سرمایه‌گذاران گیمفای

سرمایه‌گذاران گیمفای حالا سرگرمی را به پول ترجیح می‌دهند

در حالی که نیمی از سرمایه‌گذاران در ابتدا فقط با هدف کسب درآمد وارد حوزه گیمفای شدند، حالا ۸۹ درصد از این افراد با ورود به فصل زمستان کریپتوها، از این سود ناامید شده‌اند.

گیمفای (ترکیبی از بازی‌های ویدیویی و امور مالی غیرمتمرکز) در ابتدا سرمایه‌گذاران مختلفی با هدف کسب درآمد و سود به سمت خود دید. بسیاری از سرمایه‌گذاران جوان دهه هشتاد به بعد به بهانه بازی‌های ویدیویی به این حوزه ورود کردند. یک نظرسنجی نشان داده است که از ۲۴۲۸ هزار سرمایه‌گذار گیمفای، ۷۵ درصد آن‌ها فقط به دلیل بازی‌های ویدیویی وارد این بخش شدند.

هدف ۸۹ درصد از اشخاصی که در ابتدا روی این بخش سرمایه‌گذاری کردند، فقط کسب درآمد بوده است. اما جالب است بدانید که به دلیل فرا رسیدن زمستان کریپتوها، ۶۹ درصد این اشخاص بیشتر از ۵۰ درصد از سود خود را باخته‌اند.

ارزش سرمایه‌گذاران گیمفای به ۲٫۸ میلیارد دلار خواهد رسید

البته گفتنی است که این سرمایه‌گذاران باور دارند که طراحی سیستم اقتصادی ضعیف دلیل این ضرر بوده است. بر اساس این نظرسنجی، سرمایه‌گذاران سرتاسر جهان به طور میانگین ۲٫۵ ساعت در روز در حوزه گیم فای وقت گذاشته‌اند. این آمار ۴۳ درصد کمتر از ۴٫۴ ساعتی است که در روز برای این بخش وقت می‌گذاشتند.

از جمله فاکتورهایی که باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران وارد پروژه‌های گیمفای نشوند، باید به کلاهبرداری، طرح‌های پانزی و گرافیک بصری ضعیف این بازی‌ها اشاره کرد. ۴۴ درصد از این سرمایه‌گذاران باور دارند که ورود استودیوهای بازی‌های رایج می‌تواند کلید رشد بازی‌های گیمفای باشد.

نکته جالب این آمار این است که ۸۱ درصد از سرمایه‌گذارانی که در ابتدا فقط برای سود و پول روی گیمفای سرمایه‌گذاری کردند، حالا سرگرمی را به بحث مالی ترجیح می‌دهند.

در حال حاضر بازی‌های ویدیویی یکی از مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد در دنیا هستند. اگر شما هم از این طریق یا به هر نحو دیگری کسب درآمد می‌کنید، قادر هستید با کمک پلتفرم نیک پرداخت درآمد ارزی خود را نقد کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست