پیش بینی: پس از عرضه‌یETF بیت کوین رشد ۷۴ درصدی خواهد داشت

پیش بینی: پس از عرضه‌یETF بیت کوین رشد ۷۴ درصدی خواهد داشت

شرکت Galaxy Digital پیش بینی می‌کند که در صورت تایید و عرضه‌ی ETF بیت کوین، این ارز دیجیتال با رشد ۷۴ درصدی به قیمت ۵۹ هزار دلار خواهد رسید.

شرکت سرمایه‌گذاری کریپتو Galaxy Digital تخمین زده که با عرضه‌ی سهام قابل معامله‌ی بیت کوین، این ارز دیجیتال در طول یک سال اول خود می‌تواند به طور دقیق ۷۴٫۱ درصد افزایش قیمت داشته باشد. در صورت تایید این رویداد، ETF می‌تواند وسعت بازار بیت کوین را در یک سال به ۱۴٫۴ تریلیون دلار برساند. بسیاری از سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به سرعت به سمت سهام بیت کوین منتقل خواهند کرد و این باعث رشد این رمزارز خواهد شد.

بر اساس پیش بینی این شرکت، در ماه ابتدایی عرضه‌ی ETF، بیت کوین با رشد ۶٫۲ درصدی همراه خوهد شد و سپس طی ۱۲ ماه رشد ثابت ۳٫۷ درصدی را دنبال خواهد کرد. در صورت این اتفاق، در نتیجه بیت کوین به قیمت ۵۹٫۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

البته گلکسی دیجیتال تنها شرکتی نیست که چنین نظری دارد. شرکت خدمات مالی دارایی‌های دیجیتال Matrixport باور دارد که بیت کوین پس از تایید ETF به قیمتی بین ۴۲ تا ۵۶ هزار دلار خواهد رسید.

در ادامه‌ای این پیشبینی، گلکسی دیجیتال تخمین زده که وسعت بازار ETF بیت کوین در سال دوم به ۲۶٫۵ تریلیون دلار و در سال بعد به ۳۹٫۶ تریلیون دلار خواهد رسید. البته که این شرکت در ادامه اعلام کرده ممکن است در صورت تاخیر در تایید ETF یا رد این رویداد، تمام پیش بینی‌ها تغییر کند.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست