آن حدود ۰.۰۰۰۰۰۹۷۳ دلار شناور است.

تحلیلگر آینده ای صعودی را پیش بینی می‌کند

«$SHIB KNIGHT»، کارشناس مشهور رمز ارز و یکی از کریپتو بازهای علاقه‌مند به شیبا اینو، در توییتر پیش‌بینی خوش‌بینانه‌ای برای آینده قیمت شیبا به اشتراک گذاشت. این متخصص رمز ارزها پیش‌بینی می‌کند که قیمتی دوباره از مرز ۰.۰۰۰۰۱ دلار گذشته باشد، با هدف ۰.۰۰۰۰۱۰۱۱ دلار، ۰.۰۰۰۰۱۱۹۳ دلار، و ۰.۰۰۰۰۱۳۰۹ دلار، که به هدف نهایی ۰.۰۰۰۰۱۴۹۲ دلار منتهی می‌شود – ۵۲.۷۰ دلار از ارزش فعلی R70.70.

مقاله مرتبط: پیش‌بینی قیمت میم کوین‌ها؛ سرنوشت دوج، پپه و شیبا در سال ۲۰۲۴

بینش بازار: احساسات مثبت و شکست

$SHIB KNIGHT در این پیام خود با برجسته کردن احساسات مثبت غالب در بازار و شکست اخیر Shiba Inu در نمودارهای هفتگی به عنوان کاتالیزور برای افزایش پیش‌بینی‌شده، از این پیش‌بینی‌ها پشتیبانی کرده است.

علاوه بر این، او به حرکت قابل توجه SHIB در عبور از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۰۹۴۰ دلار اشاره می‌کند که پیشروی تاریخی برای افزایش ۸۰ درصدی قیمت در اکتبر ۲۰۲۳ است.

این کارشناس بر سطوح پشتیبانی ضروری برای قیمت شیا اینو در ۰.۰۰۰۰۰۹۵۳ دلار، ۰.۰۰۰۰۰۸۹۶ دلار و ۰.۰۰۰۰۰۸۸۰ دلار تأکید می‌کند که به عنوان بافرهای بالقوه در برابر نوسانات بازار عمل می‌کند.

تحلیل قیمت شیبا

در حال حاضر، ارز دیجیتال شیبا به طور فعال با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۷۳ دلار معامله می‌شود که این قیمت خود نشان دهنده کاهش ۱.۸۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و ارزش بازار آن در حدود ۵.۸۴ میلیارد دلار است.

با وجود کاهش شدید ۸۸.۷ درصدی نسبت به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار در اکتبر ۲۰۲۱، شیبا اینو حمایت خود را بالاتر از خط روند EMA20 حفظ می کند. با توجه به اینکه RSI در حوالی ۶۵ و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در یک مسیر صعودی قرار دارد، فروشندگان در حال حاضر خود را بدون مزیت واضح در بازار می‌بینند.

نظر شما در رابطه با آینده قیمت شیبا چیست؟ آیا آماده هستید تا قیمت این ارز دیجیتال سر به فلک بگذارد؟

 

منبع: Coinpedia

 

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست