ارزش گیم فای

ارزش گیم فای به ۲٫۸ میلیارد دلار خواهد رسید

بر اساس یک گزارش، صنعت گیم فای این پتانسیل را دارد تا در شش سال به رشد قابل توجه ۲٫۸ میلیارد دلاری برسد.

یک گزارش جدید از شرکت تحلیلی Absolute Reports، نشان می‌دهد که صنعت بازی‌های ویدیوی با امور مالی غیرمتمرکز، به رشد بسیار بزرگی تا شش سال آینده خواهند رسید.

پیش‌بینی می‌شود بازی‌های گیم فای که بخش بزرگی از آن را سرگرمی‌های کسب درآمد از بازی (Play to Earn) و NFT تشکیل می‌دهند، از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸، به ارزش ۲٫۸ میلیارد دلاری برسد. در مجموع، به طور سالانه نرخ رشد صنعت بازی‌های گیم فای در حدود ۲۰٫۴ درصد است.

البته باید در نظر داشته باشیم که این پیش‌بینی دقیقا در اواسط بازار خرسی گزارش شده است.  همچنین در این گزارش برترین استودیوهای سازنده بازی‌های گیم فای هم اعلام شده که از بین آن‌ها می‌توان به Sky Mavis، Dapper Labs، Decentraland و The Sandbox اشاره کرد.

رشد سرمایه گذاری در فضای گیم‌فای

یکی از نکات جالب این گزارش را می‌توان به بخش سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد. با وجود روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران زیادی با دیدن پتانسیل و ارزش این صنعت، به فضای گیم فای آمده‌اند. برای مثال شرکت Animoca Brands به تازگی سه استودیو را در زمینه بازی‌های گیم فای جذب کرده است.

گزارشی دیگر هم نشان می‌دهد که با وجود شرایط بد بازار، میزان کاربران بازی‌های بلاکچینی رو به افزایش است. دو بلاکچین WAX و Binance Smart Chain به ترتیب با رشد ۲٫۹۴ میلیون کاربر و ۲٫۴۹ میلیون کاربر روبه‌رو شدند.

با این حال متخصصین گفته‌اند که بازی‌های گیم فای برای موفقیت، به جای تمرکز روی سیستم مالی و پول، باید روی ایجاد سرگرمی عمیق تمرکز کنند.

با نیک پرداخت درآمدهای ارزی از گیمینگ خود را سریع نقد کنید! همچنین برای حضور در دنیای متاورس بازی‌ها و کسب بهترین ارزهای متاورسی، می‌توانید دارایی‌های خود را با کمک نیک پرداخت به NFT تبدیل کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست