شارژ حساب پی پال

فردا دیره، همین الان؛ شارژ حساب پی پال

وقتی برند محبوب‌تان حراجی زده و بلک فرایدی و روزهای این چنینی نزدیک است، چه اتفاقی بدتر از خالی بودن حساب پی‌ پال؟ لپ‌تاپ و لباس و هر محصولی که با قیمت مناسب می‌توانید بخرید، از دست‌تان در می‌رود. چرا؟ چون تا آن لحظه موجودی حساب‌تان را چک نکرده بودید. شرایط زمانی بدتر می‌شود که تحریم‌های بین‌المللی روند شارژ حساب را کندتر کند. آن موقع است که آرزو می‌کنید کاش ساعت برنارد داشتید تا زمان را نگه دارید. حالا این حرف‌ها را کنار بگذاریم. تا دیر نشده حساب پی‌پال‌تان را شارژ کنید. فردا نه، همین حالا.

یه خرید دیگه با پی‌پال

زیر ۳۰ دقیقه. بدون محدودیت.

خرید با شارژ حساب پی پال

کاربران پی‌ پال بعد از شارژ حساب به راحتی می‌توانند از سایت‌های خارجی خرید کنند. داشتن حساب پی پال در ایران باتوجه به شرایط تحریم امکان‌پذیر نیست. اما راه‌حل جایگزینی برای این کار وجود دارد تا به نوعی مانع تجریم برداشته شود. در نتیجه کاربران به حساب پی پال رایگان و وریفای‌شده امکان‌ دسترسی خواهند داشت.

بعد از افتتاح حساب پی‌ پال، امکان شارژ آن با انواع ارزهای مورد نیازتان وجود دارد. پی پال تقریباً تمام ارزهای بین‌المللی مثل دلار، یورو، ین، رینگت، روبل و… پشتیبانی می‌کند. با چه ارزی قصد خرید دارید؟ شارژ، خرید و لذت.

یه کیف پر پول؛ شارژ حساب پی پال

پس از هربار خرید و انتقال پول، با صفر شدن موجودی حساب پی‌پال‌تان، شاید از خودتان بپرسید «خب‌، حالا چطور باید حسابم رو شارژ کنم؟». سخت نیست. ولی مسأله تحریم و قوانین سخت‌گیرانه‌ی پی پال دست‌وپای شما را برای انجام بدون دردسر بسته است. با مشورت و همراهی یک شرکت واسط مطمئن، موجودی حساب داخلی را به ۲۴ ارز مختلف تبدیل کنید تا حساب پی پال‌تان شارژ شود.

شارژ اکانت پی پال

چطور به حساب پی‌ پال پول واریز کنم؟

اگر قصد دارید به طور مستقیم از سایت پی‌پال حساب‌تان را شارژ کنید، بعد از ساخت اکانت پی پال، مراحل زیر را طی کنید:

  • رفتن به Wallet. 
  • کلیک روی Transfer money. 
  • ورود به Add money to your balance. 
  • انتخاب بانک.
  • وارد کردن میزان مبلغ.
  • کلیک روی ADD

انتقال پول به حساب پی پال

افزایش حساب پی پال

انتقال شارژ

از طریق اپلیکیشن پی پال کمی مراحل متفاوت است. به ترتیب زیر پیش بروید:

  • رفتن به paypal Balance
  • کلیک روی add
  • واریز پول به حساب

توجه داشته باشید که انتقال پول ممکن است ۳-۵ روز کاری زمان ببرد. اگر تاریخ مشخصی را برای استفاده از موجودی حساب‌تان روی تقویم علامت زده‌اید، احتمال طولانی شدن انتقال پول به حساب پی پال را درنظر داشته باشید. بعد از نهایی شدن فرآیند واریز پول، پی پال یک ایمیل اطلاع رسانی برای‌تان ارسال می‌کند.

چگونگی شارژ حساب پی پال

دو دلیل برای شارژ نشدن حساب پی پال

اگر بعد از آن چند روز احتمالی حساب پی پال شارژ نشد، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • نیاز به نصب اکانت paypal cash یا paypal cash plus دارید.
  • اکانت شما لیمیت یا بلوکه شده است.

در صورت دریافت پیغام خطا، ممکن است درخواست شما در آن بازه زمانی ممکن نباشد. بنابراین بهتر است از گزینه Add Cash (موجود در اکانت پی پال) استفاده کنید. راه دیگر این است که به صورت مستقیم پول را با استفاده از کارت بانکی خارج کشور یا دبیت کارت/کردیت کارت خود به پذیرنده ارسال کنید.

بعد از تمام این‌ها همچنان پول به حساب پی‌پال‌تان واریز نشد؟ با پشتیبانی شرکت واسطه‌ تماس بگیرید.

شارژ اکانت پی پال

شارژ شد. حالا وقت خریده!

خرید از سایت‌های خارجی، پرداخت‌های بین‌المللی، واریز پول به حساب خانواده و دوستان یا هر تراکنش بین‌المللی. حالا با چند کلیک ساده شدنی است. برای خرید از فروشگاه‌های درجه یک در زمان بلک فرایدی (Black Friday)، کریسمس، حراج‌های تخفیف‌دار از آمازون، مایکروسافت و… حساب پی پال بهترین گزینه است. حتی برای تهیه لایسنس نرم افزارهایی مانند آنتی ویروس و هزینه‌های شرکت در کنفرانس‌های بین المللی و پرداخت هزینه سفارت روی پی پال حساب کنید.

در ایران چطور؟ شارژ پی پال با نیک پرداخت

حالا که برای شارژ حساب پی‌ پال باید شرکتی واسطه‌ای را انتخاب کنید، نیک پرداخت همراه‌تان است. با نیک پرداخت چهار مرحله تا شارژ پی پال فاصله دارید.

۱. پس از ثبت نام در نیک پرداخت به پنل کاربری بروید.

شارژ حساب پی پال

 

۲. در قسمت داشبورد، بخش ثبت سفارش یا سفارش جدید را بزنید.

شارژ پی پال در ایران

۳. در اولین ستون سمت راست که به ارایه خدمات پی پال می‌پردازد، می‌توانید گزینه «شارژ حساب پی پال» را ببینید. با کلیک روی آن به صفحه شارژ می‌روید.

چگونگی شارژ پی پال

۴. در صفحه جدید مقدار ارز موردنیازتان را با توجه به سه نوع ارز دلار، یورو و پوند به همراه ایمیل خود ثبت کنید. در قسمت توضیحات می‌توانید توضیح مدنظر خود را بنویسید و با زدن تیک موافقت با قوانین، سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه شارژ حساب پی پال

 

 

جمع بندی

حالا که حساب پی پال را با ارز دلخواه‌تان شارژ کرده‌اید وقت خرید است. خرید با پی پال در نیک پرداخت فقط به یک لینک نیاز دارد. با ارسال لینک محصول موردنظر بدون محدودیت و زیر ۳۰ دقیقه خرید شما انجام می‌شود. خرید اکانت اسپاتیفای، دوره‌های آموزشی یودمی، پرداخت هزینه سفارت، پروازهای خارجی و هر پرداخت بین‌المللی را با نیک پرداخت تیک بزنید. مشاوره و پشتیبانی؟ ۲۴ ساعته و هر روز هفته با شماییم.

پی پالخرید از سایتخرید پی پالفروش پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست